TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Spamchart
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Ach er zijn er wel meer met 20000+ posts maar dat zijn allemaal chill-out spam berichten (ik noem Whiskers, Floorfiller etc)
Re: BETA Spamchart
| quote: |
| Originally posted by CygnusX De nieuwe chart ziet er totaal anders uit : bla bla bla bla Proficiat aan Jasper, THE KING OF SPAM! Push2005 mag dan THE QUEEN OF SPAM bla bla bla Als je er niet bijstaat, dan zit je ofwel onder de 200 ofwel ben ik je per ongeluk vergeten. |
Re: Re: Re: Re: BETA Spamchart
| Originally posted by The_G0dfather ma dus wel gebuisd ? 'k ging nog vragen hoe je exaams geweest zyn ma bij deze dus ni meer, couldnt care less |
Quality, not quantity 
Slet, mij zo vergeten 
^^
Enkel die in dit forum tellen me h�
Mis FUSyke ook nog in de lijst.
193 in dit forum 
| Originally posted by jp Naar mijn beste weten is dit de lijst grootste 'spammers', d.w.z. official postcount en 10000+ 01- jp 24233 (NLTA) 02- DarkAngel 21714 (FLTA) 03- fastmp3 20281 (MOTA) 04- Ste 16217 (UKTA) 05- torontotrance 15015 (TOTA) 06- Hell_Copter 15108 (ILTA) 07- dEsidEL 13550 (TOTA) 08- stanymi 12735 (FRTA) 09- Lytchix 11143 (FRTA) 10- VTEC Junkie 11409 (NYTA) 11- Frank-HH 11084 (GTA) 12- DJ Mikey Mike 10982 (UKTA) |
nee joenge, tor heeft zelf maar 10600, de zwakkeling scoort 300 puntjes te weinig om in dienen top 10 te staan
Nog net top 30 
nenee, da klopt hier niet... ik zal eens de WARE lijst geven:
1. (-)YDR
2 (2).Jasperovitsj
3 (-).Push2005
4 (-).Kaidreas
5 (-).The_G0dfather
6 (3).pooley
7 (-).New Wave
8 (-).Antony
9 (5).Pumaz
10(-).Phortastic
Die vent is nu weer volledig verdwenen... DAT noem ik pas spam 
| Originally posted by Jasperovitsj Moet onze Tor daar ook niet tussenstaan? |
Levende legendes mogen spammen imo
| Originally posted by Belgian Bonzai Levende legendes mogen spammen imo |
Hoeveel uren spenderen jullie op het forum? Hebben jullie dan geen sociaal leven? 
^ge kunt ook veel posten op weinig tijd, zoals bij mij meestal het geval is
Toni bashen, is ook een aanrader om de postcount snel de lucht in te krijgen...
^daarmee dat ik zo hoog sta 
edit: hoe komt het eigenlijk dat pumaz op 8 staat? die heeft toch al een lange tijd niet meer gepost?
| Originally posted by Kaidreas edit: hoe komt het eigenlijk dat pumaz op 8 staat? die heeft toch al een lange tijd niet meer gepost? |
| Originally posted by CygnusX Idd, het is zijn postcount van de laatste 6 maanden. Stel u voor wat dat zou geven als hij evenveel was blijven posten |
Daar zijn redenen voor, en voor de rest is alles in orde met Pumaz hoor 
| Originally posted by Kaidreas ^ge kunt ook veel posten op weinig tijd, zoals bij mij meestal het geval is |
| Originally posted by Jasperovitsj Daar zijn redenen voor, en voor de rest is alles in orde met Pumaz hoor |
| Originally posted by Jasperovitsj Daar zijn redenen voor, en voor de rest is alles in orde met Pumaz hoor |
| Originally posted by Kaidreas edit: hoe komt het eigenlijk dat pumaz op 8 staat? die heeft toch al een lange tijd niet meer gepost? |