TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by jp Mag niet vanwege privacy redenen |
| Originally posted by Siesta privacy my ass, als je tegenwoordig naar een feest gaat wordt je ook door 1001 nerds op de foto gezet, echt hoogstens irritant al die foto-makertjes. wordt tijd dat ze camera's icm nerds verbieden |
| Originally posted by Siesta privacy my ass, als je tegenwoordig naar een feest gaat wordt je ook door 1001 nerds op de foto gezet, echt hoogstens irritant al die foto-makertjes. wordt tijd dat ze camera's icm nerds verbieden |
| Originally posted by jp Zeik niet er komen genoeg mooie vrouwen op af. In ieder geval 2 |
hm.. sounds interesting, kom misschien ook
ff over nadenken nog.. duurt nog zo'n tijd 
| Originally posted by ZZandirt daar maak je gerrit niet lekker mee.... heumeu!!!! |
| Originally posted by Siesta zal ik je even lekker baffen lief vriendje van me? |
Nu al sticky?
Ei is er vroeg bij deze keer 
Zo goed als zeker weer van de party 
| Originally posted by jp Nu al sticky? Ei is er vroeg bij deze keer |
Lineup en wat korte info: http://www.intuitionrecordings.com

Cool! Airbase, ben daar wel benieuwd naar. Ik ga er zijn.
Geen bovenverdieping dus.
Prima line up! Lekker vernieuwend! Ik ben er vast bij 
Aanwezig!
De edities van 29-10 en 31-12 waren beiden super!!!

Loraine ditmaal "on ze reskjoe"
ROLL CALL:
MdJ
Estuera
Siesta
Zzandirt
Loraine
Stephan B
Ei (met dank voor de kleverige post !) 
jp
@win
HardKiller
MaGiK54
Muppy
Jay M (Yarune
)
Tom Lont
bloesem
| Originally posted by Loraine Loraine ditmaal "on ze reskjoe" ROLL CALL: MdJ Estuera Siesta Zzandirt Loraine Stephan B Ei (met dank voor de kleverige post !) ![]() jp @win HardKiller MaGiK54 Muppy Jay M (Yarune )Tom Lont bloesem |
Concentreer jij je nou maar op Aur�lieeee ! 
ikke
ach ja, ooit een poos terug al wel eens member geweest, uitgeschreven en nu (Partyflock onthand
) weer aangemeld....
Ik zou zeggen: stel jezelf anders weer opnieuw effe voor !
Zullen de mannen hier ZEKER waarderen 
Uh, sja zoveel valt er nu ook weer niet te melden...
ben een laatbloeiertje, wat de dancescene betreft dan wel te verstaan...
Jacqueline is de naam.
Ik geniet enorm van de feesten... afijn, dat kunnen jullie in maart gaan aanschouwen en anders... ask Tom... ben met hem naar het oud/nieuw feestje geweest in Asta ... was echt grandioos!
Mijn favo stijlen zijn vooral prog-, techtrance en trance.
Maar een avondje techno is ook niet te versmaden.
(laatste techno was Awakenings in de graansilo; wat een vette lokatie!!!)
Sja, en Armin Only he.... pfff, wow, alle superlatieven waren van toepassing, evenals met ISOS4, Ti�sto in de HMH. Dat waren beiden mijn 2 fijnste feesten in 2005.
Zo
Wat wil je nog meer weten??

NLTA is weer een Trance Chica rijker !
NYE (lees: Menno/Niklas/Leon/Jonas voornamelijk) in de Asta:

thx voor je hartelijke onthaal!
Kijk, het leuke van forums (zowel op PF, als misschien ook hier) is dat je mensen leert "kennen" en misschien ook gaat ontmoeten... en tot op een heel enkele uitzondering na, heb ik daar geen nare nasmaak van gehad!!
Een trance chick... hmm, ik w��t t niet hoor.

| Originally posted by bloesem Maar een avondje techno is ook niet te versmaden. (laatste techno was Awakenings in de graansilo; wat een vette lokatie!!!) |
| Originally posted by Loraine Concentreer jij je nou maar op Aur�lieeee ! |
| Originally posted by bloesem tot op een heel enkele uitzondering na, heb ik daar geen nare |