TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »
Nyah
lengte: 1m68
gewicht: 58kg
bmi: 21
streefdoel: 52kg
Uit ervaring weet ik dat: hoe meer aandacht ik eraan besteed, hoe moeilijker het wordt... En dan kan ik soms zo 4kg afvallen zonder dat ik er iets speciaals voor gedaan heb. Ik probeer er me ni te veel van aan te trekken: zolang ik mezelf niet lelijk vind, ist OK.
Maja, ik zou toch liever 6 kg's willen afvallen dus
.
Wordt moeilijk met de feestdagen die voor de deur staan
.
| quote: |
| Originally posted by cyberia wat mijn BMI dan op 24 brengt,ma di�n BMI kan u gedacht geven ma is ook ni echt veelzeggend.Ge moet ook nog naar samenstelling van het lichaam zien, zoals het percentage vet dage hebt. |
raar maar waar.) ik dacht dat u vet percentage rond de 12-18 moest liggen, hoe lager hoe sportiever.
kvind enkel bananen wel lekker)| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Ik vraag me eigenlijk af of EXTRA proteinen eten eigenlijk de spiermassa vergroot? Overschotten aan proteinen worden gewoonweg richting urine gepompt( en overschotten daar geven u nierstenen). Als ge een normaal dieet hebt hebt ge al die proteinedinges ni nodig. Boerebedrog! |
Lengte: 1.81m
Gewicht: 71kg
Dat zit dus goed.
Alleen mag er nog wat spiermassa bij ter hoogte van buik, borstkas en armen. Maar ik moet eerlijk zijn.. ik heb er de wilskracht niet voor. Training heeft altijd iets van "moeten" en ik ben eerder een levensgenieter. Zolang er geen sprake is van een blubber, is er niks aan de hand.
Dit is trouwens mss het ideale topic om het idee van een BeTA-fietsweek weer boven te halen 
Dat is typisch voor jongeren: de fitness. Terwijl het probleem op de eerste plaats bij hun voeding ligt. Let dus eerst eens op gezond voeding.
| Originally posted by Toni_D2 Dat is typisch voor jongeren: de fitness. Terwijl het probleem op de eerste plaats bij hun voeding ligt. Let dus eerst eens op gezond voeding. |
^^ rofl, wordt ge ni n�t dik van slechte voeding?
De meeste mensen klagen over ondergewicht!
Feit is, da slecht voedsel u dik maakt, ma het all��n op slecht voedsel steken is ook ni helemaal juist. Neem nu mij, ik eet massas vet (probleem van het zgn slecht voedsel), en ik kom geen gram aan. De opbouw van u skelet, uw metabolisme, uuw hartslag, uuw efficientie van energiegebruik en god weet welke factoren allemaal nog maken uit of ge dik of mager zijt.
maar ik zeg ook altijd: "Voedsel is gif. Zorgt er altijd voor dage u gif ni concentreert. Eet gevarieerd." Maja, gezonde voeding... Da's ook een subjectief gegeven he. Iemand die alleen sla(gezond) eet, zal er ook ziekelijk gaan uitzien. Iemand die cola light(gezond) drinkt slurpt lekka aspartaam binnen. Doe normaal als ge eet en zeg neen tegen light en mager!
Gezonde voeding is denk ik ook het belangrijkste !! En daar hechten de studenten niet veel belang aan precies. Ik ben ook een van de weinigen op kot die altijd zelf gezond kookt
.
En ik ga twee keer per week 10 km lopen op de piste. Voor de rest doe ik niet veel; ik haat fitness; wil liever naar buiten in de gezonde lucht
lengte 1m92
gewicht 85 kg
Bij mij is het altijd bijkomen in den blok en afvallen in de vakantie, dus da schommelt constant.
| Originally posted by Tiger777 ^^ rofl, wordt ge ni n�t dik van slechte voeding? |
| Originally posted by TOR Dit is trouwens mss het ideale topic om het idee van een BeTA-fietsweek weer boven te halen |
^Goed idee! Zie ik ook wel ne keer eens zitten 
haalt anders da idee nog eens boven alst trug wa warmer is... dien ijzel is trouwes levensgevaarlijk me mijn dunne bandjes 
Goed jaar geleden:
93.5
4 maanden geleden:
74
nu:
80
voor:
1m80
Amai BB goed gedaan, 20kg en 22-23% van je gewicht verloren op 8 maanden tijd, ge zou hebben kunnen meedoen met de afvallers op tv 
@Antony: t'mag kou zijn hoor, wat extra inspanning en energie dat het lichaam moet genereren om warm te blijven :d
| Originally posted by Synthesia t'mag kou zijn hoor, wat extra inspanning en energie dat het lichaam moet genereren om warm te blijven :d |
Mijn gewicht, voor ik begon te studeren (oktober): 73 KG
... 2 maanden verder: 79 KG 
Lengte: 1'80
Streefdoel: ach, tis hopeloos ... laat de pens maar komen 
Lengte: 1m83
Gewicht: 82 kilo
BMI: 24,5
Op zich niet zo slecht, maar pakweg een jaar geleden woog ik nog 74 kilo. Bovendien heb ik echt wel een penske nu, en aangezien ik niet gezegend ben met een breed torso valt dat best wel op. Een jaar of 5 geleden heb ik zelfs 85 kilo gewogen, maar op 3 maanden tijd ben ik toen naar 69 kilo gegaan. En dat eigenlijk gewoon door terug intensief atletiek te gaan doen en wat op m'n voeding te letten.
