TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Oscars 2006
Pages (2): « 1 [2]

Posted by djcresto on Mar-06-2006 11:47:

quote:
Originally posted by CygnusX
Alhoewel ik Crash de beste film van het lijstje vond, is het toch wel een verrassing.

Bwa niet echt, de laatste dagen verschenen veel berichten dat Crash Brokeback Mountain aan het inhalen was.

Posted by Phortastic on Mar-06-2006 23:13:

quote:
Originally posted by djcresto

Beste animatiefilm
Wallace & Gromit: The curse of the were-rabbit

Beste actrice (bijrol)
Rachel Weisz (The constant gardener)

Beste documentaire
March of the penguins

Beste origineel nummer
It's hard out here for a pimp (Hustle & flow)

Beste montage
Crash

Beste origineel scenario
Crash

Beste film
Crash

fucking terecht dit !

Posted by Tiger777 on Mar-07-2006 13:00:

quote:
Originally posted by Phortastic
fucking terecht dit !

Da is man. Brokeback mauntain was overrated (seriously, ik ben nie aan het lachen!)

Posted by Gladius on Mar-07-2006 13:40:

dan vond ik eerder crash overrated mor swat

Posted by Xilver on Mar-07-2006 14:17:

* > homofiele cowboys

Posted by Gladius on Mar-07-2006 14:51:

quote:
Originally posted by Xilver
* > homofiele cowboys

LOL. nu moet ge mij toch eens uitleggen wat daar mis mee is

Posted by Xilver on Mar-07-2006 15:01:

quote:
Originally posted by Gladius
LOL. nu moet ge mij toch eens uitleggen wat daar mis mee is

Niks mis mee, da ze doen wa ze willen, maar mij spreekt da ni aan

Posted by CygnusX on Mar-07-2006 16:40:

Xilver, ik begin zowaar de indruk te krijgen dat ge een beetje homofoob zijt

Posted by Xilver on Mar-07-2006 17:47:

quote:
Originally posted by CygnusX
Xilver, ik begin zowaar de indruk te krijgen dat ge een beetje homofoob zijt

Neen, absoluut niet. Ik heb enkele vrienden die gay zijn, en zolang ze ni voor mijne neus elkaars speeksel beginnen te traden, maakt me da niks uit. Waar ik wel ferm de vliegende schijttering van krijg, is da gay tegenwoordig zo overdreven trendy is . Iedereen moet ook wel nen token gay friend in zijn vriendenkring hebben zitten, anders hoort em er ni bij.

Point being, wees zo homo gelijk ge wilt zijn, maar wrijf het ni in m'n gezicht (pun not intended), want ik vind twee venten met elkaar bezig zien, redelijk degoutant. En dus ga ik mezelf ook ni pijnigen door er ne film over te gaan zien.

Posted by CygnusX on Mar-07-2006 17:55:

quote:
Point being, wees zo homo gelijk ge wilt zijn, maar wrijf het ni in m'n gezicht (pun not intended), want ik vind twee venten met elkaar bezig zien, redelijk degoutant. En dus ga ik mezelf ook ni pijnigen door er ne film over te gaan zien.

Dan laat Brokeback Mountain maar best links liggen, sommige scenes zijn toch wel pikant

Posted by Tiger777 on Mar-07-2006 18:21:

quote:
Neen, absoluut niet. Ik heb enkele vrienden die gay zijn, en zolang ze ni voor mijne neus elkaars speeksel beginnen te traden, maakt me da niks uit.

ej, janet!

hij hee gelijk

Posted by Bertn on Mar-07-2006 18:31:

er zit een homo op mijn kot, en die heeft al 2 jaar een vriend of zo. als die dan in de keuken beneden aan het koken zijn, kijken die altijd eerst precies ff rond of niemand hen ziet voor ze mekaar een kus of zo geven. dat vind ik dan weer erg voor hen eigenlijk

Posted by Kaidreas on Mar-07-2006 18:47:

quote:
Neen, absoluut niet. Ik heb enkele vrienden die gay zijn, en zolang ze ni voor mijne neus elkaars speeksel beginnen te traden, maakt me da niks uit. Waar ik wel ferm de vliegende schijttering van krijg, is da gay tegenwoordig zo overdreven trendy is . Iedereen moet ook wel nen token gay friend in zijn vriendenkring hebben zitten, anders hoort em er ni bij.

+1
ow ja... en johan normaal gezien moet een affiche toch veel zeggen over een film, want het moet toch verkopen + aanstaan ( u reply op: "een affiche zegt veel over een film")

anyways, kheb daarstraks ff gehoord van een collega waarover het verhaal ging. en ik kreeg al

Posted by Gladius on Mar-07-2006 18:53:

ah, dan denkt ge zoals de makers/marketingmensen het willen, proficiat...

Posted by Tiger777 on Mar-07-2006 19:31:

quote:
Originally posted by Gladius
dan vond ik eerder crash overrated mor swat

Jomo, da kan �, mor toch, 'de gedoodverfde oscarwinnaar brokeback mauntain...' en zo, da hoorde men toch om de haverklap. Ook goeie marketing . Ik gon mezelf ni uitspreken over diene film, keb hem ni gezien, ma crash wel, en die vonnek vree wijs

Posted by Shadowkid on Mar-07-2006 20:05:

Ik heb Brokeback Mountain nog ni gezien, dus mss vergis ik mij, maar ik denk dat die film toch overrated wordt vanwege het thema.

Nice dat Crash gewonnen heeft, vond ik echt een steengoeie film. Capote zou ik wel graag eens zien. Ik ken niets van het verhaal/de persoon waarop het gebaseerd is maar de kritieken op oa imdb zijn enorm lovend. Munich zou ik ook nog willen zien.

Posted by mellow_head on Mar-07-2006 21:48:

Ik laat mijn ogen liever uitpikken door kraaien met vogelgriep dan naar Brokeback Mountain te kijken w00t!

Posted by Phortastic on Mar-07-2006 23:26:

quote:
Originally posted by Shadowkid
Munich zou ik ook nog willen zien.

speaking of overrated... Die kan tellen zenne.

Kvind 2005 beetje het jaar van de overrated movies. 2004 > 2005 op filmgebied imo.

Pages (2): « 1 [2]