TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Clubguide
Pages (2): « 1 [2]

Posted by lemon squash on Feb-06-2006 18:40:

quote:
Originally posted by FUSyke
Verslagje van Hed kandi @ Nanno sur l'O (03-02-06)

Het was mijn eerste Hed Kandi feestje en mijn eerste keer dat ik Nanno bezocht. Ze waren beiden heel goed! Nanno is een heel mooie dancing. Binnen is het ingericht volgens de Barrok stijl. Je hebt een main room en dan nog een klein zaaltje + een verdiep waar je in de zetels even kan uitrusten. Voor de ingang van de boot stonden gisteren 2 rekken met discoballen die een heel leuk effect gaven.

We kwamen binnen in de main room en 2 lieve engeltjes verwelkomden ons met zoete snoepjes. Phill & Steve waren ondertussen al aan hun set bezig en deze was heel goed. Een lekker setje met op het einde de bekendere House tunes. Daarna was het de beurt aan Tom De Neef. Voor hem was ik gekomen en hij heeft mijn verwachtingen volledig ingelost. Het was een leuk feestje alleen ontbrak de sfeer soms wat. Dit had volgens mij te maken met de vele 'dikkenekken' die er waren. Ze waren er gewoon om gezien te worden Dit was het enige minpunt. Voor de rest vond ik het een geslaagde avond en ik kijk al uit naar de volgende editie:

Hed kandi - 1 City - 1 Ticket - 4 Locations
Friday 03-03-06
10�

*Club Industria*
Main Room:
11.00 - 01.00 > Ramon Diaz (NL)
01.00 - 04.30 > Tom De Neef
04.30 - 07.00 > Dave Lambert

Room 2:
01.00 - 05.00 > Phill & Steve

*Stereo Sushi*
11.00 - 01.00 > Timaxx
01.00 - 04.30 > Paul Wilkins (UK)
04.30 - 07.00 > C�C�M & Guy-Ohm

*Nanno sur l'O*
10.00 - 01.00 > Pollux
01.00 - 04.30 > Andy Norman (UK)
04.30 - 07.00 > Pollux & Den H�trix

*Velvet Lounge*
11.30 - 02.00 > Marc Reijntjes
02.00 - 07.00 > Ben & Eddy

Haha, ik dacht nog toen ik daar was, hier zal toch wel gene tranceaddict rondlopen waarschijnlijk. Enfin, ik vond de muziek wel heel vet, maar spijtig genoeg is da van die dikkenekken ook heel erg waar. Zijt maar blij da ge dan nie in de Velvet Lounge zijt binnengeweest. Jongens wa was me da daar. Snob, snobber, snobst. Nie normaal. Tom De Neef zat daar een kwartier voor zijn set nog te eten trouwens Daarna zijn we ook ff gaan zien in Stereo Sushi, de ouw Club Geluk. Daar is nu ook eens gene zak te zien, das just ne kruipkelder. T enige wa k de moeite waard vond, was de dj-booth (2 x pioneer cdj 1000mk2,1x pioneer djm 500, 2 x technics sl 1200 mk2) Okee, club standaard, maar toch, da wil nie zeggen da k er nie van mag dromen Enfin, bij gebrek aan sfeer en overload aan krasse veertigers dan maar naar nanno getrokken. Daar was de sfeer toch al ietske beter precies. Veel snoep in mijn kas geklopt in ieder geval, en eens goed gelachen met al da dikkenekkenvolk. Lelijk, oud en snob. Da was t volk in drie woorden. Naar het einde toe vormde er zich toch precies wel een deeltje van een publiek da wel degelijk voor de muziek was gekomen en ook wel wa bewoog. Da was dan ook meer het 'jongere' volk. Tom de Neef was leuk, maar niet om te zeggen dat hij mij echt verrast heeft. Enfin, volgende editie ben ik er waarschijnlijk toch weer bij, maar dan wel in Industria, hopend da daar de sfeer der wa vlotter inkomt. En voor de echte hed-kandi sfeer... mssch Paard van Troje in Amsterdam s proberen. De Hollanders zijn mssch wa beter in bewegen. Ofwel ne keer afzakke nr Ibiza eh

Posted by FUSyke on Feb-06-2006 19:47:

Volgende keer eens afspreken � Ik zal dan ook wel in Industria zitten maar Paul Wilkins zou ik ook wel eens willen zien.

