TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Officiële BETA Nerd 2005 verkiezing
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
woehoew, al 2 stemmen... die 2 mensen mogen hun prijs komen afhalen aan de stand van de schaakclub!

Iedereen die hier gisterenavond uren zat te posten, op een zaterdagavond, is wat mij betreft een winnaar 
| quote: |
| Originally posted by FredNova woehoew, al 2 stemmen... die 2 mensen mogen hun prijs komen afhalen aan de stand van de schaakclub! |
niet eens bij de genomineerden, kan ni zeggen dak daar ontevreden over ben 
| Originally posted by The_G0dfather niet eens bij de genomineerden, kan ni zeggen dak daar ontevreden over ben |
voila, Toni_D2 trug op koppositie geholpen 
Het is een echte nek-aan-nek race tussen Toni_D2, Mellowhead en Jasperovitsj
Ja wa doet Jasperovitsj hiertss?? Ik heb ma 8 keer op em gestemd 
go mellow head 
Ik gok voor 5 € dat melon head gaat winnen.
| Originally posted by mellow_head Ja wa doet Jasperovitsj hiertss?? Ik heb ma 8 keer op em gestemd |
| Originally posted by MikeVee Iedereen die hier gisterenavond uren zat te posten, op een zaterdagavond, is wat mij betreft een winnaar |
De winnaar van deze contest moet samen met de Nederlandse winnaar een 20 minuten durende scene spelen in deel 3 van de 'Rim je rot' reeks. Ik ben benieuwd wel lekker geil jong belgje met mij in de scene gaat spelen.
Daarom wou Shifty dat we allemaal op hem stemden...
woehoew, reeds 4 stemmen!
| Originally posted by Bertn woehoew, reeds 4 stemmen! |
volgens mij zijde der ne hele zak vergeten jong
Nie da'k het erg vind ofzo ze. Das ier weer zo ne ruziesteker poll, tzal ier terug wa worden 
| Originally posted by mrcanon volgens mij zijde der ne hele zak vergeten jong Nie da'k het erg vind ofzo ze. Das ier weer zo ne ruziesteker poll, tzal ier terug wa worden |
Wow, kvoel mij enorm vereerd jong, thx
, "potvolkoffie, zijn die hollanders genereus zeg!" 
Hahaha,
Jij bent nog te noob om nerd te zijn 
| Originally posted by Jasperovitsj Daarom wou Shifty dat we allemaal op hem stemden... |
| Originally posted by Tiger777 Ik gok voor 5 € dat melon head gaat winnen. |
| Originally posted by Sh!fty errrm sure, wa is Rim je rot? |
| Originally posted by Eagle` melon head, a classic allready |
hoe grappig dat pumaz al 9 stemmen heeft. ocharme de jos is hier al 2 maand niet meer geweest ofzow