TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vad lyssnar ni på förutom trance?
Pages (2): « 1 [2]
Just nu är det 50/50 mellan Trance och Synth...
Covenant, VNV Nation, De/Vision m.f. är det som spelas inom Synth.
House...iofs mer house än trance ja lyssnar på men iaf
breakbeat,dnb...sen blire ju en hel del "vanligt" på förfesterna å krogen

Trance all the way.
är väl bara på gymmet när man är där som man inte lyssnar på det
hmm... förutom trance:
techno, hardstyle, hardtrance, house, hardhouse, deephouse, hardcore, happy hardcore, speedcore (etc.)
that's it.... tror jag 
| quote: |
| Originally posted by SilverX hmm... förutom trance: techno, hardstyle, hardtrance, house, hardhouse, deephouse, hardcore, happy hardcore, speedcore (etc.) that's it.... tror jag |
Hello =) Förutom elektronisk musik
så blir det väl lite Enya gregorian o lite soft musik =) sen är det gammal hederig Euro och lite nyare eurodance/trance
Klassik musik fungerar med hehe =) Sen är det klart att jag kollar vad som händer i den komesiella delen av musikvärlden fast det är mer o se vad som skall komma när det kommer på hitlistorna så är redan dåligt blää =)
| Originally posted by SteveTranz4ever Under vilken genre hamnar Scooter... vet du är ett stort fan, en av få på detta forum... Är det "happy hardcore" , "happy eurodance" eller "scream & shoutdance" eller... ja... försöker hitta på ett passande namn om man är tvungen att placera |
blir nästan bara EDM för mig också, stereon matas av dom två datorerna och det är vad som finns på dom... 
händer även att man lyssnar på tv-spelsmusik, mestadels från 80-talet... bra rock går väl alltid att lyssna på, men det finns inte tillräckligt med bra rock egentligen... klassiskt funkar, i små doser, samma sak med pop som håller hyfsad klass (vilket icke är vanligt)...
annars:
| Originally posted by n0bben- sen blir det lite punkrock då o då.. ex. bodyjar, "gamla" millencolin, strung out, lagwagon, mxpx m.fl |