Posted by FUSyke on Mar-19-2006 12:01:

Verslagje David Guetta @ La Rocca 18-03-06

David is al een lange tijd mijn favoriete dj en ik keek dan ook al een lange tijd uit naar zijn dj-set die hij gisteren moest geven in La Rocca. Ik verwachte er veel van en ik heb zeker waar voor mijn geld gekregen! Om 1u was ik in LR en er was al veel volk aanwezig. Eerst even naar de Backstage gegaan en daar hoorde ik al White Horse. David ging rond 2u beginnen draaien dus tegen kwart voor 2 ben ik dan naar de main gegaan. Daar hoorde ik Michael Forzza - Kahana; toch nog altijd een zalige plaat. Om kwart na 2 was het dan de beurt aan Guetta. Toen hij achter de dj-booth plaats nam werd iedereen gek. Hij begon zijn set met een eigen nummertje, namelijk Love Don't Let Me Go. Iedereen met de handen in de lucht en uit volle borst meezingen! Het dak ging er al meteen af en dit heeft hij in zijn set nog een aantal maal laten gebeuren. Zijn set was gewoon geweldig en de sfeer was zeer goed. Allemaal dansende mensen zoals het moet zijn. Het was een geweldige avond! Hij blijft mijn favoriete dj! Voor de mensen die naar TomorrowLand gaan: Je moet zeker eens naar hem gaan zien!

Enkele tracks:
Vitalic - No Fun
David Guetta - The World Is Mine; Love Don't Let Me Go; Just A Little More Love (Wally Lopez Remix)
Mylo - In My Arms (Tocadisco Remix)
Hard Fi - Hard 2 Beat (Axwell Reix)
Faithless - Insomnia
Da Hool - Meet Her At The Love Parade
Marc Et Claude - I Need Your Lovin' (Like The Sunshine)
Mad8 - Work That Pussy
...

Posted by Phortastic on Mar-19-2006 18:33:

^^ kheb guetta onlangs gezien in de fuse en kwas redelijk teleurgesteld eigenlijk. Eerste uur waren al zen hitjes die hem altijd en overal draait. En laatste uur was van die verschrikkelijke stamptechno. En hem draait precies ook overal tzelfde... uw lijstje draaide hem ook allemaal in fuse

on topic: gister naar zoo geweest in Hasselt.

Heb volledige sets van Ed&Kim en van Darren Roach gezien. Beide wel zeer vermakelijk. Goede house/techhouse

En trentemoller remix van what else is there live ownt toch wel

Posted by FUSyke on Mar-19-2006 19:02:

quote:
Originally posted by Phortastic
^^ kheb guetta onlangs gezien in de fuse en kwas redelijk teleurgesteld eigenlijk. Eerste uur waren al zen hitjes die hem altijd en overal draait. En laatste uur was van die verschrikkelijke stamptechno. En hem draait precies ook overal tzelfde... uw lijstje draaide hem ook allemaal in fuse

In de FUSE heb ik hem niet gezien maar wel de vorige keer toen hij in LR draaide en ik moet zeggen dat zijn tracklist gisteren er toch gans anders uitzag (buiten zijn eigen hits natuurlijk) als toen. Een dj die op tournee is draait toch bijna altijd met dezelfde tracklist. Toen M.I.K.E. op Illusion @ The Beach kwam draaien dan wist ik ook al op voorhand wat hij ging draaien want ik had naar sets van hem geluisterd en zijn tracklist was ook juist hetzelfde. Hetzelfde kan je zeggen over Armin, 2 Many DJ's enz. Voor de ene is die dj zijn favoriet en voor mij is dat Guetta

Posted by pooley on Mar-20-2006 11:59:

Uiteindelijk toch maar niet naar La Rocca gegaan omdat we vreesden dat er teveel volk ging zijn en we het was rustiger wouden hebben.

Dan maar naar the level gegaan in illusion (beneden memories)
Volk boven viel goed mee, hadden ee ngoed plaatske en de schijven de er passeerden ('level classics') waren weer extreem lekker.
Beneden weinig geweest maar toch paar goei tracs uit de ouwe doos gepasseerd.

