TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Yves Deruyter - Infinity
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Tzijn der ook verschillende waarvan ze uw toontje nie zo aanstaan |
Misschien is Icone ook gewoon wat boos omdat het misschien eigenlijk niet past dat ��n van de grootste labels in dit land vaak middelmatige producties van gewezen toppers (YDR dan) uitbrengt, in de hoop dat de naam van de artiest en het label genoeg is om te doen vergeten dat het eigenlijk maar een zwakke plaat is met heel veel samples uit oudere platen. En dat terwijl er veel jong talent rondloopt met effectief nieuwe idee�n, maar dat ze gewoon niet aan de bak geraken of moeten wijken voor de oudere generatie...
Dus ergens heeft hij wel gelijk dat hij wat kritiek heeft op de plaat, maar dan moet je ook het grotere plaatje zien h�. Het gaat hem niet pers� over die ene plaat, maar wel over de hierboven genoemde trend erachter. En eerlijk gezegd denk ik ook niet dat de vaak gebruikte argument van "als ge het ni goe vindt, luister er dan ni naar" echt een oplossing is. Want daarmee gaan de middelmatige producties die puur op naam en reputatie teren niet ophouden. 
Moraal van het verhaal: Teken Icone en geef hem ook eens een kans om te bewijzen wat hij kan 
Alle succes die Yves Deruyter voornamelijk heeft, heeft ie te danken aan de 2 Belgische trance gods M.I.K.E. en Airwave. Dus who cares wa YVD uitbrengt. Op productiegebied is YVD opt zelfde niveau als Dj Jean. Lekker boeiend
Tis wel idd jammer dat Bonzai gewoon alles released zolang zen naam der ma opstaat, mja da doen alle labels.
Ik heb de vraag vanmiddag aan YDR zelf gesteld in een interview.
Zijn (uitgebreid) antwoord lees je eind December in ID&T 'Release'... (als het stuk tekst hierover erin gezet wordt natuurlijk, dat hangt af van de hoofdredacteur)
(ikzelf kon mij goed vinden in het (heel eerlijke) antwoord van Yves, als het niet verschijnt, post ik het later zelf
)
klinkt interessant, ben benieuwd Fred 
| Originally posted by Toni_D2 ps: Jouw toontje staat me wel niet zo aan eigenlijk. Maar ja.. |
| Originally posted by Jasperovitsj Misschien is Icone ook gewoon wat boos omdat het misschien eigenlijk niet past dat ��n van de grootste labels in dit land vaak middelmatige producties van gewezen toppers (YDR dan) uitbrengt, in de hoop dat de naam van de artiest en het label genoeg is om te doen vergeten dat het eigenlijk maar een zwakke plaat is met heel veel samples uit oudere platen. En dat terwijl er veel jong talent rondloopt met effectief nieuwe idee�n, maar dat ze gewoon niet aan de bak geraken of moeten wijken voor de oudere generatie... Dus ergens heeft hij wel gelijk dat hij wat kritiek heeft op de plaat, maar dan moet je ook het grotere plaatje zien h�. Het gaat hem niet pers� over die ene plaat, maar wel over de hierboven genoemde trend erachter. En eerlijk gezegd denk ik ook niet dat de vaak gebruikte argument van "als ge het ni goe vindt, luister er dan ni naar" echt een oplossing is. Want daarmee gaan de middelmatige producties die puur op naam en reputatie teren niet ophouden. ![]() Moraal van het verhaal: Teken Icone en geef hem ook eens een kans om te bewijzen wat hij kan |

| Originally posted by CygnusX Ik heb enkel een korte sample gehoord en ik vind het niet slecht eigenlijk ![]() Edit: van welke plaat is het eigenlijk een rip-off? |

als iedereen hier ne thread moest make elke keer da em een slechte plaat hoort, wordt da hier een wreed saai forum
Voor deze, als ge nog mededelingen over slechte plaatjes hebt, post ze hier (dan weet ik tenminste dak dezen thread nie meer moet openen)
lekker plaat 
| Originally posted by solidslide lekker plaat |
| Originally posted by Bertn slijmbal |
| Originally posted by FredNova Ik heb de vraag vanmiddag aan YDR zelf gesteld in een interview. Zijn (uitgebreid) antwoord lees je eind December in ID&T 'Release'... (als het stuk tekst hierover erin gezet wordt natuurlijk, dat hangt af van de hoofdredacteur) (ikzelf kon mij goed vinden in het (heel eerlijke) antwoord van Yves, als het niet verschijnt, post ik het later zelf ) |
YDR is ook ingeschreven op TA (heb hem toch ooit reclame weten maken voor z'n born slippy-track in music discussion), maarja misschien volgt hij het forum hier niet zo vaak
anders kon hij zich hier ook eens in de discussie mengen, zou wel interessant zijn.
Buh, ik ben nooit fan geweest van Yves z'n produce en dj-kunsten, maar ik vind deze plaat toch niet slecht.
| Originally posted by Belgian Bonzai ...maar dat ik de melodie vond lijken op een andere track |
| Originally posted by Ultravibe! Ik herken de melodielijn van Coldplay - Clocks |
Ewel, toch nie slecht? Ik blijf erbij, hoog Elemental- en Clocksgehalte, maar om nu te zeggen onge�nspireerd, dat toch niet. Er is anderzijds niets revolutionairs in, beetje bang dat ie in de middenmoot gaat verdrinken, maar ik zou em zeker graag horen op een feestje; qua stijl is het wel volledig mijn ding.
| Originally posted by FredNova Ik heb de vraag vanmiddag aan YDR zelf gesteld in een interview. Zijn (uitgebreid) antwoord lees je eind December in ID&T 'Release'... (als het stuk tekst hierover erin gezet wordt natuurlijk, dat hangt af van de hoofdredacteur) (ikzelf kon mij goed vinden in het (heel eerlijke) antwoord van Yves, als het niet verschijnt, post ik het later zelf ) |

| Originally posted by diddi toffe job moet jij hebben! Geen vacatures meer voor financi�le functies? |
No stress... 
Er is juist een vocal mix klaar van vandaag !!! Super vet !!! 
Zelf de vocals ingezongen Yves? 
Nee nee... Iemand die dat beter doet als ik. hehe
Is er geen sample beschikbaar ? 
| Originally posted by FredNova ID&T is vrije tijd he... denk aub niet dat ik hier iets aan verdien |
Samples genoeg...