TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TrancEaddict meeting Trance Energy 16-02-2002 !!!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Als er mensen zijn die vantevoren nog willen meeten (hapje snacken ofzo).....je weet me te vinden |
| Originally posted by Miss Proximus Als er mensen zijn die vantevoren nog willen meeten (hapje snacken ofzo).....je weet me te vinden |
Heren, Heren.....ik woon in Leeuwarden..dus een party bij mij is vrij onmogelijk....maar ik dacht meer aan vantevoren afspreken (Alpha..jij snap t toch
)
Gewoon al vroeg afspreken op centraal ofzo en met zn allen gaan eten. Das lache
En vervolgens lekker feesten met de hele clan ofzo.. We zien t allemaal wel.. 
Dit las ik net op t Id&T forum:
MAINSTAGE
21:00 Alex Morph
22:30 Jean
1:00 Rank 1 live
1:30 Blank & Jones
3:00 Johan Gielen
5:00 Cosmic Gate
CLUBTRANCE
23:00 Mark van Dale
1:00 Bart Claessen ( producer Barthezz)
3:00 Jurgen
5:00 Pronti & Kalmani
HARDTRANCE
22:00 Yves de Ruyter
0:00 Dumonde
2:00 Kai Tracid
4:00 Bas & Ram
5:30 Francois
Kunnen we alvast gaan bedenken hoe laat we willen meeten..
Als die tijden kloppen moet ik toch maar een een indeling maken.
Denk dat die er voor mij er als volgt uit gaat zien:
23:00 binnen komen
23:30 Yves de Ruyter ff luisteren 
0:00 Dumonde
1:30 Blank & Jones
3:00 Kai Tracid
4:00 Johan Gielen
5:00 Cosmic Gate mee pakken
Ik denk dat ik hem zo maar eens indeel. 
lijkt me dat we het beste tegen een uur of 12 kunnen meeten.
Om 0.00 uur begint Dumonde wel, maar daar moet toch wel een plekje voor de meeting tussenkunnen?
Tegen 12-en zijn de meesten nog redelijk nuchter (en niet onder invloed van pillen)??
Zijn er luitjes die zich hier niet in kunnen vinden?
Nu nog wachten op het floorplan.......
GreetZ RubDub
0:00 uur lijkt mij ook een mooie tijd, dan zullen de meeste wel binnen zijn en ook nog redelijk nuchter..
We wachten wel ff tot het floorplan er is zodat we de beste plek kunnen bepalen..
| Originally posted by Flipper01 Dit las ik net op t Id&T forum: MAINSTAGE 21:00 Alex Morph 22:30 Jean 1:00 Rank 1 live |
==>> 22.00 wil me namelijk yves zien
en dus zal ik die vent voor de tijd moeten zien of niet...das dus de vraag
om 12 uur wil ik toch wel zeker binnen zijn, als het kan zelfs eerder
12 uur vind ik eigenlijk ook wel een goeie tijd voor de meeting, dan is iedereen er denk ik wel
jammer dat rank-1 maar halfuur uur is 
Ik zie t allemaal wel als ik daar ben, ik sta te dansen daaro waar de muziek goed is. Stel dat Kay Tracid nou bijzonder kut zou draaien daar ga ik dan tog niet blijven staan, dan ga ik wel touren 
Ik denk dat ik bijna elke dj wel te horen krijg daaro, ik huppel maar wat rond 
ik ben der gewoon om 9u al denk ik, betaal niet voor niets 37 euro

39,08 hiero
ennu ff offtopic......kolkie.....in je sig staat exciting..dat moet excitement zijn dacht ik
"Thrill of Excitement" of gewoon "they both are exciting" 
maarre......ik doe mee met alpha...lekker str�nen
beetje alles af...en ik ben er waarschijnlijk al vroeg want die engelsen willen nix missen
daar beginnen de feesten ook om 9 uur, maar dan MOET ook iedereen voor half 12 binnen zijn lol 
Was het al algemeen bekend dat het uitverkocht is? Nee? Nu wel dan!
Vandaag ff bij de ticketservice gevraagd of er nog kaarten waren. Is dus uitverkocht, maar misschien dat er bij de normale voorverkoopadressen nog wel kaarten zijn; is vaak wel het geval.
| 39,08 hiero |
| betaal niet voor niets 37 euro |
Kheb trouwens een picture gevonden van de Jaarbeurs, maar ik weet niet precies wat welke hal is.
Mede omdat er waarschijnlijk net als bij de laatste TE ook geen plattegrond was doe ik dit alvast.
Commentaar is dus welkom, als ik hem uiteindelijk neerzet maak ik die wel beter leesbaar 
Volgens mij is de hal waar het pijltje is de grootste hal maar het kan ook de garderobe zijn 
Hi guys!
Could you pls translate the map post?
See ya soooooooooooooooooon! Party!!!!
Proxi: I promise to mess you my mob nr as soon as I get on the ICQ.
ID&T have revealed the timetable for Trance Energy,
if the floorplan of the Jaarbeurs is ready, we'll set a place for the meeting. The time of the meeting is round 0.00.
See ya there!
GreetZ RubDub
Tijdschema is wel aardig.. alleen tussen 1 en 3 is het kiezen tussen
Dumonde, Blank & Jones, Kai Tracid en Rank 1 
Maar was het tijdschema bij de vorige Te ook niet anders als gepland??? Klubbheads begonnen later... Judge en Scott volgens mij ook omgewisseld
Dus ik zie wel.. keus zat in ieder geval.
GRRRRRRRRRRRRr, als ik dit zo hoor. damn dan zouk er ook zo graaaag heen willen, potverdorie,
veel plezier mensen
little thesus, als ik et goed begrijp komt er dus nog een iets duidelijkere plattegrond of niet? ik ben nml zo debiel om met een duidelijke plattegrond (ic) de meeting te missen...
hope i wont miss this one, maar dat moet wel goedkomen in als mn TA tshirtje der is
anywees ik ga weer leren..[offtopic]kut-tentamens..
grrr
/me heeft er al 1 verneukt w00t, scheikunde sux[/offtopic]
een officiele plattegrond komt er zeker niet meer?
dan moeten we maar een telefoonboom opzetten
lol
| Originally posted by Miss Proximus een officiele plattegrond komt er zeker niet meer? dan moeten we maar een telefoonboom opzetten lol |
ik heb Obi ff gemailt op z'n ID&T adres,
hopen dat ie snel reageerd...
GreetZ RubDub
hieronder z'n reactie:
Yo Ruben,
Er wordt nu gewerkt aan een plattegrond van Trance Energy. Zodra deze af is zal het op de site van Trance Energy verschijnen. Dan kunnen jullie makkelijk een plaats afspreken om te meeten.
Er is dit keer g��n Twix Talentroom.. Voor de volgende evenementen weet ik het nog niet.
Hoop dat je hier wat aan hebt. Vriendelijke groeten, Ibo.
hmmmm..duurt lang 
misschien anders maar bij de camel stand? 
| Originally posted by Miss Proximus hmmmm..duurt lang ![]() misschien anders maar bij de camel stand? |