TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voornemens 2006
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »

Posted by Nyah on Dec-11-2005 12:30:

- mijn job graag en goed blijven doen
- DVD collectie uitbreiden
- wa kilo's mogen er ook wel af
- op vakantie naar Dom. Rep.
- ....
Guess that's it

Posted by FUSyke on Dec-11-2005 12:43:

quote:
Originally posted by Antony
- nog meer mensen overhalen te stoppen met roken

Ge zijt al zoals de mensen op mijn school. Die zitten ook elke roker te overhalen om te stoppen met roken. Ik rook zelf niet en ik heb ook niets tegen mensen die roken. Het is slecht voor de gezondheid maar elke mens doet nog altijd wat hijzelf wilt!

Posted by Antony on Dec-11-2005 12:47:

quote:
Originally posted by FUSyke
Ge zijt al zoals de mensen op mijn school. Die zitten ook elke roker te overhalen om te stoppen met roken. Ik rook zelf niet en ik heb ook niets tegen mensen die roken. Het is slecht voor de gezondheid maar elke mens doet nog altijd wat hijzelf wilt!

meningen verschillen, ik heb ook niets persoonlijk tegen mensen die roken, wel hard tegen het feit d�t ze roken...

en beeld u nu ni in da ik op school rond ga me flyerkes ofzo eh misschien had ik het woord "aanraden" moeten gebruiken, sry

Posted by FUSyke on Dec-11-2005 12:48:

quote:
Originally posted by Nyah
- op vakantie naar Dom. Rep.

Mijn vriendin is er geweest en het is daar echt zeer mooi (op het domein). Buiten het domein heerst er wel grote armoede. De mensen zijn er allemaal zeer vriendelijk. En het is er megaheet dus vergeet zeker je zonnecr�me niet!

Posted by Jasperovitsj on Dec-11-2005 13:16:

quote:
Originally posted by FUSyke
Het is slecht voor de gezondheid maar elke mens doet nog altijd wat hijzelf wilt!

Niet als die mens daarbij niet-rokers stoort, en al zeker niet als die mens meent dat roken een soort van "recht" is dat niet in vraag gesteld mag worden...

Posted by Tiger777 on Dec-11-2005 13:16:

-Gaan fitnessen, ma wel om dikker te worden.. 52 kilo is een beke te weinig voor een gast van 1m85 he . IK wil spierkes kweken..
-Minder werken, meer van't leven genieten, meer vrije tijd nemen
-Proberen geld binnen te rijven voor een nieuwe auto te kopen.
-Dees klotejaar succesvol afronden, liefst met 3 maand vakantie
- en eindelijk eens plannen maken om een schoon reis te maken

Posted by Antony on Dec-11-2005 13:17:

quote:
Originally posted by Tiger777
-Gaan fitnessen, ma wel om dikker te worden.. 52 kilo is een beke te weinig voor een gast van 1m85 he . IK wil spierkes kweken..

en ik die dacht dakker me mij 67kg voor ne meter 83 al slecht voorstond...

Posted by FUSyke on Dec-11-2005 14:18:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Niet als die mens daarbij niet-rokers stoort, en al zeker niet als die mens meent dat roken een soort van "recht" is dat niet in vraag gesteld mag worden...

Dat vind ik ook hoor. Men moet rekening houden met de andere mensen. De meeste mensen hebben wel manieren en weten wanneer en waar ze mogen roken. Ge hebt natuurlijk altijd boeren die de rook (bijna) in uw gezicht blazen.

En roken is idd geen recht. Maar zoals de rokers rekening moeten houden met de niet-rokers; moeten de niet-rokers ook wat rekening houden met de rokers. Vb. een apart rookhoekje. ALs je sommige mensen hoort praten is het als of je slecht bent als je rookt.

Conclusie: rekening houden met elkaar en verdraagzaam zijn! Voila dit is mijn vredesboodschap voor dit jaar

Posted by Tiger777 on Dec-11-2005 14:54:

^^ Heer, ik ben niet waardig dat gij tot mij komt, maar spreekt en ik zal gezond worden.

Posted by New Wave on Dec-11-2005 15:02:

quote:
Maar zoals de rokers rekening moeten houden met de niet-rokers; moeten de niet-rokers ook wat rekening houden met de rokers.

