TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Pop/Rock/...-songs remixes
Pages (3): « 1 [2] 3 »
niemand die durft of ligt het ergens anders aan...
The Police - SOS (sander van doorn remix)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...
The Cranberries - Shattered (Arctic Quest Bootleg)
| quote: |
| Originally posted by Bunz Radiohead - Street Spirit (Tiesto Remix ) |
| Originally posted by Antony niemand die durft of ligt het ergens anders aan... The Police - SOS (sander van doorn remix) |
| Originally posted by Jasperovitsj De Markus Schulz coldharbour remix daarvan is anders ook bom, zijn beste remix die hij ooit gemaakt heeft IMO |
| Originally posted by Jasperovitsj De Markus Schulz coldharbour remix daarvan is anders ook bom, zijn beste remix die hij ooit gemaakt heeft IMO |
| Originally posted by Bunz Sinead O'Connor - Troy (Push remix) |
yes-owner of a lonely heart (max graham remix) kvond deze wel leuk eigenlijk
U2-new yearsday (ferry corsten remix)
dave gahan-dirty sticky floors (junkie xl dub)
depeche mode-only when I lose myself (lexicon rmx)
avril lavigne-i'm with you (leama & moor remix)
deep dish-mashup van flashdance met money for nothing van dire straits
| Originally posted by TOR ik vond die eigenlijk behoorlijk zwak ten opzichte van het origineel, dat een waar meesterwerk is.. op zich wel een sterke plaat, maar Mike is er niet in geslaagd het dramatische gevoel uit het origineel weer te geven. |
| Originally posted by Xilver The Cranberries - Shattered (Arctic Quest Bootleg) |
Van M.I.K.E. gesproken zijn Bloodhound Gang - Foxtrot Charly remix, underrated as dogshit
| Originally posted by Phortastic my god das een joke toch he? vind ik echt SCHIJTplaat |
Kvind ze wel ok. Kheb ze ook gedraaid op Highlite, maar dan wel enkel en alleen omdat Massive Motion daar fantastisch op past.
| Originally posted by Xilver Kvind ze wel ok. Kheb ze ook gedraaid op Highlite, maar dan wel enkel en alleen omdat Massive Motion daar fantastisch op past. |
Persoonlijk vind ik het ook een dikke verkrachting (ik ben dan ook Police fan
), maar er lijkt wel een markt voor te zijn. En het is per slot van rekening wel een remix van een popsong, dus ik zie geen reden waarom het niet in deze thread gepost zou mogen worden. En het is nu niet dat je beweerde dat het d� beste schijf ooit was, er stond geneens een waardeoordeel bij 
Billie Ray Martin - Honey (Above & Beyond Club Mix) 
^^ inderdaad, viel me gewoon op dat het nog niet tussen die andere tracks stond. Dacht misschien omdat het overal 4x/avond gedraait werd dat niemand er durfde voor uitkomen dat het eigelijk best leuk klonk toen je het de eerste weken hoorde
en ben ook Police van hoor
Camden goes the Police al gezien? schitterend
Radiohead - Everything In Its Right Place (Hybrid Remix)
R.E.M. - The Great Beyond (Hybrid Remix) 
Missy Elliott feat. Ciara & Fatman Scoop - Lose Control (Jacques Lu Cont Mix) 
| Originally posted by Xilver The Cranberries - Shattered (Arctic Quest Bootleg) |
ik zou die hybrid remix van radiohead wel eens willen horen!
en ik heb die remix van shattered onlangs opnieuw ontdekt, staat hier weer meermaals per dag op
Marco Borsato - De Bestemming (ferry corsten remix)
en die Newyears day van U2 ook, maar was al vermeld denk ik 
| Originally posted by Antony en hoe reageerden de aanwezige beta's? begonnen ze ook zoals hier op je te bashen of doen/durven ze dat enkel vanachter een computer |
| Originally posted by Bertn ik zou die hybrid remix van radiohead wel eens willen horen! |
| Originally posted by Aur�lie En "The Streets - Blinded by the lights" is er ook zo eentje |