Spijtig dat we al vroeger naar huis waren. Vriendin was mat moe

Posted by Kaidreas on Apr-01-2006 17:38:

gisteren nog eens naar illusion geweest.
twas een fijn avondje, alleen wat weinig volk. kdacht in fusyke zen post gelezen te hebben dat danjo & styles kwamen. prima set, lekkere trance met op het einde wat tech trance.
daarna Regi en wout back 2 back
de muziek trok van af toen op niets meer tot....

regi albert vorne-a leaden way (mike remix) draaide
samen met de vocals van silence
dat was ff leuk tot hij er wat hardstyle mee begon te mixen en het boeltje trainwreckte

afknapper van de avond: een portier die zonder reden tegen ons zei dat we ons koest moesten houden
hij wou zelfs geen reden geven: "ge weet het goed genoeg"

Posted by Phortastic on Apr-01-2006 17:49:

quote:
Originally posted by Kaidreas

afknapper van de avond: een portier die zonder reden tegen ons zei dat we ons koest moesten houden
hij wou zelfs geen reden geven: "ge weet het goed genoeg"

lol krapuuuuuuuuuuuuul

Posted by Bl@ckOut on Apr-02-2006 08:44:

Dries kon de vrouwen weer ni gerust laten zeker

Posted by TOR on Apr-02-2006 09:14:

Gisteren naar Club 54 geweest in Beernem.

Stampend vol + snikheet.
De formule? Alles door elkaar, ware danscaf�-stijl!

De enige manier om je discotheek goed draaiende te houden is dus blijkbaar met de platste hitjes van de afgelopen 40 jaar.

Posted by Phortastic on Apr-02-2006 12:05:

quote:
Originally posted by TOR

Stampend vol + snikheet.

De enige manier om je discotheek goed draaiende te houden is dus blijkbaar met de platste hitjes van de afgelopen 40 jaar.

haha klinkt gelijk de reflex

Posted by Devil_Dante on Apr-02-2006 12:28:

Mja normaal gezien ging ik gisteren la rocca, tot er iemand leuk had afgebeld. Ben ik maar naar de Versuz geweest. Het muziek viel best mee.
Ale tov op donderdag is de muziek veeeeeeeel beter. Donderdag is degelijk de suckage bij versuz... carnaval muziek enzo. En ook meer ambiance op zaterdag... en best veel lekkere wijven daar

Posted by Phortastic on Apr-02-2006 12:32:

quote:
Originally posted by Devil_Dante
Donderdag is degelijk de suckage bij versuz... carnaval muziek enzo. En ook meer ambiance op zaterdag... en best veel lekkere wijven daar

ge zit duidelijk in de verkeerde zaal op donderdag

ga op ne donderdag eens naar boven
ownage bij versuz de donderdag (boven toch)

Posted by FCB_Fanatic on Apr-02-2006 12:35:

quote:
Mja normaal gezien ging ik gisteren la rocca, tot er iemand leuk had afgebeld. Ben ik maar naar de Versuz geweest. Het muziek viel best mee.
Ale tov op donderdag is de muziek veeeeeeeel beter. Donderdag is degelijk de suckage bij versuz... carnaval muziek enzo. En ook meer ambiance op zaterdag... en best veel lekkere wijven daar

Donderdag is dan ook echt op studenten gericht met aangepaste muziek, gratis inkom, goedkope drank, ... De lichtinstallatie wordt dan ook niet tot zijn volle benut. Kben er zelf op donderdag maar 1 keertje geweest om de avond af te sluiten en kvond er ook niet zoveel aan eigenlijk, niet beter dan een studentenfuif

Kvind het in ieder geval niet slecht gezien van Versuz om zo te werk te gaan. Op deze manier bereiken ze een publiek dat er anders nooit een voet zou binnenzetten en mogelijk maken ze datzelfde publiek zelfs warm om ook op zaterdag terug te keren (kveronderstel toch dat dit de achterliggende strategie is)

edit:

quote:

die ene keer dat ik er geweest ben was dat maar een half uurtje, dus zover ben ik niet eens geraakt. KZal er de volgende keer eens een kijkje nemen als ik er op ne donderdag nog eens moest zijn

Posted by Devil_Dante on Apr-02-2006 12:38:

quote:

ja boven valt het wel best beter mee, maar meestal weinig of geen plaats. De muziek is ook niet altijd goed daar, soms wat te felle house. Kvind dat als ge u echt wilt amuseren in de Versuz, moet ge pas rond 02:00 daar aankomen, odat er na een paar uur al wat volk begint te vertrekken, want soms is het echt niet te doen. Khad echt de neiging om iemand zijn tanden eruit te slaan gister, constant voorbij wandelen... dat stoort enorm.

Posted by Phortastic on Apr-02-2006 12:45:

quote:
ja boven valt het wel best beter mee, maar meestal weinig of geen plaats. De muziek is ook niet altijd goed daar, soms wat te felle house. Kvind dat als ge u echt wilt amuseren in de Versuz, moet ge pas rond 02:00 daar aankomen, odat er na een paar uur al wat volk begint te vertrekken, want soms is het echt niet te doen. Khad echt de neiging om iemand zijn tanden eruit te slaan gister, constant voorbij wandelen... dat stoort enorm.

idd, ge moet laat daar aankomen. En over die felle house, is een kwestie van smaak natuurlijk
Kvind het meestal zeer goed boven. Soms wat te commercieel, maar meestal wel vet.

bijvoorbeeld "Matthew Dekay - bad" en "Nathan Fake - The sky was pink (holden remix)" zijn er toch al vaak gedraaid

Posted by Devil_Dante on Apr-02-2006 13:02:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Donderdag is dan ook echt op studenten gericht met aangepaste muziek, gratis inkom, goedkope drank, ... De lichtinstallatie wordt dan ook niet tot zijn volle benut. Kben er zelf op donderdag maar 1 keertje geweest om de avond af te sluiten en kvond er ook niet zoveel aan eigenlijk, niet beter dan een studentenfuif

Kvind het in ieder geval niet slecht gezien van Versuz om zo te werk te gaan. Op deze manier bereiken ze een publiek dat er anders nooit een voet zou binnenzetten en mogelijk maken ze datzelfde publiek zelfs warm om ook op zaterdag terug te keren (kveronderstel toch dat dit de achterliggende strategie is)

Mja die strategie gaat nie zogoed werken denk ik. Die inkom en goedkope drank vind ik wel best een leuke strategie, maar anderzijds: ale ene dag krijgen die studenten carnaval muziek, en op zaterdag weten ze niet wat ze te horen krijgen en gaan ze mss denken van "wtf?".

Eigenlijk, versuz is de enigste (grotere) discotheek in de regio hasselt/genk. En de interieur kan je nie echt vergelijken met andere zaken in die regio, dus het volk gaat automatisch naar daar.

Posted by Aur�lie on Apr-02-2006 13:47:

quote:
Originally posted by TOR

Stampend vol + snikheet.

Er zijn nog goeie clubs hoor. Waarom bezoek je die niet als je op voorhand weet dat je naar een boerenkeet gaat en je zal ergeren ?

Posted by Jakhira on Apr-02-2006 13:49:

She has a point Kev

Posted by TOR on Apr-02-2006 14:44:

quote:
Originally posted by Aur�lie
Er zijn nog goeie clubs hoor.

That was not my point.

quote:
Originally posted by Aur�lie
Waarom bezoek je die niet als je op voorhand weet dat je naar een boerenkeet gaat en je zal ergeren ?

Ik heb me niet ge�rgerd (misschien alleen wat aan het publiek), ik sta open voor alles.
En ik wist ook op voorhand dat ik een "ruim" aanbod aan stijlen kon verwachten. Ik was gewoon mee met een groep en dan doe je wat de groep wilt.

Ik klaagde de situatie niet aan h�, ik pende gewoon mijn vaststellingen neer.

Posted by Devil_Dante on Apr-02-2006 18:23:

quote:

Ik was gewoon mee met een groep en dan doe je wat de groep wilt.

met een groep op stap gaan is niet bepaald leuk, zeker als er jaloerse vrouwen tussen zitten. Je hebt het gevoel dat je ze steeds gezelschap moet houden, anders worden ze kwaad ofzo. Liefst ga ik op stap met max 3 vrienden, dan heb je veel meer vrijheid en kan je wat meer lachen

Posted by Aur�lie on Apr-02-2006 18:33:

quote:
Originally posted by TOR

Andere interpretatie

Posted by TOR on Apr-02-2006 18:36:

Als die vrouwen goeie vriendinnen zijn, heb ik daar geen enkel probleem mee.

In een praatcaf� zit ik ook liever met vrienden, gewoon omdat de gespreksonderwerpen zo anders zijn. Maar om echt uit te gaan toch liever met vriendinnen, omdat de mannen meestal statisch aan de kant blijven staan; heeft weinig zin en is bovendien erg saai (een goed gesprek kun je dan niet voeren vanwege de luide muziek).

Voor een club of event ligt dat dan weer anders.

Pages (2): « 1 [2]