TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- RoomService Tråden
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
wow
| quote: |
| Originally posted by jofawe jävlar vilken ide jag fick idag.. och jag ska förverkliga den! =) Men jag säger inte vad det är förrens det är klart hihi.. eller åtminstånde tills jag gipsat igen |
| Originally posted by ArcticBeach ska du bygga in högtalare eller |
jag måste bara säga att det är FÖRBANNAT tråkigt att bredspackla och slipa väggar!
| Originally posted by jofawe Fan.. det tänkte jag inte ens på :| |

| Originally posted by Jeremy H Bah! Grymt med inbyggda högtalare ju! En polare har byggde nyligen in högtalare i taket i sitt badrum när det renoverades.. hur grymt som helst när man sitter i hans bubbelpool ![]() Men du skulle väl renovera andra rum också så småningom? |

Tur att den här tråden finns då jag har idétorka.
Jag ska göra en väggmålning men har två problem.
1. Overhead-projektorn är svår att hitta/hyra för en billig peng men jobbar på det (någon i stockholmstrakten som har en över?
)
2. Motiv. Jag vill gärna ha något som har och göra med musik, vad spelar ingen roll så länge jag gillar det men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska måla för något. Bilden blir ju så mycket annorlunda då det bara är en nyans och inte detaljerat men kanske någon har nått tips?
Annars så får jag väl spåna vidare och förhoppningsvis så har jag kommit på något om någonvecka.
| Originally posted by mr_fisken Tur att den här tråden finns då jag har idétorka. Jag ska göra en väggmålning men har två problem. 1. Overhead-projektorn är svår att hitta/hyra för en billig peng men jobbar på det (någon i stockholmstrakten som har en över? )2. Motiv. Jag vill gärna ha något som har och göra med musik, vad spelar ingen roll så länge jag gillar det men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska måla för något. Bilden blir ju så mycket annorlunda då det bara är en nyans och inte detaljerat men kanske någon har nått tips? Annars så får jag väl spåna vidare och förhoppningsvis så har jag kommit på något om någonvecka. |
)
| Originally posted by mr_fisken Tur att den här tråden finns då jag har idétorka. Jag ska göra en väggmålning men har två problem. 1. Overhead-projektorn är svår att hitta/hyra för en billig peng men jobbar på det (någon i stockholmstrakten som har en över? )2. Motiv. Jag vill gärna ha något som har och göra med musik, vad spelar ingen roll så länge jag gillar det men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska måla för något. Bilden blir ju så mycket annorlunda då det bara är en nyans och inte detaljerat men kanske någon har nått tips? Annars så får jag väl spåna vidare och förhoppningsvis så har jag kommit på något om någonvecka. |

| Originally posted by jofawe Får du bara tag på en oh-proj så går det ju bra =) Varför inte en bild på ett turntable? Fast bara suddiga konturerr.. tror nån här kan fixa till bilden bra ... (såg att laszlo hade en sån bild jag menar på sin vägg ovanför skivspelarna ) |
| Originally posted by Pjox I skolan har vi olika kända artisters huvud. Typ elvis och lite sånna. Så ett tips är att hitta lite folk du gillar och sätta dom på väggen. Eller så kan du måla massa fiina noter ![]() Någon gång ska jag ha t-banenätet på min vägg. |
nån som har tips på hur man förfinar mitt lilla rum på ynka 8 kvadratmeter? :O
Såhär ser mitt ut, för er som undrar (taget för 1½ år sedan, bor i mindre lya nu):
svinenkelt, och det är snyggt...däremot har jag börjat tröttna på denna tavlan så det får bli ett nytt motiv snart...
Fick tag på en oh-projektor via syrrans skola och har en bild jag ska testa ifall den blir bra. Undrar om man kan skriva ut direkt på oh-papper
Nästa helg smäller det förhoppningsvis 
| Originally posted by mr_fisken Undrar om man kan skriva ut direkt på oh-papper |
Finns särskilt OH-papper för bläckskrivare, vet dock inte hur det är med laser
Äsh jag kan kopiera det på jobbet. Är väl bara att lägga oh-pappret överst i papperslådan i kopiatorn
jag simmar ju som sagt inte i motiv så hjälp mig spåna fram nått kära vänner
funtar på något sånt här
| Originally posted by mr_fisken funtar på något sånt här |
Jo den är lite disco-aktig, har massa andra sådanna också. Kanske tröttnar jag snabbt på den men den smällen får jag ta då. Har inte bestämt mig ännu dock.
^^ En 'Hed-Kandi' bild, fett soft, dom e oftast schysta som fan.
Skulle lätt kunna tänka mig en sån här på väggen.

| Originally posted by Braxen ^^ En 'Hed-Kandi' bild, fett soft, dom e oftast schysta som fan. Skulle lätt kunna tänka mig en sån här på väggen. http://www.discogs.com/image/R-465527-1117739084.jpg |

hehe.. jag har kommit på hur min hall kommer se ut nu ..
Rött golv och en ca 30cm bred röd rand i samma ton som golvet upp på en av väggarna..
Sååå läckert!
Fick golvet till köket idag, sååå snyggt!
| Originally posted by Braxen ^^ En 'Hed-Kandi' bild, fett soft, dom e oftast schysta som fan. Skulle lätt kunna tänka mig en sån här på väggen. |
nu jäklar börjar här hända grejer!

http://jofawe.mine.nu/index.php
blir riktigt bra det där, snyggt golv