TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Fav. beer ?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by cyberia on Feb-03-2006 11:05:

quote:
Primus is gewoon afschuwelijk kotsbier

I second that

quote:
Palm FTW

I second that ook

Ma bon als er moet gekozen worden tss bovenstaande, gaan we voor stella van't vat.
Anders een chimay bleu'ke gaat er ook altijd wel in

raar dat aro-pils er niet tussen staat

Posted by diddi on Feb-03-2006 11:51:

nix boven ne goeien Bel-pils

Posted by Sh!fty on Feb-03-2006 12:05:

Weiss beer
van pils, jupiler offcourse

Posted by domineesje on Feb-03-2006 12:13:

jupiler and palm (liefst van 't vat)

Posted by New Wave on Feb-03-2006 12:42:

Heineken.

Posted by E-motion_error on Feb-03-2006 13:00:

Heineken kan je beter bij limonades onderbrengen

Duvel is mijn favoriete bier en van bovenstaande keuzes vind ik alleen Jupiler en Stella te drinken

Posted by New Wave on Feb-03-2006 13:55:

quote:
Originally posted by E-motion_error
Heineken kan je beter bij limonades onderbrengen

Belgisch bier kan je door de pisbak spoelen. Het ruikt er in ieder geval naar.

Posted by Pheatus on Feb-03-2006 13:56:

Hoegaarden drink ik meestal als 'pils'. Maar als'k dan toch moet kiezen, nen goeie frisse Jupiler!
Qua sterkere bieren drink ik liefste: Leffe Blond en Duvel.

In spanje waren er weinig deftige bieren, en dus maar begonnen met Corona drinken (met zo'n lemon in de bovenkant). Best wel nog lekker...

Posted by Phortastic on Feb-03-2006 14:35:

Geen hollanders in deze thread plz, die kennen nix van bier

Posted by New Wave on Feb-03-2006 14:49:

quote:
Originally posted by Phortastic
Geen hollanders in deze thread plz, die kennen nix van bier

Klopt, we zijn enkel maar 1 van de wereldleiders in export van ons bier. Wereldwijd verkopen we miljarden liters van een product waar we niets van weten. Blijf maar lekker bier bij de monniken halen!

Posted by Phortastic on Feb-03-2006 14:51:

quote:
Originally posted by New Wave
Klopt, we zijn enkel maar 1 van de wereldleiders in export van ons bier. Wereldwijd verkopen we miljarden liters van een product waar we niets van weten. Blijf maar lekker bier bij de monniken halen!

ja populariteit is een maatstaf voor kwaliteit he kneus

*geniet nog even van crazy frog*

Posted by Xilver on Feb-03-2006 14:54:

Mijn favoriete beer is de roze troetelbeer

Posted by Jasperovitsj on Feb-03-2006 14:54:

Damn, het wordt echt al erg als Hollanders nu ook al beginnen beweren dat hun bier beter is dan het onze
What's next? Nederlandse chocolade beter dan Belgische?

Posted by Antony on Feb-03-2006 15:09:

^idd

voor de rest... ik drink ni graag bier, tis gewoon ni beter als ne Gini, Fanta of Schweppes Agrum

alst echt moet, Stella uber al die ander

Posted by New Wave on Feb-03-2006 15:42:

quote:
ja populariteit is een maatstaf voor kwaliteit he kneus

*geniet nog even van crazy frog*

Als bier populair is dan zou je toch beweren dat het voor miljarden mensen een prima pils is. Als dta zo is dan zou de kwaliteit ook best goed zijn. Dus populariteit is wel zeker een maatstaaf voor kwaliteit. want als het smerig is dan kopen de mensen het niet. het is moeilijk voor je om dat te begrijpen. Daarom zal ik ook niet reageren op 'kneus' want me verlagen tot een domme belg zou toch wel erg zijn voor mijn nederlandse trots.

Jasper, we hebben het over bier, niet over andere producten.
Ik moet bekennen dat ik de chocolade uit belgie nou niet zo speciaal vind. Er zijn veel betere producten (Australian Homemade, welniet nederlands maar zeer veel beter) dan die 100 jaar oude niet vernieuwende Aldi-pralines uit belgie.

Posted by Jasperovitsj on Feb-03-2006 15:46:

Belgisch bier > Hollands bier

Op gebied van pils kan je misschien nog wel discussi�ren, maar op algemeen gebied is er geen twijfel mogelijk.

Posted by Phortastic on Feb-03-2006 15:59:

lol new wave... just give up. Je bier zuigt, PUNT (of was het PINT).

Posted by Phortastic on Feb-03-2006 16:04:

quote:
Dus populariteit is wel zeker een maatstaaf voor kwaliteit. want als het smerig is dan kopen de mensen het niet.

