TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Blijf thuis!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
yeej leuven -> hoeilaart 1.5u en nen 360 op d'autostrade .....
kutnest ist ja
| quote: |
| Originally posted by Belgian Bonzai Hier wordt geschaatst op straat. |

| Originally posted by djcresto allejong ik ben door Wetteren gereden en met matige snelheid kon ge daar toch vlot door. En nekeer aant rond punt wast beter. |
Zelfs deze morgen was het nog glad in Kalken. Achteraf gezien was het op de grote banen nog goed te doen. Maar met mijn auto-ongeluk van een jaar geleden in gedachten, ben ik niet meer zo vlug om risico's te nemen.
ok, ik blijf thuis 
Toni, tlukt echt wel ze, laat u ni kennen.

| Originally posted by pooley Toni, tlukt echt wel ze, laat u ni kennen. |
| Originally posted by Jasperovitsj Ja, komaan Toni. Wees toch niet zo'n watje. |
Ikke morgen op den trein
as die rijdt tenminste :s
wat een apenland is da hier toch eh. het sneeuwt is nen dag en het halve land staat op zenne kop
| Originally posted by Gladius wat een apenland is da hier toch eh. het sneeuwt is nen dag en het halve land staat op zenne kop |
| Originally posted by Toni_D2 Haha, heb je wel een rijbewijs? |
hehe, net ff sigaretten gaan halen met de fiets, was al bij al nog best amusant, nie neergegaan en kging sneller vooruit als de meeste auto's
in de movie max stonde ze wel nogal te kijke aangezien er een paar kilo sneeuw aan m'n kop hing maar bon
ik hou wel van wa chaos op de wegen 
toch maar is proberen.
| Originally posted by Tiger777 Blijkbaar kunnen ze in wetteren dan beter flitsen dan zout strooien |
f*ck seg, waar stond mijn auto nu weeral...

I know I know, flauw, maar tweer is ook flauw 
Haha kvind em droog. 
hehe met dit sneeuwweer ga ik altijd Calvin & Hobbes lezen. zalig toch =).

Ben 3 km heen en 3km terug met de fiets erdoor gereden. Int oprijden rond 8 was het bijna nie te doen en zijn we halverwege zelfs afgestapt en te voet gegaan.
ale mannen,
das toch het tofste wat er is: in de sneeuw rijden met den auto
spijtig dat onze pa winterbanden erop heeft gelegd,
nu moet ik al moeite doen om te slippen
maar kvind het echt zalig om zo in de bocht weg te schuiven
(doe dat wel enkel wanneer er geen verkeer is)
yeye elke keer wa op uwe frein staan, 'om te testen' 
Tviel allemaal goed mee, twas zelfs nimeer aant vriezen! kutland !
| Originally posted by Bomar ale mannen, das toch het tofste wat er is: in de sneeuw rijden met den auto spijtig dat onze pa winterbanden erop heeft gelegd, nu moet ik al moeite doen om te slippen maar kvind het echt zalig om zo in de bocht weg te schuiven (doe dat wel enkel wanneer er geen verkeer is) |
Sjonge jonge... aanstellers 
| Originally posted by mellow_head Ikke morgen op den trein as die rijdt tenminste :s |
| Originally posted by TOR dan nog met de fiets in Brugge.. ik had 40 minuten nodig voor een traject dat ik normaal in 20 minuten afleg |