Dus m'n doel nu is om terug naar de 75 kilo te gaan, en hopen dat daarmee het buikje weg is. Graag zou ik ook wat van dat vet omzetten in spieren, dus daarom ga ik ook fitnessen, en wss dan powertrainen. Want aan cardio heb ik niet veel, aangezien m'n conditie door het zaalvoetballen goed onderhouden wordt. Alleen is dat uurtje om de week niet genoeg om gewicht te veriezen, zeker nu ik veel tijd achter m'n bureau of voor de pc moet doorbrengen voor school. Daarom ga ik in ieder geval terug wat beginnen lopen op mezelf. Ik heb niet meer de tijd en motivatie om terug atletiek in wedstrijdverband te doen, maar een keer of 3 lopen in de week zal ook al helpen. M'n schema'tje dat ik de eerste paar weken ga proberen te volgen (zal wat afhangen van het weer en de examens) is het volgende:
-> Maandag of dinsdag: duurloop van +/- 30 minuten tegen constant tempo van ongeveer 4min45/kilometer, voor vetverbranding en uithouding
-> Woensdag of donderdag: korte loop van +/- 15 minuten tegen constant tempo van ongeveer 4min/kilometer, voor conditietraining en spieropbouw
-> Vrijdag of zaterdag (indien geen zaalvoetbal int weekend): duurloop van +/- 30 minuten tegen constant tempo van ongeveer 4min45/kilometer, voor vetverbranding en uithouding
En dat dan na de examens combineren met wat fitness en zaalvoetbal in de weekends. 
te mager zijn is echt lastig... gisteren na lang zoeken eindelijk een jeansbroek gevonden die past... in maat 26 - 32
blijkbaar de smalste maat die ze maken ![]()
| Originally posted by Kelly* te mager zijn is echt lastig... gisteren na lang zoeken eindelijk een jeansbroek gevonden die past... in maat 26 - 32 blijkbaar de smalste maat die ze maken |

| Originally posted by Jasperovitsj -> Woensdag of donderdag: korte loop van +/- 15 minuten tegen constant tempo van ongeveer 4min/kilometer, voor conditietraining en spieropbouw |
Das voor later h�, dit is alleen om terug wat aan het lopen te wennen
Kheb in het verleden een paar keer de fout gemaakt om na een blessure te snel er terug in te vliegen, waardoor m'n lichaam veel te vermoeid was en ik na een paar weken eigenlijk nog nergens stond.
Dus liever rustig aan nu, dat tempo kan binnen een maand of 2 wel de hoogte in, en dan is een tempoloop van 15 minuten tegen 3min30/kilometer �cht een goeie training. 
En as I said, kheb ook niet meer de tijd en motivatie om terug intensief atletiek te gaan doen, dus 3 lange trainingen per week zie ik echt ni meer zitten. En bij die 15 minuten komt natuurlijk ook nog het in- en uitlopen en stretchen voor en na, dus in totaal ben ik wel zeker 40 minuten kwijt...
Een aangezien ik ook geen wedstrijden meer ga lopen heb ik ook niet veel nood meer aan zware intervaltraining. Die krijg ik sowieso op m'n wekelijkse zaalvoetbalmatch. Dus ik zit wel goed met m'n schema voor de eerste 2 maanden 
Jij speelt ook zaalvoetbal, Jasper? Waar dat en op welk niveau?
lengte: 1 m 75 (miss ietsje meer, denket ni)
gewicht: 84.5 - 85.5
BMI: 27 (overgewicht dus, maar dat wist ik al langer dan vandaag)
Nam ff het gewicht dat ik had een ruwe 4 jaar terug toen ik na lang ziek te zijn geweest 65 woog en dat spel geeft dat aan als een goed gewicht, maar als ik die foto's zie huiver ik toch dat ik ooit zo'n mager ventje ben geweest.
5 kilo mag er van mij gerust af, als ik de 75 toevallig zou raken, np, maar ik zou nooit minder dan dat willen wegen.
Vandaag, ik ging wandelen met 2 beagels toen plots een van die uber dwaze honden hun bandje uittrok toen ik even omkeek. Het beest zette het op een lopen en ik der dus achter. Half de faculteit achter het beest aangelopen en na een sprintje hem kunnen pakken aan zenne staart. Ik was doodop kapot.
Bij deze begraaf ik de intenties om aan mijn uithouding te werken, tis hopeloos 
| Originally posted by Bl@ckOut Jij speelt ook zaalvoetbal, Jasper? Waar dat en op welk niveau? |

| Originally posted by Jasperovitsj Competitie van Schotense Vriendenclubs, in de sporthal van Schoten. De naam zegt het zelf, vriendenclubs, dus geen al te hoog niveau. Ook niet alleen voor het plezier natuurlijk, maar we zijn zeker niet extreem fanatiek of professioneel bezig. ![]() En maar goed ook, want stiekem kan ik eigenlijk helemaal niet zo goed voetballen |
. Maar jullie spelen dus elke week, nice. Bij ons is dat slechts om de 2 � 3 weken.