TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- skidor
Pages (2): « 1 [2]
Sn� och vinter �r det sista jag vill ha mer av just nu..
Solsemester �r det �nda r�tta s� h�r �rs.
jag vill mer �n g�rna ha en av de b�da.
har sett bara regn och gr� luft sen september.
det b�rjar bli lite tr�kig nu.
Jag hoppas det blir lite skidor/snowboard f�r mig i vinter.
Far min snackade om att �ka n�nstan och sl� ihj�lsig lite i n�n backe. Hoppas bara det blir av vore lite kul. Har aldrig �kt snowboard och skulle villja g�ra det nu n�r jag �kt skidor. 'fast jag skulle v�l mer bara sl� ihj�l mig i n�n sn�h�g :P
(min f�rsta post tjoho
)
sj�lv har man precis inf�rskaffat sig ett par sproilans Atomic SL:9
ynka tolv meters sv�ngradie! det l�r bli �ka av 
t�nkte ta mig upp i n�n liten backe nu i helgen � inviga dem.
tillbaka d�, var sk�nt, fast fuckigt v�der =/
| quote: |
| Originally posted by Integer min f�rsta post tjoho |
j�vla br�dor...sj�lv �ker man bladez vettu! �ger br�dan 24/7 
Uppetad f�r tredje �ret i rad 
Om 4 timmar drar jag till Chamonix, f�r en veckas skid�kning, kommer bli grymt

| Originally posted by Integer (min f�rsta post tjoho )sj�lv har man precis inf�rskaffat sig ett par sproilans Atomic SL:9 ynka tolv meters sv�ngradie! det l�r bli �ka av ![]() t�nkte ta mig upp i n�n liten backe nu i helgen � inviga dem. |

| Originally posted by reveal Uppetad f�r tredje �ret i rad ![]() Om 4 timmar drar jag till Chamonix, f�r en veckas skid�kning, kommer bli grymt |
| Originally posted by reveal Uppetad f�r tredje �ret i rad ![]() Om 4 timmar drar jag till Chamonix, f�r en veckas skid�kning, kommer bli grymt |
Ingen skid�kning f�r mig detta �ret
kanske drar f�rbi h�r n�n g�ng

har en syster som bor i Geneve atm... f�r �ka dit och h�lsa n�r jag vill.. :P Finns v�l massa alper och s�nt ganska n�ra d�r v�l?
Vetefan om jag tycker det �r v�rt att l�gga pengarna p� det dock.. s� f�rbannat dyrt allting d�r. K�nns som mer valuta om man �ker till Amsterdam f�r slantarna
In K�ntr�l?
Bor n�ra �re.. men blir inte av att man �ker end�. �r man i �re blir det bara en massa festande, och d� pallar man inte skidor dagen efter.
| Originally posted by Hauken Bor n�ra �re.. men blir inte av att man �ker end�. �r man i �re blir det bara en massa festande, och d� pallar man inte skidor dagen efter. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Somliga vet ju inte att dom har de bra ! Man sover fram till lunch ju sen �ker man eftermiddag & avslutar med afterski. Fan jag �lskar �re ! Vilka j�vla backar, vilken j�vla fest ! Fan va sugen jag �r... snowboard eller skidor... spelar ingen roll ! |
Uppk�rt, s�nderpistat, liftk�, stockholmare...
Dagen efter fram�t 1-2 tiden tar man liften upp och s�tter sig p� ngn av uteserveringarna bara 
Man b�r dock ha ganska bra koll p� hur det funkar med laviner och s�nt.
N�r jag var d�r f�r ett par �r sedan var pisterna riktigt bra och inte s� mycke Stockholmare, mest G�teborgare faktiskt