TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Ik dacht dat het iets kleins ging worden... Benny kan da wel wijzigen zeker |
| Originally posted by Zehra ge kunt da ook zelf, edit je eerste post ik wil wel in de jury zitten |

| Originally posted by Jasperovitsj Waarom staat er trouwens een "mini" in de topictitel? Ik denk dat we zeker aan een stuk of 15 dj's kunnen geraken, dus laat die mini maar gerust weg |
alle ik wil nog wel is proberen om nen trainwreck in elkander te flansen :/
| Originally posted by Push2005 Ook dj's die zich niet zo zeker voelen, mogen ook meedoen h�...daar is absoluut niets mis mee; iedereen is ooit gestart van 0, en ik ben ook nog lang geen pro ![]() Dus Blackout, Bunz... het kan je misschien wat nuttige tips opleveren... |
| Originally posted by Bunz mja, kzou wel probere ma ik kan nie recorden ![]() anyway, ik kan wel probere voor jurylid te gaan ma ik heb zo nie echt de kennis om soorten overgangen te onderscheiden |
| Originally posted by Dj LPG recorden is ni zo moeilijk hoor... enkel een kabeltje dat van 2cinchen naar 1tje gaat en dan aansluite op rec-uitgang van mengpaneel en het andereop u line in van de pc... en dan natuurlijk nog een prog om op te neme |
| Originally posted by Bunz ja, kweet et wel. ma tding is dak momenteel nog laptop-platespeler mix (2e platespeler komt eraan alsk trug wa geld kan gaan verdiene in de lente) dus opneme naar laptop is onmogelijk aangezien ge die 2 geluidslijne dan nie kunt scheide. |
Hier kan ik allesinds enkel de line-in doen opnemen en dan mag ik voor de rest met men pc doen wat ik wil...
Ik wil de jury voorzitten... ![]()
| Originally posted by Dj LPG hmm, ik kan hier nochtans muziek op men pc afspelen terwijl ik iet anders opneem zonder dat je de twee hoort hoor... normaal moet dat geen probleem zijn dacht ik? Je moet het maar eens proberen Hier kan ik allesinds enkel de line-in doen opnemen en dan mag ik voor de rest met men pc doen wat ik wil... |
Mijn dj skills zijn wat minder op de moment kheb al 6 weken mijn draaitafels nie aangeraakt, tzou mij verwondere als ik de Play-toets nog vind, maar wtf ever
Anywayz ik schrijf me in bij de deejay's
khoop dat als dj je ook nog de mogelijkheid hebt om de anderen hun setje te beluisteren
kheb ook nog nix gezien van regels:
Hoe lang mag die mix max zijn? (Ik stel voor; 80 minuten)
Anywayz hoe gaan die mixen beoordeeld zijn?
Mixing /10 ?
Flow /10 ?
Tracklist /10 ?
| Originally posted by Sh!fty Mijn dj skills zijn wat minder op de moment kheb al 6 weken mijn draaitafels nie aangeraakt, tzou mij verwondere als ik de Play-toets nog vind, maar wtf ever Anywayz ik schrijf me in bij de deejay's khoop dat als dj je ook nog de mogelijkheid hebt om de anderen hun setje te beluisteren kheb ook nog nix gezien van regels: Hoe lang mag die mix max zijn? (Ik stel voor; 80 minuten) Anywayz hoe gaan die mixen beoordeeld zijn? Mixing /10 ? Flow /10 ? Tracklist /10 ? |
ik wil wel n mixje insturen, als ik de tijd vind
Dj's
Jasperovitsj
Push2005
Dj LPG
Blue Sky 99
Xilver
Real
Eagle�
Bl@ckout
Sh!fty
dj Zevan
...
Juryleden
djCresto
domineesje
Bertn
MikeVee
Synthesia
Bunz
Zehra
...
Tiger waarom gade nie bij de Dj's ? 
| Originally posted by Sh!fty Mijn dj skills zijn wat minder op de moment kheb al 6 weken mijn draaitafels nie aangeraakt, tzou mij verwondere als ik de Play-toets nog vind, maar wtf ever Anywayz ik schrijf me in bij de deejay's khoop dat als dj je ook nog de mogelijkheid hebt om de anderen hun setje te beluisteren kheb ook nog nix gezien van regels: Hoe lang mag die mix max zijn? (Ik stel voor; 80 minuten) Anywayz hoe gaan die mixen beoordeeld zijn? Mixing /10 ? Flow /10 ? Tracklist /10 ? |

All�, tes goe, keb wel al 2 maand geen plaatje meer aangeraakt, mor all�, tis te hopen dat het gelijk fietsen iets is dage ni afleert he
Toch beloof ik als voorzitter van de jury plichtsbewust alle door de voorzitter opgestelde reglementen streng toe te passen.
| Originally posted by Tiger777 All�, tes goe, keb wel al 2 maand geen plaatje meer aangeraakt, mor all�, tis te hopen dat het gelijk fietsen iets is dage ni afleert he |
tis nu ook wel zo da ik geen 2 kilometer kan fietsen

Dj's
Jasperovitsj
Push2005
Dj LPG
Blue Sky 99
Xilver
Real
Eagle�
Bl@ckout
Sh!fty
dj Zevan
...
Juryleden
djCresto
domineesje
Bertn
MikeVee
Synthesia
Bunz
Zehra
Aur�lie
...
Leuk initiatief dit
. Jasper is eigenlijk de enige waar ik al dingen van beluisterd heb.
Dj's
Jasperovitsj
Push2005
Dj LPG
Blue Sky 99
Xilver
Real
Eagle�
Bl@ckout
Sh!fty
dj Zevan
Tiger777
Dj Zetski
...
Juryleden
djCresto
domineesje
Bertn
MikeVee
Synthesia
Bunz
Zehra
Aur�lie
...
\o/
Ge hebt aurelie uit de jury gesmeten... Hiermee begeeft ge u op een gevaarlijk pad push'ken... Aurelie heeft machtige vrienden
(juist op tijd bijgezet,
)
| Originally posted by Push2005 Het is niet de bedoeling dat je als dj de set van anderen te horen of te beoordelen krijgt. Nadat de contest ge�indigd is moet het wel mogelijk zijn om de mixes te downen waar je ge�nteresseerd in bent. |
Draaide jij zelf ook niet Aur�lie?
| Originally posted by Shadowkid En mogen/kunnen niet-juryleden de sets beluisteren tijdens de contest? |
| Originally posted by Shadowkid En mogen/kunnen niet-juryleden de sets beluisteren tijdens de contest? |
| Originally posted by Real Normaal niet nee. |
)

| Originally posted by Push2005 Nee, liever niet... stap maar gewoon in de jury |
Goed idee! Ik wil ook wel eens een inzending doen. Enige probleem voor mij = webspace, is dat probleem nu opgelost of niet? En tegen wanneer moet het setje gemaakt worden?