TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Rosenmontagsrave
Pages (2): « 1 [2]
Je mailde mij of ik nog andere verkoopadressen wist, maar ik heb echt geen idee!! Als je ze in Duitsland wilt halen: alle CTS verkooppunten hebben de tickets....maar ik weet niet of ze daar ook al uitverkocht zijn...
En wat heb je nou liever: koninginnedag in Nederland of FOKKING Mayday in Dld!! nou? 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Je mailde mij of ik nog andere verkoopadressen wist, maar ik heb echt geen idee!! Als je ze in Duitsland wilt halen: alle CTS verkooppunten hebben de tickets....maar ik weet niet of ze daar ook al uitverkocht zijn... En wat heb je nou liever: koninginnedag in Nederland of FOKKING Mayday in Dld!! nou? |

Wooooooooo
W0000000000T
Een maat van me heeft net gebeld met een verkoopkantoor in Kleve en ze hadden nog kaarten!!! 

Als het goed is hebben ze ze in Emmerich ook nog. Dus vanmiddag worden voor mij de kaarten gehaald
Ik hoop dat t allemaal goed gaat, ik laat t wel ff weten..
Nou mensen, ik kan jullie mededelen dat onze vriend Flipper z'n kaartjes heeft en dus lekker naar Rosenmontags Rave kan gaan!!
Oh ja, Mauro Picotto komt niet. Hij wordt vervangen door KAI TRACID!!!
Veel plezier daar Flipper!!!
| Originally posted by mr.marcello Nou mensen, ik kan jullie mededelen dat onze vriend Flipper z'n kaartjes heeft en dus lekker naar Rosenmontags Rave kan gaan!! Oh ja, Mauro Picotto komt niet. Hij wordt vervangen door KAI TRACID!!! Veel plezier daar Flipper!!! |
Jaahaa Miss Proximus!!!
Ik ben de kaartjeshaaljongen waar Flipper het over had!!!
haha
ik bedoelde meer van "wtf? geen mauro!!" maar ja.....maakt verder niet uit 
dus jij komt ook? kewlies!!! meeting!!!!!!! 
| Originally posted by Miss Proximus haha ik bedoelde meer van "wtf? geen mauro!!" maar ja.....maakt verder niet uit ![]() dus jij komt ook? kewlies!!! meeting!!!!!!! |
Ik heb net ff een mail gestuurd naar einslive met de vraag waarom Mauro niet draait. Ik had binnen 30 minuten een reactie:
| Mauro will be in the USA. Because of this, he will not take part in our Rosenmontagsrave ;-( Best regards, Yours Eins Live Hotline Ren� |
| Originally posted by Flipper01 Ik heb net ff een mail gestuurd naar einslive met de vraag waarom Mauro niet draait. Ik had binnen 30 minuten een reactie: Op zich best vaag dat hij dan eerst wel geboekt staat... |
hehe.....mauro rules 
| Testo scritto da Mauro Picotto SORRY!!! |
(l) hahaha
ey Flipper 
ik heb ff een thread voor een meeting geopend op m'n eige forumpie 
klik HIER om t te bekijken en om aan te geven of je wel of niet wilt meeten 
Grtz Prox
Voor de mensen die toch nog interesse hebben:
Event: RosenmontagsRave 2003
Date: March 3rd
Price: 13,50 (ex fee)
Time: geen idee maar zal wel iets zijn als vorig jaar (15.00 - 05.00 dus)
Site: http://www.rosenmontagsrave.de
Line-Up:
*Kai Tracid
*Blank & Jones
*Mike Litt
*Voodo & Serano
*Alex Christensen
*DJ Spud
*Andry Nalin
Naar mijn mening een flinke tegenvaller als je nagaat dat vorig jaar (naast Blank & Jones en Kai Tracid) ook Hardy Hard, Moguai, Paul van Dyk en Westbam stonden! 
Maak maar ff een nieuwe thread. Dit raakt zo onoverzichtelijk...