TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beste trance top 100 van 2005 op het net
Pages (2): « 1 [2]
63. Natural Born Deejays � A Good Day
Haha; waar is de tijd... die mocht wel wa hoger staan van me 
Die heart-attack int midden; en die bizarre clip met die veranderende figuurtjes... leuke herinnering 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Coldplay is zo gigantisch overhyped, ik snap ni vanwaar da komt. Net zoals het feit dat het precies cool is voor EDM-luisteraars om buiten EDM ��k naar Coldplay te luisteren. Sure, die mannen maken wel leuke deuntjes, maar echt geraakt hebben ze me nooit. En Chris Martin z'n stem is niet het type stem dat ik graag aanhoor... |

| Originally posted by Synthesia Stond ook op nummer 1 in de Topradio Top 100 Retro mooie lijst btw, zal ze sebiet eens posten. |

| Originally posted by Push2005 63. Natural Born Deejays � A Good Day Haha; waar is de tijd... die mocht wel wa hoger staan van me ![]() Die heart-attack int midden; en die bizarre clip met die veranderende figuurtjes... leuke herinnering |
h��l tof lijstje inderdaad. Out of Grace had wa hoger gemogen
over coldplay, kunt idd ni verwachten da �l hun nummers goed zijn... maar yellow, clocks, in my place etc. doen me het toch wel hoor
en waarom mag 'iedereen' dan w�l van u2 houden?
| Originally posted by Antony over coldplay, kunt idd ni verwachten da �l hun nummers goed zijn... maar yellow, clocks, in my place etc. doen me het toch wel hoor en waarom mag 'iedereen' dan w�l van u2 houden? |
| Originally posted by Lady_LizzY Coldplay is nice, U2 is great |
maar waarom dan nu ni genieten van coldplay, U2 evenaren zal niet lukken. maar gaan over een aantal jaar toch wel in de buurt komen.