TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Scandinavian Music Convention 2006, 22-23 Feb
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Laz � ni andra som t�nkt �vernatta, checka
http://www.alltomstockholm.se/
"Turist & Hotell"
| quote: |
| Originally posted by Braxen Laz � ni andra som t�nkt �vernatta, checka http://www.alltomstockholm.se/ "Turist & Hotell" |
| Originally posted by Laszlo Tack f�r l�nken. D� kommer n�sta dumma fr�ga - i vilket omr�de/stadsdel ligger Berns? |

Danke sch�n 
20 �r �r �ldersgr�nsen har jag f�tt bekr�ftat.
| Originally posted by Kaveh 20 �r �r �ldersgr�nsen har jag f�tt bekr�ftat. |
.. nu vill jag ha h e l a linan asap !
| Originally posted by Braxen Som jag befarade, sk�nt att man �r 20 d� .. nu vill jag ha h e l a linan asap ! |
i'm gonna paarty like it's ma b��fday, i'm gonna zip bacaardiz like it's ma b��fday .. om d kommer n�ra feta husakter that is .. (hint, ax, prydz, seb & steve) 
med tanke p� att ingrosso & angello �r nominerade i n�stan varje kategori blir jag fan ledsen om de inte bokas...
| Originally posted by Kaveh 20 �r �r �ldersgr�nsen har jag f�tt bekr�ftat. |

| Originally posted by St_Andrew NNEEEJ!!! NNEEEJ!!! NNEEEJ!!! NNEEEJ!!! F�r f�rs�ka muta en vakt eller n�ge ![]() *Mailar SMC* (Fyller liksom 20 om 2 fucking m�nader) |
Fy fan vad kasst. Det l�r ju knappast �ka bes�karantalet...
| Originally posted by Laszlo Fy fan vad kasst. Det l�r ju knappast �ka bes�karantalet... |
WTF .. kalla mig kr�sen, men linan �r fan r�tt tr�kig om ni fr�gar mig .. ingen fr�n SHM ..
http://www.deejaypromo.com/smc/nights.asp
enda som lockar e typ �zze, PVD, Louie Vega & Stonebridge .. hade lite f�r h�ga f�rhoppningar kanske .. men j�mf�rt me tidigare �r s� �R linan r�tt vek ..
�r iaf l�tt v�rt att g� p� imo....
Fast har fortfarande inte f�tt n�got svar fr�n SMC

K�nns som att det r�cker med en endags biljett och g� dag 1 p� kv�llen.
Martin H och �zze!
J�vlar va rejv det kommer bli 
KUK vilken j�vla pisslina!!!!!!!
hur i helvete kan de inte lyckas boka Angello & Ingrosso n�r de �r nominerade i s� gott som alla kategorier? Skandal...enda som �verhuvudataget lockar mig �r fan �zg�r...
nej tacka fan vet jag vad, jag skiter i SMC detta �ret..dra �t helvete DeeJayPromo, ni suger elefantballe, jag hoppas det dyker upp 12 pers...en fet j�vla lektion i marknadsf�ring �r vad ni beh�ver...sug min ***

| Originally posted by Laszlo KUK vilken j�vla pisslina!!!!!!! hur i helvete kan de inte lyckas boka Angello & Ingrosso n�r de �r nominerade i s� gott som alla kategorier? Skandal...enda som �verhuvudataget lockar mig �r fan �zg�r... nej tacka fan vet jag vad, jag skiter i SMC detta �ret..dra �t helvete DeeJayPromo, ni suger elefantballe, jag hoppas det dyker upp 12 pers...en fet j�vla lektion i marknadsf�ring �r vad ni beh�ver...sug min *** |
meh...de beter sig som ett g�ng amat�rer. Jag har all r�tt att vara uppr�rd. Sen f�r jag v�l skylla mina mindre v�l varda ord p� fyllan. F�rl�t. Nu ska jag g� till kryrkan och bek�nna mina synder.
H�ller med tidigare inl�gg.
Vad �r grejen med att vara s� fruktansv�rt d�liga p� att promota en fest? Hur kan line-upen vara s� mycket s�mra �n tidigare �r? �r det f�r att inget folk kommer och is�fall kan man ju fr�ga sig varf�r ingen kommer, antagligen f�r ingen vet n�gonting om festen f�rens veckan innan. Var ju snack om att shm skulle lira p� smc f�r v�ldigt l�nge sen och sen s� kommer inte en enda av dom fast dom �r nominerade s� mycket.
Fr�gan �r varf�r dom inte kommer [SHM] .. vad jag vet s� �r varken Axwell lr Steve bokade den 22 eller 23e .. kr�ver dom f�r stort gage ? gillar dom inte Berns ? .. I dunno .. 
skit att det �r 20-�rsgr�ns, dom skulle ju l�tt s�lja fler biljetter om det var 18-�rs ist�llet....suck
| Originally posted by dj_hysterix skit att det �r 20-�rsgr�ns, dom skulle ju l�tt s�lja fler biljetter om det var 18-�rs ist�llet....suck |
| Originally posted by hustler Kanske efters�ker de en viss publik.. |
18+ l�r komma in l�tt med biljetter, f�r man dissen (v�ldigt mycket mot f�rmodan om man har biljett) s� ere ju bara � kr�nga till n�n i k�n