TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [30-04-2006] Mayday "Worldclub" - Westfalenhalle, Dortmund
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Muppy zin innnnn |
| quote: |
| Originally posted by jp Ja hallo nog effe wachten met die Vorfreude |
Zorg eerst maar eens voor een kaartje 
| quote: |
| Originally posted by jp Zorg eerst maar eens voor een kaartje |
In Duitsland nu al online. In de NL platenzaak omstreeks half februari
| quote: |
| Originally posted by ZZandirt als je benzinekosten wil delen en een plekkie over hebt, dan hou ik me aanbevolen.... |
Bij vrouwen liefst wat lager kietelen, vinden ze leuk 
mnah.. niet echt mjammie op dit moment.. nog effe een paar daagjes wachten

waarom is de nieuwe site nog niet online?
Wie kijkt er nou op zo'n site?
Daar heb je toch www.partyfl�ck.de voor? 
hey ik zit me nu te bedenken...zijn die oordoppen echt nodig? of kan ik het zonder ook aan?
Zonder kan best. Het geluid is toch zuiver genoeg. En de bass eruit filteren lukt toch niet 
Ik kan me niet voorstellen dat je daar een nacht lang zorgeloos kunt rondlopen te feesten zonder doppen. Je ontkomt er op een gegeven moment toch niet aan om voor die boxen langs te sjouwen... als ik dan voel dat alles in je body gemilkshaked wordt dan weet je: lang leve de oordoppen, al zijn het maar van die gele. Er zijn ook wel momenten dat het gepast is om ze uit te doen (als je bv. niet in de main staat en ergens midden in de zaal) maar hebben is echt een noodzaak naar mijn bescheiden mening. Je ziet niet voor niks een 30-40% met lopen (de rest is gewoon niet goed wijs).
Het lekkerste zit je helemaal bovenin de hal. Daar dreunt alles zo fijn door je aderen 
Ps: kauwgum werkt ook, dat sluit prima af 
The Prodigy
en Marco Bailey zijn toegevoegd 
| quote: |
| Originally posted by jp The Prodigy en Marco Bailey zijn toegevoegd |
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Ik kan me niet voorstellen dat je daar een nacht lang zorgeloos kunt rondlopen te feesten zonder doppen. Je ontkomt er op een gegeven moment toch niet aan om voor die boxen langs te sjouwen... als ik dan voel dat alles in je body gemilkshaked wordt dan weet je: lang leve de oordoppen, al zijn het maar van die gele. Er zijn ook wel momenten dat het gepast is om ze uit te doen (als je bv. niet in de main staat en ergens midden in de zaal) maar hebben is echt een noodzaak naar mijn bescheiden mening. Je ziet niet voor niks een 30-40% met lopen (de rest is gewoon niet goed wijs). |
| quote: |
| Originally posted by ZZandirt die duitsers weten qua geluid beter van wanten dan wij dutchies |
| quote: |
| Originally posted by ZZandirt meeeeeeejdeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!! die duitsers weten qua geluid beter van wanten dan wij dutchies |
Smack my bitch up 
vet!
Roll call:
1. jp
2. Magik54
...
...

| quote: |
| Originally posted by jp Roll call: 1. jp 2. Magik54 ... ... |
Dabei ja 
Godsamme wat wordt dit vet 
| quote: |
| Originally posted by Gonzo Dabei ja ![]() Godsamme wat wordt dit vet |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.