Rekenings houden met rokers? noway, rokers vervuilen mijn longen door hun verslaving. Enige waar ik rekening mee wil houden is hoe zwaar het is om te stoppen. Dus niet gaan lopen kutten zoals: "Ejh, moet je een lekker peukie?" terwijl ze net gestopt zijn. je moet mensen wel stimuleren om te stoppen met roken. Ook helpen. Maar e rmoet iets niet ten koste van mezelf gaan door andersmans verslaving. Zoals ik er over denk: Als je wilt roken dan ga je maar naar buiten. Dit geld overgens bijvoorbeeld bij mij thuis of in me auto. Op de zaak mag zoiezo niet meer gerookt worden en bij de roker thuis moet hij het zelf weten.

Posted by domineesje on Dec-11-2005 15:19:

bezoek hier de forum, omdat het overal vrouwenpraat is en nu zijt gulle ook op die weg bezig

Posted by Bertn on Dec-11-2005 15:20:

quote:
Originally posted by New Wave
Dat betekend dat je vanaf september langzamerhand je hele sociale leven naar de kloten helpt, je vrienden eens in de 6 maanden ziet en je eens in de 8 maanden zult kunnen stappen omdat je in de weekenden moet werken. Je verdient niet veel, sommige mensen denken dat je rijk wordt als je bij de TV werkt. Maar het positieve is dat je een baan in een leuk wereldje hebt met ontiegelijk mooie vrouwen.
Ik zou zeggen, denk er even goed over na Owjha, en je collega's worden langzamerhand wel je vrienden. Je ziet ze namelijk vaker dan je eigen familie.

ik weet dat het niet de meest easy en goedverdienende job is, maar mijn anderhalve maand stage bij een TV-bedrijf heeft mij toch over de streep getrokken.

Posted by Antony on Dec-11-2005 15:21:

quote:
Originally posted by domineesje
bezoek hier de forum, omdat het overal vrouwenpraat is en nu zijt gulle ook op die weg bezig

definieer da is, vrouwenpraat?

Posted by domineesje on Dec-11-2005 15:23:

quote:
definieer da is, vrouwenpraat?

da dieeten etc....

Posted by Antony on Dec-11-2005 15:26:

aah, ok idd

laten we het snel over auto's hebben, hehe

Posted by domineesje on Dec-11-2005 15:27:

quote:
aah, ok idd

laten we het snel over auto's hebben, hehe

neee voornemens!

Posted by Bertn on Dec-11-2005 15:30:

tetten!

Posted by domineesje on Dec-11-2005 15:31:

quote:
Originally posted by Bertn
tetten!

van???

Posted by Antony on Dec-11-2005 15:31:

ik neem me voor geen accidenten te doen, geen snelheidsovertredingen te scoren. En als ik nog in den donkere op mijn fiets rij zal ik me zichtbaar maken met lichtjes...

Posted by New Wave on Dec-11-2005 15:47:

quote:
Originally posted by Bertn
ik weet dat het niet de meest easy en goedverdienende job is, maar mijn anderhalve maand stage bij een TV-bedrijf heeft mij toch over de streep getrokken.

Welk bedrijf? Alpacam? Videohouse? Voor welke functie wil je gaan?

Posted by djcresto on Dec-11-2005 20:15:

- mijn vriendin verwennen
- paar reisjes maken
- geen verkeersovertredingen
- sparen?
- kampioen spelen met men ploegske
- oja ook nog wat kilo's vermageren. Der zijn er al veel af maar nog 5 eraf zou ideaal zijn.

Posted by Toni_D2 on Dec-11-2005 20:18:

De laatste jaren doe ik geen voornemens meer. Ik ben quasi perfect en ik heb geen gebreken. Ik ben zeer gelukkig.

Posted by Kaidreas on Dec-11-2005 20:23:

-nog meer fitnessen proberen van 3 keer in de week te gaan ipv 2keer
-gaan kickboksen
-ontslag nemen op men werk
-meer gaan mountainbiken
-nog meer genieten van het leven. proberen alles wat minder op te blazen, alles wat minder serieus te nemen.

hopelijk lukt het

Posted by djcresto on Dec-11-2005 20:26:

fitnessen vind ik zo saai eh, zeker als ge het alleen moet doen

Posted by Kaidreas on Dec-11-2005 20:27:

^mja het moet gebeuren, en ik heb nu een kompaan gevonden+ waar ik ga fitnessen, daar spelen ze trance
das goed voor energie van te krijgen

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »