TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Oscars 2006
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Alhoewel ik Crash de beste film van het lijstje vond, is het toch wel een verrassing. |
| Originally posted by djcresto Beste animatiefilm Wallace & Gromit: The curse of the were-rabbit Beste actrice (bijrol) Rachel Weisz (The constant gardener) Beste documentaire March of the penguins Beste origineel nummer It's hard out here for a pimp (Hustle & flow) Beste montage Crash Beste origineel scenario Crash Beste film Crash |
| Originally posted by Phortastic fucking terecht dit ! |
dan vond ik eerder crash overrated mor swat
* > homofiele cowboys
| Originally posted by Xilver * > homofiele cowboys |
| Originally posted by Gladius LOL. nu moet ge mij toch eens uitleggen wat daar mis mee is |
Xilver, ik begin zowaar de indruk te krijgen dat ge een beetje homofoob zijt 
| Originally posted by CygnusX Xilver, ik begin zowaar de indruk te krijgen dat ge een beetje homofoob zijt |
. Iedereen moet ook wel nen token gay friend in zijn vriendenkring hebben zitten, anders hoort em er ni bij.
| Originally posted by Xilver Point being, wees zo homo gelijk ge wilt zijn, maar wrijf het ni in m'n gezicht (pun not intended), want ik vind twee venten met elkaar bezig zien, redelijk degoutant. En dus ga ik mezelf ook ni pijnigen door er ne film over te gaan zien. |
| Originally posted by Xilver Neen, absoluut niet. Ik heb enkele vrienden die gay zijn, en zolang ze ni voor mijne neus elkaars speeksel beginnen te traden, maakt me da niks uit. |
er zit een homo op mijn kot, en die heeft al 2 jaar een vriend of zo. als die dan in de keuken beneden aan het koken zijn, kijken die altijd eerst precies ff rond of niemand hen ziet voor ze mekaar een kus of zo geven. dat vind ik dan weer erg voor hen eigenlijk
| Originally posted by Xilver Neen, absoluut niet. Ik heb enkele vrienden die gay zijn, en zolang ze ni voor mijne neus elkaars speeksel beginnen te traden, maakt me da niks uit. Waar ik wel ferm de vliegende schijttering van krijg, is da gay tegenwoordig zo overdreven trendy is . Iedereen moet ook wel nen token gay friend in zijn vriendenkring hebben zitten, anders hoort em er ni bij.Point being, wees zo homo gelijk ge wilt zijn, maar wrijf het ni in m'n gezicht (pun not intended), want ik vind twee venten met elkaar bezig zien, redelijk degoutant. En dus ga ik mezelf ook ni pijnigen door er ne film over te gaan zien. |
ah, dan denkt ge zoals de makers/marketingmensen het willen, proficiat...
| Originally posted by Gladius dan vond ik eerder crash overrated mor swat |
. Ik gon mezelf ni uitspreken over diene film, keb hem ni gezien, ma crash wel, en die vonnek vree wijs
Ik heb Brokeback Mountain nog ni gezien, dus mss vergis ik mij, maar ik denk dat die film toch overrated wordt vanwege het thema.
Nice dat Crash gewonnen heeft, vond ik echt een steengoeie film. Capote zou ik wel graag eens zien. Ik ken niets van het verhaal/de persoon waarop het gebaseerd is maar de kritieken op oa imdb zijn enorm lovend. Munich zou ik ook nog willen zien.
Ik laat mijn ogen liever uitpikken door kraaien met vogelgriep dan naar Brokeback Mountain te kijken
w00t!
| Originally posted by Shadowkid Munich zou ik ook nog willen zien. |