TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armin van Buuren - ASOT Yearmix 2005 CD
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Jasper jong, ge zijt precies terug into trance aan 't geraken?
| quote: |
| Originally posted by Sh!fty Zo'ne megamix neemt volgens mij veel tijd in beslag om te make zoude ze da me de pc doen? kvind da wel vet, de 30 beste seconde van elk lied. Ma dan nog, kan iemand zo snel mixe? |
| Originally posted by Xilver Jasper jong, ge zijt precies terug into trance aan 't geraken? |
ableton is the magic word
| Originally posted by Jasperovitsj Ik probeer de trancescene toch nog een beetje te blijven volgen om wat op de hoogte te blijven en, wie weet, te ontdekken dat trance mij terug iets kan doen. Maar tot zover is dat jammer genoeg nog maar heel zelden het geval geweest |
| Originally posted by Push2005 ge moet alleen veel zoeken om tussen de overproducties de goei er nog uit te halen. |
| Originally posted by djcresto zei de Mark Norman fan |
?
Kheb hem blijkbaar ook al, klinkt helemaal niet slecht. 
| Originally posted by Push2005 Is het eigenlijk niet een beetje dat je je krampachtig probeert vast te houden aan de "oude" en dan vooral bonzai tijd ? |
T'blijft allemaal een kwestie van persoonlijke smaak he. Ik deel persoonlijk dezelfde mening over trance als Luc, denk dat we goed overeen zouden komen in een B2B set (moest ik nu ne keer eens kunnen dj'en e )
2004 en 2005 zijn echt top jaren geweest qua trance producties imo. Maar ik apprecieer nog ook altijd enorm de oude Bonzai sound.
kdeel de mening van Jasper (maar nie da ivm bonzai enzo
). hedendaagse trance doet me nie echt zo veel meer. meeste dingen die iedereen zo geweldig vindt (vbjes: love theme dusk, vivagio, lucid, touchdown (ja ja lucje
) ...
) da zegt me echt bijna niks meer. kvind da daar totaal geen gevoel/emoties meer in zit. all� da was anders vroeger met tracks zoals : signet, moments are forever, voyage ...
als ik enkele vben moet geven. da was echt flippen
en da gevoel mis ik bij meeste nummers tegenwoordig.
ach ja, blijven zoeken tot we der goeie tss vinden eh 
Perasma - Swing 2 Harmony? Ralphie B - First State? doen deze tracks u ook echt niks meer? 
Swing 2 harmony is soooooo 2004
En Zehra is daar helemaal zot van geweest actually 
| Originally posted by Synthesia Perasma - Swing 2 Harmony? Ralphie B - First State? doen deze tracks u ook echt niks meer? |

Tsss
/me slaps Jasps 
Sjah ik vind de tracks van vroeger ook veel beter, da's juist de reden waarom ik ook zoveel oudere tracks draai in m'n sets. En de huidige tracks geven me inderdaad ook minder snel kippenvel. Er zijn er nog hoor, maar minder dan vroeger. Ik kan Jasper en Zehra daar volledig in volgen (Voyage 
)
Maar dit wil niet zeggen dat ik de huidige trance slechter vind. Het doet me gewoon minder, maar dat houdt me niet tegen om ze te draaien in m'n sets.
op technisch vlak staan de nummers van vandaag inderdaad mijlenver boven die van rond de eeuwwisseling, maar dat is net hun zwak punt IMO. het klinkt te perfect en te artificieel. heel wat platen bezorgen me nog kippenvel, maar toch heb ik de indruk dat de gemoedstoestand van het moment vroeger het uitgangspunt van een nummer was, terwijl de producers nu teveel het accent leggen op een feilloze productie.
| Originally posted by TOR op technisch vlak staan de nummers van vandaag inderdaad mijlenver boven die van rond de eeuwwisseling, maar dat is net hun zwak punt IMO. het klinkt te perfect en te artificieel. heel wat platen bezorgen me nog kippenvel, maar toch heb ik de indruk dat de gemoedstoestand van het moment vroeger het uitgangspunt van een nummer was, terwijl de producers nu teveel het accent leggen op een feilloze productie. |
Re: Armin van Buuren - ASOT Yearmix 2005 CD
| Originally posted by domineesje 34 Primer - Everlast |
Heb net de eerste CD beluisterd... toch een beetje veeeeeeeel nummertjes in ��n mix vind ik persoonlijk. Het gaat mij iets te vlug allemaal. Zeker netjes en vlotjes in elkaar gemixt, ik sta verwonderd over de mogelijkheden van Ableton. Dringend dat pakket eens dieper bestuderen.
Ik denk dat zo'n yearmix ideaal is om non-trance liefhebbers toch te boeien. Geen gezaag over te lange breaks of te lange tracks. CD2 ligt nu klaar om zodadelijk in de auto te beluisteren.
zoals een maat van mij zegt: "die trance van tegenwoordig, die klinkt zo plastiek precies?"
dat vat het mooi samen: productioneel gezien is het top, maar �lle rauwe kantjes worden er tegenwoordig uitgehaald, en dat is jammer. er gaat heel wat gevoel verloren in die nieuwe tracks.
| Originally posted by TOR op technisch vlak staan de nummers van vandaag inderdaad mijlenver boven die van rond de eeuwwisseling, maar dat is net hun zwak punt IMO. het klinkt te perfect en te artificieel. heel wat platen bezorgen me nog kippenvel, maar toch heb ik de indruk dat de gemoedstoestand van het moment vroeger het uitgangspunt van een nummer was, terwijl de producers nu teveel het accent leggen op een feilloze productie. |

nee, ge moet gewoon knn zeggen: "wow. wat een plaat. dit was geweldig, laat ik die nog eens opzetten!"
heb ik minder en minder eigenlijk
| Originally posted by Bertn nee, ge moet gewoon knn zeggen: "wow. wat een plaat. dit was geweldig, laat ik die nog eens opzetten!" heb ik minder en minder eigenlijk |
matter of taste he.
maar dan houdt gij gewoon meer van die afgeproducete, cleane, trance-sound waarschijnlijk