TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Julklappar
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Funfrock on Dec-15-2005 19:10:

Blev r�tt standard prylar f�r min del.. varsin dvd-box �t farsan � lillbrosan, musikskiva � lite inredningsprylar till morsan och blingbling till flickv�nnen.

Kom r�tt l�tt undan.. men nu var det avklarat f�r i �r

Posted by Pjox on Dec-19-2005 18:20:

quote:
Originally posted by lonne
Flickvan resp pojvan ar alltid knepigast! Jag kanner ocksa att jag ar i stort behov av diverse forslag?! Garna nagot roligare an klader smycken, underklader, parfym mm?

F�r en g�ng skull s� hade jag facktiskt l�tt att k�pa n�got till pojken min. Han brukar vara absolut sv�rast att hitta p� saker till d� han har allt och om han inte har det och vill ha det s� kostar det en halv f�rm�genhet.

R�tt bra sak �r att t�nka p� va en person kan t�nkas beh�va i vardagen. Kommer n�gon alltid f�rsent, kolla efter en rolig klocka. Eller om den aldrig minns n�got, k�p en fin/rolig kalender.
Jag absolut �lskar att k�pa julklappar, tyv�rr uppskattar inte min plonbok det lika mycket

Posted by Cloudburst on Dec-22-2005 17:36:

Hmm, blev lite tjafs tillslut. Musik till morsan, bok till farsan och disney dvd till tv�riga systersonen osv. Yeye..

Posted by Christian �. on Dec-22-2005 18:50:

Trisslotter �r annars en r�tt bra julklapp om man inte kan komma p� n�got annat

Posted by Kamelen on Dec-24-2005 00:36:

till flick/pojkv�n k�per man skiva som man sj�lv gillar.. vill hon/han inte ha kan har man skiva hos denne person eller s� kan man l�na hem den..

till farsan .. INTE slippps!! en v�l uppfostrad far stryper en om han f�r slips i present.. humm tjocktr�ja brukar va r�tt poppis hos min far.. g�rna n�n b�gig.. med renar eller �lgar.. karln gillar s�nt..sen sk�mms man extra n�r man st�r bredvid honom..

morsan .. som n�n sa.. ikea/duka/cervera/etc .. finns alltid n�tt skit de gillar.. typ tallrikar med n�tt m�nster p� =) .. jag k�pte vitrinsk�p �t familjen .. kommer dock i mellandagarna

till syrran .. beror v�l p� hur gammal.. men "krims krams" �r poppis..billigt oxo.. min fick en lcd tv =) skitbillig 20" fr�n SIBA ..

brorsan.. typ dvdbox eller n�tt... har man r�d och hittar s� kan man v�l k�pa xbox 360.. har f�r mig de �r slut �verallt..

det �r r�tt fint att ge n�tt "personligt" .. typ.. kanske en prydnadsgrej.. som man skriver n�tt fint till oxo.. tjejkompisar gillar s�nt trams..

jag gillar dock kontanter =) kalla mig tr�km�ns..men cash is zie shit..och det s�msta (imo) �r presentkort =).. hatar det

humm nu ska jag forts�tta m�blera om .. kram o hej!

Posted by lacksesepsotygh on Dec-24-2005 00:39:

quote:
Originally posted by Kamelen
till flick/pojkv�n k�per man skiva som man sj�lv gillar.. vill hon/han inte ha kan har man skiva hos denne person eller s� kan man l�na hem den..

till farsan .. INTE slippps!! en v�l uppfostrad far stryper en om han f�r slips i present.. humm tjocktr�ja brukar va r�tt poppis hos min far.. g�rna n�n b�gig.. med renar eller �lgar.. karln gillar s�nt..sen sk�mms man extra n�r man st�r bredvid honom..

morsan .. som n�n sa.. ikea/duka/cervera/etc .. finns alltid n�tt skit de gillar.. typ tallrikar med n�tt m�nster p� =) .. jag k�pte vitrinsk�p �t familjen .. kommer dock i mellandagarna

till syrran .. beror v�l p� hur gammal.. men "krims krams" �r poppis..billigt oxo.. min fick en lcd tv =) skitbillig 20" fr�n SIBA ..

brorsan.. typ dvdbox eller n�tt... har man r�d och hittar s� kan man v�l k�pa xbox 360.. har f�r mig de �r slut �verallt..

det �r r�tt fint att ge n�tt "personligt" .. typ.. kanske en prydnadsgrej.. som man skriver n�tt fint till oxo.. tjejkompisar gillar s�nt trams..

jag gillar dock kontanter =) kalla mig tr�km�ns..men cash is zie shit..och det s�msta (imo) �r presentkort =).. hatar det

fan, kemelen.. en xbox350 gar ju pa tusentals korkonr,. inget man betalar bara sadar :d.. jag ger fan min farsa en we reterts originalp[se samt en slips eller nat biligt krimsrkrams

Posted by Cloudburst on Dec-24-2005 01:05:

quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
fan, kemelen.. en xbox350 gar ju pa tusentals korkonr,. inget man betalar bara sadar :d.. jag ger fan min farsa en we reterts originalp[se samt en slips eller nat biligt krimsrkrams

Du skulle kunna g�ra en samling med dina ritningar.

Posted by lacksesepsotygh on Dec-24-2005 10:45:

hehe. kanske det. de fick dock ett ex var av universitetstidnignen, dar jag gjort framsidan. kanske duger?

http://www.lacksesepsotygh.se/upload/jul.png

Posted by staz on Dec-24-2005 15:28:

h�r k�pte ja:
brorsan 11 �r, ett par tofflor och en fickkniv me 999 funktioner.
morsan, en mixer till k�ket (matmixer ass� )
farsan, n�ra biocheckar.

tvi f�r julklappar :P

Posted by mr_fisken on Dec-24-2005 16:22:

quote:
Originally posted by Kamelen

skiva: ~170kr
ren/�lgtr�ja: ~800kr
m�nstrad tallrick: ~200kr
billig lcd-tv: ~5000kr
xbox 360: 4000kr

L�gger du ofta 10000kr+ p� julklappar? ett vitrinsk�p g�r ju ocks� p� ett antal tusenlappar.

Jag brukar inte l�gga mer �n 800kr p� julklappar fast det �r mest f�r att jag s�llan har r�d med mer

godjul

Posted by Kamelen on Dec-25-2005 11:03:

k�per vanligtvis inte julklappar.. kanske n�n �t syrran.. men har nytt och bra jobb och d�rf�r kan man g�ra s�.. vitrinsk�pet �r skitfint faktiskt.. k�pt p� stallands m�bler

har dessutom ingen bil, dricker inte och har vunnit lite p� poker senaste tiden.. t�nk om man bara vore 13 igen och sm�llare/fyverkerier var kul fortfarande.. d� vore livet b�st!

ps .. det d�r var ex. jag har ju varken bror eller flickv�n/pojkv�n =) (= ds

Pages (2): « 1 [2]