TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Fav. beer ?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Primus is gewoon afschuwelijk kotsbier |
| Palm FTW |

nix boven ne goeien Bel-pils 
Weiss beer
van pils, jupiler offcourse
jupiler and palm (liefst van 't vat)
Heineken.
Heineken kan je beter bij limonades onderbrengen
Duvel is mijn favoriete bier en van bovenstaande keuzes vind ik alleen Jupiler en Stella te drinken
| Originally posted by E-motion_error Heineken kan je beter bij limonades onderbrengen |
Hoegaarden drink ik meestal als 'pils'. Maar als'k dan toch moet kiezen, nen goeie frisse Jupiler!
Qua sterkere bieren drink ik liefste: Leffe Blond en Duvel.
In spanje waren er weinig deftige bieren, en dus maar begonnen met Corona drinken (met zo'n lemon in de bovenkant). Best wel nog lekker...
Geen hollanders in deze thread plz, die kennen nix van bier

| Originally posted by Phortastic Geen hollanders in deze thread plz, die kennen nix van bier |
Blijf maar lekker bier bij de monniken halen!
| Originally posted by New Wave Klopt, we zijn enkel maar 1 van de wereldleiders in export van ons bier. Wereldwijd verkopen we miljarden liters van een product waar we niets van weten. Blijf maar lekker bier bij de monniken halen! |

Mijn favoriete beer is de roze troetelbeer
Damn, het wordt echt al erg als Hollanders nu ook al beginnen beweren dat hun bier beter is dan het onze
What's next? Nederlandse chocolade beter dan Belgische?

^idd
voor de rest... ik drink ni graag bier, tis gewoon ni beter als ne Gini, Fanta of Schweppes Agrum
alst echt moet, Stella uber al die ander
| Originally posted by Phortastic ja populariteit is een maatstaf voor kwaliteit he kneus ![]() *geniet nog even van crazy frog* |
Belgisch bier > Hollands bier
Op gebied van pils kan je misschien nog wel discussi�ren, maar op algemeen gebied is er geen twijfel mogelijk. 
lol new wave... just give up. Je bier zuigt, PUNT (of was het PINT).
| Originally posted by New Wave Dus populariteit is wel zeker een maatstaaf voor kwaliteit. want als het smerig is dan kopen de mensen het niet. |
Waar staan de kriekskes der tussen
* geen bier drinker.
| Originally posted by Phortastic Heb ik gezegd dat het smerig is? Ik heb gezegd dat Belgisch bier beter is en dat je argument dat .NL 1 vd wereldleiders in export is daar geen klote aan verandert omdat dat geen maatstaf voor kwaliteit is. En ohja Crazy Frog MOET wel goed zijn dus? |
| Originally posted by New Wave Als bier populair is dan zou je toch beweren dat het voor miljarden mensen een prima pils is. Als dta zo is dan zou de kwaliteit ook best goed zijn. Dus populariteit is wel zeker een maatstaaf voor kwaliteit. want als het smerig is dan kopen de mensen het niet. het is moeilijk voor je om dat te begrijpen. Daarom zal ik ook niet reageren op 'kneus' want me verlagen tot een domme belg zou toch wel erg zijn voor mijn nederlandse trots. |
Omdat een smaak en voorkeur voor echt, sterk en smaakvol bier iets is wat uniek is voor belgen(en in mindere mate ook fransen). Stella in de VS, da's luxebier, omdat het gewoon een sterkere afdronk heeft dan al die flutbiertjes zoals bud en heineken: Smaakt allemaal hetzelfde: aangelengd rioolwater.
Naast ubergoeie marketing is dat de reden waarom heineken zo goed verkoopt. Ik geef daar gene kritiek op �, maar om te zeggen dat hollands bier beter is dan belgisch omdat het beter verkoopt.. vrij zwak. Volgens mij is tiesto dan ook gewoon veel beter dan eender welke andere belgische dj
wat heeft iedereen toch tegen primus en cristal, voor mij zijn dit juist de betere bieren
maes kan er ook altijd in
| Originally posted by Tiger777 Omdat een smaak en voorkeur voor echt, sterk en smaakvol bier iets is wat uniek is voor belgen(en in mindere mate ook fransen). Stella in de VS, da's luxebier, omdat het gewoon een sterkere afdronk heeft dan al die flutbiertjes zoals bud en heineken: Smaakt allemaal hetzelfde: aangelengd rioolwater. Naast ubergoeie marketing is dat de reden waarom heineken zo goed verkoopt. Ik geef daar gene kritiek op �, maar om te zeggen dat hollands bier beter is dan belgisch omdat het beter verkoopt.. vrij zwak. Volgens mij is tiesto dan ook gewoon veel beter dan eender welke andere belgische dj |
| Originally posted by Tiger777 Omdat een smaak en voorkeur voor echt, sterk en smaakvol bier iets is wat uniek is voor belgen(en in mindere mate ook fransen). Stella in de VS, da's luxebier, omdat het gewoon een sterkere afdronk heeft dan al die flutbiertjes zoals bud en heineken: Smaakt allemaal hetzelfde: aangelengd rioolwater. Naast ubergoeie marketing is dat de reden waarom heineken zo goed verkoopt. Ik geef daar gene kritiek op �, maar om te zeggen dat hollands bier beter is dan belgisch omdat het beter verkoopt.. vrij zwak. Volgens mij is tiesto dan ook gewoon veel beter dan eender welke andere belgische dj |