TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 03-03-06 Kokorico : Around The World In 80 Days
Pages (2): « 1 [2]
Posted by Tutti on Mar-05-2006 12:26:

Posted by FUSyke on Mar-05-2006 13:31:
| quote: |
Originally posted by Tutti
|
Wat een feest!!!
Jammer dat ik er niet bij was.
Posted by Magistrate on Mar-05-2006 14:28:
kmoet wel zeggen dat dat filmpje er ietsje beter uitziet dan dat et was, maar twas toch tof
Posted by Synthesia on Mar-05-2006 14:30:
| quote: |
Originally posted by TOR
wat is hier fout mee? lol |
Ja k'vind ook erg...typische Belgische mentaliteit...maja..k'hoop toch dat dit ook geen organisators afschrikt om niet meer dergelijke feesten te organiseren met internationale guests...
T'was ook wel ne vrijdag en ik geef toe ik zelf heb ook niet veel bewogen...moest het voller zijn geweest ging der wel wat meer sfeer zijn denk ik, eens der al een beetje sfeer wordt gemaakt is't vaak een positieve spiraal naar omhoog..perfect voorbeeld is YDR zijn feestje in December...in't begin bewoog der haast geen persoon (en dat tijdens M.I.K.E. en Elof die beiden een zalige set draaiden)...later toen het wat voller zat vloog het dak eraf.
En ook...kan het aannemen dat er velen ook niet bewegen als ze de nieuwe nummers niet kennen die worden gedraaid maar misschien is dat ook omdat er juist zo weinig internationale guests komen en dus de discotheek gangers al te veel hetzelfde (goeie) gewoon zijn van de residents die meer klassiekers gaan draaien...omdat er juist te weinig nieuws komt...moesten de tracks die Norman en Cor draaiden vaker worden gedraaid en de mensen die beginnen te herkennen zouden der veel mindere zulke commentaren verschijnen denk ik. Er moet gewoon meer zulke vernieuwing komen in de trance scene in Belgie imo, meer zulke avonden die in't begin wat meer mogen gepromoot worden...
Btw Tutti, schoon video'ke!!
Posted by Push2005 on Mar-05-2006 14:39:
Woow, wat een video 
Netherworld, Suburban Train & Sacrosanct
Dear god... ik heb iets gemist 
Pages (2): « 1 [2]