TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [30-04-2006] Mayday "Worldclub" - Westfalenhalle, Dortmund
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by jp on Jan-23-2006 19:39:

quote:
Originally posted by Muppy
zin innnnn


Ja hallo nog effe wachten met die Vorfreude


Posted by Muppy on Jan-23-2006 20:37:

quote:
Originally posted by jp
Ja hallo nog effe wachten met die Vorfreude


je kan niet vroeg genoeg beginnen


Posted by jp on Jan-23-2006 20:38:

Zorg eerst maar eens voor een kaartje


Posted by Muppy on Jan-23-2006 20:44:

quote:
Originally posted by jp
Zorg eerst maar eens voor een kaartje


wanneer zijn die verkrijgbaar dan?


Posted by jp on Jan-23-2006 20:50:

In Duitsland nu al online. In de NL platenzaak omstreeks half februari


Posted by Mindphaser on Jan-23-2006 21:09:

quote:
Originally posted by ZZandirt
als je benzinekosten wil delen en een plekkie over hebt, dan hou ik me aanbevolen....


ben effe wat luitjes aan het kietelen..


Posted by jp on Jan-23-2006 21:23:

Bij vrouwen liefst wat lager kietelen, vinden ze leuk


Posted by Mindphaser on Jan-23-2006 21:34:

mnah.. niet echt mjammie op dit moment.. nog effe een paar daagjes wachten


Posted by Muppy on Jan-24-2006 11:04:

waarom is de nieuwe site nog niet online?


Posted by jp on Jan-24-2006 11:13:

Wie kijkt er nou op zo'n site?

Daar heb je toch www.partyfl�ck.de voor?


Posted by Muppy on Jan-24-2006 12:11:

hey ik zit me nu te bedenken...zijn die oordoppen echt nodig? of kan ik het zonder ook aan?


Posted by jp on Jan-24-2006 12:12:

Zonder kan best. Het geluid is toch zuiver genoeg. En de bass eruit filteren lukt toch niet


Posted by kolkiewolkie on Jan-24-2006 12:38:

Ik kan me niet voorstellen dat je daar een nacht lang zorgeloos kunt rondlopen te feesten zonder doppen. Je ontkomt er op een gegeven moment toch niet aan om voor die boxen langs te sjouwen... als ik dan voel dat alles in je body gemilkshaked wordt dan weet je: lang leve de oordoppen, al zijn het maar van die gele. Er zijn ook wel momenten dat het gepast is om ze uit te doen (als je bv. niet in de main staat en ergens midden in de zaal) maar hebben is echt een noodzaak naar mijn bescheiden mening. Je ziet niet voor niks een 30-40% met lopen (de rest is gewoon niet goed wijs).


Posted by jp on Jan-24-2006 12:43:

Het lekkerste zit je helemaal bovenin de hal. Daar dreunt alles zo fijn door je aderen

Ps: kauwgum werkt ook, dat sluit prima af


Posted by jp on Feb-11-2006 16:15:



The Prodigy en Marco Bailey zijn toegevoegd


Posted by MaGiK54 on Feb-11-2006 18:45:

quote:
Originally posted by jp


The Prodigy en Marco Bailey zijn toegevoegd


Prodigy nog nooit live meegemaakt woot woot woot


Posted by ZZandirt on Feb-11-2006 20:41:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik kan me niet voorstellen dat je daar een nacht lang zorgeloos kunt rondlopen te feesten zonder doppen. Je ontkomt er op een gegeven moment toch niet aan om voor die boxen langs te sjouwen... als ik dan voel dat alles in je body gemilkshaked wordt dan weet je: lang leve de oordoppen, al zijn het maar van die gele. Er zijn ook wel momenten dat het gepast is om ze uit te doen (als je bv. niet in de main staat en ergens midden in de zaal) maar hebben is echt een noodzaak naar mijn bescheiden mening. Je ziet niet voor niks een 30-40% met lopen (de rest is gewoon niet goed wijs).


je oren gaan kapot van onzuiverheden (hard klapperende bass bv)
je moet natuurlijk niet een uur voor die 20 16" 'ers blijven hangen, maar ervoorlangslopen kan geen kwaad. oordopjes is geen ovebodige luxe, echter ook geen noodzaak, mits je kwaliteitsgeluid hebt, natuurlijk, en dat is vaak ver te zoeken..


meeeeeeejdeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!
die duitsers weten qua geluid beter van wanten dan wij dutchies


Posted by jp on Feb-12-2006 05:21:

quote:
Originally posted by ZZandirt
die duitsers weten qua geluid beter van wanten dan wij dutchies


Behalve in de HMH dan


Posted by MaGiK54 on Feb-12-2006 16:25:

quote:
Originally posted by ZZandirt


meeeeeeejdeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!
die duitsers weten qua geluid beter van wanten dan wij dutchies


Gisteren weer het bewijs gehoort dat de Duitsers het altijd beter voor elkaar hebben qua geluid.....


Posted by jp on Feb-12-2006 17:03:

Smack my bitch up


Posted by robin on Feb-12-2006 17:10:

vet!


Posted by jp on Feb-12-2006 19:09:

Roll call:

1. jp
2. Magik54
...
...


Posted by MaGiK54 on Feb-13-2006 17:19:

quote:
Originally posted by jp
Roll call:

1. jp
2. Magik54
...
...




Posted by Gonzo on Feb-13-2006 19:27:

Dabei ja

Godsamme wat wordt dit vet


Posted by MaGiK54 on Feb-13-2006 19:53:

quote:
Originally posted by Gonzo
Dabei ja

Godsamme wat wordt dit vet


1. jp
2. Magik54
3. Gonzo
4. Zzandirt ???
5. Muppy ???
6. ????


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.