TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition
Pages (15): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
jag �r med men jag m�ste skapa lite tid
har bookningar i b�de Frankrike och Danmark under den perioden
| quote: |
| Originally posted by ScuL jag �r med men jag m�ste skapa lite tid har bookningar i b�de Frankrike och Danmark under den perioden |

jag �r l�tt p�, den h�r g�ngen har jag faktiskt redan mixen klar ocks� (spelade in f�r n�gon timme sedan)
s� det blir inga konstiga sistaminuten uppladdningar fr�n mig den h�r g�ngen 
L�ter som en bra id�. Det var kul att k�ra f�rra g�ngen och jag k�r g�rna ett set igen 
| Originally posted by Gate 42 Stackars dig da ![]() Men du beh�ver ju inte spela in mixen samma dag den ska s�ndas, eller hur? |

grymt, �r p� den h�r g�ngen ocks�
Som tidigare sagts s� skulle det inte vara fel med lite mer reklam f�r showen s� att �ven icke SWETA's vet om den
Jag �r j�tteg�rna p� denna g�ng jag med.
Men.. Min utrustning har verkligen b�rjat kasta in handduken. Konstant brus i mixern, glappa sladdar m.m.
S� om det finns n�gon man kan komma till och leka ihop ett set hos, PMa mig. 
Oj... h�r g�r de undan n�r man inte �r s� aktiv... l�ter helkul och jag �r p� igen som vanligt med ett par Technics 1210 MKII...
Jag kan k�ra s�ndningen som sist...
Ska jobba p� en id� om att lira live... b�de f�r mig och fler...
Kr�ver ju att jag kan anv�nda ett par spelare och kan koppla in spelarna till datorn och sen k�ra vidare ut p� n�tet...
Fast slutet av februari �r vinter fortfarande.... *brrrrrrrrrr*
F�r v�l kalla det Winter Edition d� da 
�sch, kommer ju 'airas' i mars, d e ju mer v�r �n vinter iaf.. 
vi kan v�l ha en f�r varje �rstid. 4 mixar om �ret �r inte s� mycket �nd�
| Originally posted by RebeL9 vi kan v�l ha en f�r varje �rstid. 4 mixar om �ret �r inte s� mycket �nd� |
S� h�r med typ 1 m�nad kvar innan mixarna ska vara inspelade och iv�gskickade s� t�nkte jag h�ra vad folk har t�nkt k�ra f�r typ av musik, mestadels trance antar jag, eller ? vissa kankse inte har best�mt sig �n ?
F�r egen del blir det n�gon form av house, som vanligt
*wie nu kom den h�r tr�den tillbaka till f�rstasidan wie*
Blir lite blandad techno ifr�n mig
N�gra andra ideer ocks�. Vi kanske ska f�rs�ka kn�pa ihop en fin liten sida som vi kan samla all info p� s� det blir l�ttare att g�ra reklam f�r det hela?
�ven g�ra ett par jinglar? Jag ska se om jag f�r lite tid �ver, d� kan jag f�rhoppningsvis s�tta mig och klippa och klistra ihop lite jinglar. Men om n�gon annan �r OMG2k6 p� det s� �r det ju cool. �r ju ingen som har ensamr�tten p� n�got h�r 
blir nog techtrance f�r hela slanten denna g�ngen fr�n min sida. har n�gra fantastiska l�tar som jag t�nkte g�ra n�got med
| Originally posted by RebeL9 blir nog techtrance f�r hela slanten denna g�ngen fr�n min sida. har n�gra fantastiska l�tar som jag t�nkte g�ra n�got med |

| Originally posted by SteveTranz4ever Trodde faktiskt du skulle banta ner lite och k�ra endast en l�t fast som var 30 min ![]() Men techtrance l�ter riktigt bra de... ser fram emot |

Det h�r har jag missat helt o h�llet
Jag vill ox� vara med 

S� det blir av?
N�r? 
Kan jag komma till n�gon i Sthlm och spela in ett set sj�lv, s� att jag kan vara med? Min mixer har kastat in handduken. 
Skicka PM 
Blir nog proghouse och electro f�r min del...
Ingen aning vad jag ska kn�pa ihop �n! 
�r det 30/60min som g�ller d�? Blev ju r�tt olika sist kommer jag ih�g..
Tycker det �r kul n�r det �r m�nga olika stilar: electro,house,trance,progghouse, techno, hardstyle/core?, tech m.m.
Hoppas det blir en smaskig blanding 
jag kommer k�ra house 
jag t�nkte kn�pa ihop en mix som �r r�tt eastern-influerad. vangelis, amon tobin, entheogenic mfl. m�ste l�ra mig grunderna f�rst bara, men jag har ett tag p� mig iaf. :O
| Originally posted by Jeremy H Ingen aning vad jag ska kn�pa ihop �n! ![]() �r det 30/60min som g�ller d�? Blev ju r�tt olika sist kommer jag ih�g.. |