TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- in car entertainment thread !!
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ^daar kunt ge dus de perfecte jonnie bak van maken. OMG |
)
^da filmke van jp al gezien op het (funny stuff forum) met die woofer
niet te doen man 
mja echt veel geld en tijd steken om u auto een andere bumper te geven, is een beetje te ver gaan IMO
een collega van mij heeft zo'n bmw al 5 jaar is ie eraan bezig en die auto is mss al 10 jaar
die mens doet echt al zen geld op aan auto's. mja das nu ook wel niet direct de slimste mens op aarde ze 
| Originally posted by Kaidreas mja echt veel geld en tijd steken om u auto een andere bumper te geven, is een beetje te ver gaan IMO |
kpostte hem ook al in de ik ging nr de winkel en kocht
maar dit is men nieuwe autoinstallatie 

^ Als ge daar als dj moest draaien, stond ge daar ook schoon voor clown. En da geluid trok ook al op niets... lolz
Op de stand van Pioneer stonden wel wat "grave" mini'kes. Jammer genoeg kraakte sommige bassen wel een beetje... ma soit 
| Originally posted by Antony hah, sta misschien naast de mijne dan is binnen omda er een lekje is erges onder de motorkap... was al me ne motor van 110�C aant rijden, koelvloeistof lekte dus duidelijk erges weg [simpel Peugeotke 306, wel 3-deurs voor de sportieve look eh |
maandag gatem onder het mes
zullen zien waar het aan ligt, vloeistof kwam duidelijk op de motor terecht, dampte echt weg... wel scary alser zo rook vanonder u motorkap komt, zag meteen dat het witte was, dus nog zone paniek ni...
ksal den uwe mee in gedachte houden