TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- in car entertainment thread !!
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Antony on Jan-19-2006 13:29:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^daar kunt ge dus de perfecte jonnie bak van maken. OMG

jaja, zit potentieel in eh

maar kdenk dak het toch enkel bij de naam van deze thread gaan houden... wil vooral geluid, buitenkant maakt me ni zo uit. (al moetek wel is mooiere wieldeksels gaan pikken )

Posted by Kaidreas on Jan-19-2006 19:58:

^da filmke van jp al gezien op het (funny stuff forum) met die woofer
niet te doen man
mja echt veel geld en tijd steken om u auto een andere bumper te geven, is een beetje te ver gaan IMO
een collega van mij heeft zo'n bmw al 5 jaar is ie eraan bezig en die auto is mss al 10 jaar
die mens doet echt al zen geld op aan auto's. mja das nu ook wel niet direct de slimste mens op aarde ze

Posted by Antony on Jan-19-2006 21:09:

quote:
Originally posted by Kaidreas
mja echt veel geld en tijd steken om u auto een andere bumper te geven, is een beetje te ver gaan IMO

ni enkel IYO

Posted by djcresto on Jan-19-2006 21:57:

kpostte hem ook al in de ik ging nr de winkel en kocht

maar dit is men nieuwe autoinstallatie

Posted by diddi on Jan-20-2006 11:40:

^ Als ge daar als dj moest draaien, stond ge daar ook schoon voor clown. En da geluid trok ook al op niets... lolz

Op de stand van Pioneer stonden wel wat "grave" mini'kes. Jammer genoeg kraakte sommige bassen wel een beetje... ma soit

Posted by pooley on Jan-20-2006 12:08:

quote:
Originally posted by Antony
hah, sta misschien naast de mijne dan

is binnen omda er een lekje is erges onder de motorkap... was al me ne motor van 110�C aant rijden, koelvloeistof lekte dus duidelijk erges weg

[simpel Peugeotke 306, wel 3-deurs voor de sportieve look eh

khebt zelfde probleem. ik verbruik ne ganse 'tank' water op de 300km. 110 wordt hij nog niet maar meestal tegen de 100�

Kheb een barst zitten in de kop dat naar de motor gaat (van het bakske met water in) en die wordt groter dus echt ni veilig om mee te rijden. Hopelijk hebben ze het stuk op voorraad want en kunnen we het morgne vervangen...
Scary zo rond te rijden :/

Posted by Antony on Jan-20-2006 12:12:

maandag gatem onder het mes zullen zien waar het aan ligt, vloeistof kwam duidelijk op de motor terecht, dampte echt weg... wel scary alser zo rook vanonder u motorkap komt, zag meteen dat het witte was, dus nog zone paniek ni...

ksal den uwe mee in gedachte houden

Pages (2): « 1 [2]