TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (NL)
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »
Okee dan: Tapsa (Orkidea) houdt van verkleedpartijtjes en speciale decors tijdens een gig ! (Daar zijn alle Finnen dol op vlgs mij, maar goed, dit geheel terzijde)
Kijk zelf maar eens op zijn forum (en foto) pagina op Klubitus zou ik zeggen... (rechtsboven staat een ENGELS vlaggetje voor degene die nog niet zo goed uit de voeten kunnen met de Finse taal
)

Notitie voor de dames onder ons: BEZINT EER GE OP DE (KLUBITUS/FOTO) LINK KLIKT !!!! 
| quote: |
| Originally posted by Loraine Enne Bomar deez keer gaan we elkaar gewoon gedag zeggen ! (en nie als bij Armin Only uren naast elkaar staan en niks zeggen h� ! ) |
jij stond naast ons ofzo dan? en Bomar wist dat? hehe grappig
| Originally posted by Kaidreas I'm only 1phone call of message away e jos. |
| Originally posted by speentje wtf jij stond naast ons ofzo dan? en Bomar wist dat? hehe grappig |
stond die BETA-gast uren practisch naast me te dansen ?!

Line-up ziet er deftig uit. 't duurt nog wel even maar mss ga ik hier ook wel naartoe 
| Originally posted by Loraine Ik betwijfel ten zeerste dat Bomar mij al van gezicht (her)kende tijdens Armin Only... Hij stond alleen veelvuldig naast een kennis van me: JonC (Pica Mac & Jon Cockle)...zag later pas de foto van Bomar met Ruben (eieregooie)...dat ik zoiets had van stond die BETA-gast uren practisch naast me te dansen ?! |
Ik denk dat ge iemand anders voor hebt (alhoewel ik de enige was met een beta-tshirt aan); Ik ken helemaal geen Ruben, mss dat ik toevallig op de foto met hem stond. (hebt ge die foto nog?)
en natuurlijk knappe vrouwen
)
| Originally posted by Bomar dan rij ik mee |
| Originally posted by Bomar Euhm Ik denk dat ge iemand anders voor hebt (alhoewel ik de enige was met een beta-tshirt aan); Ik ken helemaal geen Ruben, mss dat ik toevallig op de foto met hem stond. (hebt ge die foto nog?)Maar ik kan me idd wel herinneren dat we naast een groepke spaans-uitziende mannen stonden en natuurlijk knappe vrouwende volgende keer zal ik eens iets komen zeggen se (ole, das de eerste keer dat ik zoveel opval precies, en dat allemaal dankzij mijn beta-tshirt ) |
Dat is Pooley 
Tis iig nog een BETA-member en geen Engelsman ofzo. 
Btw...Aur�lie...kom jij de vrouwelijke gemoederen ook nog versterken op dit feestje ?
| Originally posted by Loraine Btw...Aur�lie...kom jij de vrouwelijke gemoederen ook nog versterken op dit feestje ? |
Spijtig, maar wellicht een ander keertje dan e 
TE
?
Oh die 2, dat waren maten van een Engelse vriend van Synthesia (Sash) right?
Wie was jij dan Loraine?
Jahhh, da zou je nou wel willen weten h� 
Anders zou ik het niet vragen he.

Zie pee-emmeke 
answered
!
| Originally posted by pooley Oh die 2, dat waren maten van een Engelse vriend van Synthesia (Sash) right? Wie was jij dan Loraine? |
Moet u ook gezien hebben hoor, k'stond der gans den avond met Fre (pooleywooley).
Die zwerven her en der wel rond op diverse fora en op mn website als die het nog eens gaat doen 
ik word misselijk van die avatar =<
around and around and around...
Op verzoek van Gladius:
<<<< Check deze poes 
omver gereden en in de hemel? 
Pooley!!!!! 
gij hebt Loraine ni herkend ofwa?

schandalig.....