TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beste trance top 100 van 2005 op het net
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Push2005 on Jan-14-2006 21:01:

63. Natural Born Deejays � A Good Day

Haha; waar is de tijd... die mocht wel wa hoger staan van me

Die heart-attack int midden; en die bizarre clip met die veranderende figuurtjes... leuke herinnering

Posted by Real on Jan-14-2006 21:04:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Coldplay is zo gigantisch overhyped, ik snap ni vanwaar da komt.
Net zoals het feit dat het precies cool is voor EDM-luisteraars om buiten EDM ��k naar Coldplay te luisteren. Sure, die mannen maken wel leuke deuntjes, maar echt geraakt hebben ze me nooit. En Chris Martin z'n stem is niet het type stem dat ik graag aanhoor...

Mehe idd.

Kvind Coldplay ook wel goed, maar niet om te zeggen "waw".

Serieus overrated vind ik.

quote:
Originally posted by Synthesia
Stond ook op nummer 1 in de Topradio Top 100 Retro mooie lijst btw, zal ze sebiet eens posten.

Weet ik, daar heb ik ook naar geluisterd.
Dus jah, waar is Universal Nation op Donna?

Posted by Jasperovitsj on Jan-14-2006 21:04:

quote:
Originally posted by Push2005
63. Natural Born Deejays � A Good Day

Haha; waar is de tijd... die mocht wel wa hoger staan van me

Die heart-attack int midden; en die bizarre clip met die veranderende figuurtjes... leuke herinnering

Live waren die geweldig!!
De enige dansact in den tijd die ook effectief volledig live optraden, in plaats van de gebruikelijke keyboardspeler die 3 minuten op dezelfde toets lag te rammen, playbackende zangeres en wulpse danseressen. Zwaar respect daarvoor!

Posted by Antony on Jan-14-2006 21:06:

h��l tof lijstje inderdaad. Out of Grace had wa hoger gemogen

over coldplay, kunt idd ni verwachten da �l hun nummers goed zijn... maar yellow, clocks, in my place etc. doen me het toch wel hoor

en waarom mag 'iedereen' dan w�l van u2 houden?

Posted by Lady_LizzY on Jan-15-2006 13:50:

quote:
Originally posted by Antony
over coldplay, kunt idd ni verwachten da �l hun nummers goed zijn... maar yellow, clocks, in my place etc. doen me het toch wel hoor

en waarom mag 'iedereen' dan w�l van u2 houden?

Omdat U2 toch wel heel wat meer variatie in hun nummers heeft IMO en een repertoire om U tegen te zeggen.
Ze draaien dan ook al wel heel wat jaren mee, wat je van de meeste rockbands (tegenwoordig) niet kan zeggen.

Coldplay is nice,
U2 is great

Posted by Antony on Jan-15-2006 13:54:

quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Coldplay is nice,
U2 is great

geld voor mij ook maar waarom dan nu ni genieten van coldplay, U2 evenaren zal niet lukken. maar gaan over een aantal jaar toch wel in de buurt komen.

ik wou dat ik de U2 tijd van vroeger mee had gemaakt, daarom profiteer ik nu van coldplay

Pages (2): « 1 [2]