Heb ik gezegd dat het smerig is? Ik heb gezegd dat Belgisch bier beter is en dat je argument dat .NL 1 vd wereldleiders in export is daar geen klote aan verandert omdat dat geen maatstaf voor kwaliteit is.

En ohja Crazy Frog MOET wel goed zijn dus?

Posted by Synthesia on Feb-03-2006 16:05:

Waar staan de kriekskes der tussen

* geen bier drinker.

Posted by New Wave on Feb-03-2006 16:46:

quote:
Heb ik gezegd dat het smerig is? Ik heb gezegd dat Belgisch bier beter is en dat je argument dat .NL 1 vd wereldleiders in export is daar geen klote aan verandert omdat dat geen maatstaf voor kwaliteit is.

En ohja Crazy Frog MOET wel goed zijn dus?

Ik heb het niet over jouw mening dat belgisch bier beter is. Je moet het discussiepunt eens aanhouden. Tuurlijk is een verkoop van miljarden bieren een maatstaaf voor kwaliteit. Dat jij vind dat het bier goor is, prima, wat jij wil, dat is jouw mening.
Iets kan kwaliteit hebben en veel verkocht worden, iets kan kwaliteit hebben en niet voor iedereen weggelegt zijn en iets wat geen kwaliteit heeft wordt niet door miljarden mensen gekocht.
Daarnaast stop ik zeker niet met de discussie dus die punt is nog lang niet gezet.

Posted by djcresto on Feb-03-2006 17:32:

quote:
Als bier populair is dan zou je toch beweren dat het voor miljarden mensen een prima pils is. Als dta zo is dan zou de kwaliteit ook best goed zijn. Dus populariteit is wel zeker een maatstaaf voor kwaliteit. want als het smerig is dan kopen de mensen het niet. het is moeilijk voor je om dat te begrijpen. Daarom zal ik ook niet reageren op 'kneus' want me verlagen tot een domme belg zou toch wel erg zijn voor mijn nederlandse trots.

Vind em een goed punt hebben trouwens. Waarom kan je overal ter wereld amstel of heineken drinken?

Posted by Tiger777 on Feb-03-2006 17:59:

Omdat een smaak en voorkeur voor echt, sterk en smaakvol bier iets is wat uniek is voor belgen(en in mindere mate ook fransen). Stella in de VS, da's luxebier, omdat het gewoon een sterkere afdronk heeft dan al die flutbiertjes zoals bud en heineken: Smaakt allemaal hetzelfde: aangelengd rioolwater.

Naast ubergoeie marketing is dat de reden waarom heineken zo goed verkoopt. Ik geef daar gene kritiek op �, maar om te zeggen dat hollands bier beter is dan belgisch omdat het beter verkoopt.. vrij zwak. Volgens mij is tiesto dan ook gewoon veel beter dan eender welke andere belgische dj

Posted by Kaidreas on Feb-03-2006 18:09:

wat heeft iedereen toch tegen primus en cristal, voor mij zijn dit juist de betere bieren maes kan er ook altijd in

Posted by Phortastic on Feb-03-2006 18:16:

quote:
Originally posted by Tiger777
Omdat een smaak en voorkeur voor echt, sterk en smaakvol bier iets is wat uniek is voor belgen(en in mindere mate ook fransen). Stella in de VS, da's luxebier, omdat het gewoon een sterkere afdronk heeft dan al die flutbiertjes zoals bud en heineken: Smaakt allemaal hetzelfde: aangelengd rioolwater.

Naast ubergoeie marketing is dat de reden waarom heineken zo goed verkoopt. Ik geef daar gene kritiek op �, maar om te zeggen dat hollands bier beter is dan belgisch omdat het beter verkoopt.. vrij zwak. Volgens mij is tiesto dan ook gewoon veel beter dan eender welke andere belgische dj

well-said.

En ohja new wave iets wat geen kwaliteit heeft wordt niet door heel veel mensen gekocht? Geloof je dat zelf ofzo of ben je nu zo naief? En ik herhaal het voor de 3de keer nu al: Crazy Frog is kwaliteit he makker.

Posted by New Wave on Feb-03-2006 18:18:

quote:
Originally posted by Tiger777

Hoho, in de serieuze discussie heb ik niet gezegt dat nederlandse bieren beter zijn dan belgische omdat het beter verkoopt, het gaat mij om de maatstaaf. Het is namelijk tegenstrijdig om te zeggen dat het geen kwaliteit heeft terwijl miljarden mensen het drinken. Daarnaast weet ik uit eigen bronnen dat amerikanen Heineken boven hun eigen Bud zetten. Daarnaast is Heineken in Amerika anders dan in Europa. Amerikanen zijn geen biermensen, als ze in europa bier drinken vallen ze na 3 bier van hun stoel.

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »