TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hoe staat het met uw liefdestatus ?
Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Re: Hoe staat het met uw liefdestatus ?
| quote: |
| Originally posted by Shadowkid dat kan ook wel handig zijn om te weten ![]() |
Re: Re: Hoe staat het met uw liefdestatus ?
| Originally posted by Toni_D2 Een lief vinden via het forum is ook maar zielig, nietwaar Xilver en Jasper? |
| Originally posted by Jasperovitsj Nee, dat moet ze helemaal niet zijn. Jij en Mellow hebben toch ook een holletje? |
Ik heb iets met een Flocker
Een man met meer dan 6 jaar relatie erop zitten 
Re: Hoe staat het met uw liefdestatus ?
| Originally posted by Shadowkid Ik wil ook wel eens weten of er mensen zijn die bepaalde versiertips hebben en/of gebruiken. En natuurlijk welk effect ze hebben en eventueel afgaan ermee gepaard gaat |
| Originally posted by Sh!fty Tis eel simpel, als ge een knappe griet wilt versiere, dan stopte op voorrand een stuk of 10 augurke in uw gat, en dan gade naar zo'n knappe griet en ge zegt: ik heb daarstraks 10 augurke in men gat gestoke. En dan denkt die griet; amaai das ne gast waar iets in zit. En dan zegt die griet: kom in my arms 'gast waar iet inzit' for kissing the love all night long. |
Da moet ik onthouden!
Relatie van iets meer dan een jaar gehad, maar sinds 12960000 secondjes terug vrijgezel. 
Relatie van 3 jaar en 1 maand.
Er zijn hier nog veel beta's met een relatie. Ik dacht dat het er minder waren.
| Originally posted by FUSyke Er zijn hier nog veel beta's met een relatie. Ik dacht dat het er minder waren. |
relatie van 21 maand 
Female, met een relatie van een maandje of 8 
| Originally posted by pooley al 12 dagen vant straat ferm he |

| Originally posted by Sh!fty Tis eel simpel, als ge een knappe griet wilt versiere, dan stopte op voorrand een stuk of 10 augurke in uw gat, en dan gade naar zo'n knappe griet en ge zegt: ik heb daarstraks 10 augurke in men gat gestoke. En dan denkt die griet; amaai das ne gast waar iets in zit. En dan zegt die griet: kom in my arms 'gast waar iet inzit' for kissing the love all night long. |
Op de moment nog single
ma kheb iemand ontmoet en dus kan daar mss wel eens verandering in komen 
Single; alive & kickin' 
| Originally posted by Push2005 Single; alive & kickin' |
Re: Re: Re: Hoe staat het met uw liefdestatus ?
| Originally posted by Shadowkid Dat vind ik zalige reclame |
Re: Re: Re: Re: Hoe staat het met uw liefdestatus ?
| Originally posted by Antony kben ze een beetje beu... en al enige tijd signle |
Ondertussen bijna: 9,5 maanden samen met Tom, 5 maanden samenwonend.
still very happy with him
En ja, het klopt dat we mekaar via het forum hebben leren kennen, ma so what
dan weet ge tenminste dat ge iemand leert kennen die op de eerste plaats dezelfde passie/interesse voor muziek heeft als u
Wat ik zieliger vind is dat er mensen op dit forum enkel posten om onnozele commentaar te geven en er precies van houden om uitgescheten te worden door iedereen, ma ik noem geen namen natuurlijk 
![]()
| Originally posted by Nyah Ondertussen bijna: 9,5 maanden samen met Tom, 5 maanden samenwonend. still very happy with him En ja, het klopt dat we mekaar via het forum hebben leren kennen, ma so what dan weet ge tenminste dat ge iemand leert kennen die op de eerste plaats dezelfde passie/interesse voor muziek heeft als uWat ik zieliger vind is dat er mensen op dit forum enkel posten om onnozele commentaar te geven en er precies van houden om uitgescheten te worden door iedereen, ma ik noem geen namen natuurlijk |
You're buying I presume? 
| Originally posted by Jasperovitsj You're buying I presume? |
| Originally posted by Toni_D2 Het is toch allemaal voor te zeveren. Op de Beta Party gaan we met zijn allen een goei pint drinken! |