TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Post uuw huisdier!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
turtle1
turtle2
wegens grootte enkel de links, hehe
waarom verwonderd het mij niet da gij turtle's hebt 
Hahaha, schildpadden
Daar krijg je veel liefde van zeker ? 
als ze honger hebben toch 
onze hond en de kat
^rofl
Zeg Kaidreas is uwen hond eens zwaar tegen ne muur gelopen ofwa? 
kzal ook men bijdrage eens leveren
men eerste kat
men tweede kat (de halfzus van man eerste)
men eerste kat nogges
en men derde kat (de dochter van men eerste
)
ze zijn alle drie nog in leven
| quote: |
| Originally posted by Real Cute Zehra. ![]() Dit is onze vogel/kat Charlie: |
Waarom? 
mooi katjes, lpg!
mijn kat is atm wat ziekjes. heeft griep en die toestanden. heeft vandaag spuitje gekregen + antibiotica voor de komende dagen. ocharme 
ons kat zen ballen gaan deraf volgende week
vind het wel spijtig voor da beestje, z'n manhood weggesneden, maar ja...
^hahaha ocharme dat beestje...dit dingsken heeft ook onlangs zijn ballen verloren.
Noemt vos, vossie, boujie, ja t'heeft nog gene vaste naam. Stond hier paar maand geleden aan de deur en wou niet meer weg
Beestjen heeft zo ne zeer dikke pluchen staart. T'heeft ook ietske met printers, overal dat ne printer staat moet ze derop kruipen.

| quote: |
| Originally posted by Synthesia ^hahaha ocharme dat beestje...dit dingsken heeft ook onlangs zijn ballen verloren. Noemt vos, vossie, boujie, ja t'heeft nog gene vaste naam. Stond hier paar maand geleden aan de deur en wou niet meer weg Beestjen heeft zo ne zeer dikke pluchen staart.T'heeft ook ietske met printers, overal dat ne printer staat moet ze derop kruipen. |
| quote: |
| Originally posted by domineesje ge vergeet iets... toetsenbord, eet hij ze nog op? |
ons Nala
Fouke
en onze flosser Moby
geen deftige van
| quote: |
| Originally posted by Synthesia Hehe gelukkig niet meer, alee t'is toch al weer een tijdje geleden, maar k'dek het keybord nu meestal wel af, voor in't geval |
| quote: |
| Originally posted by domineesje was me net zo aan het afvragen wat als die staart daar ineens tussen draait... |

| quote: |
| Originally posted by Synthesia Hahaha idd...maar da beestjen is ne goeien levende kuis borstel ![]() Hehe 1 van u poeskes genoemd naar Frank Verstraeten |

| quote: |
| Originally posted by Zehra mooi katjes, lpg! mijn kat is atm wat ziekjes. heeft griep en die toestanden. heeft vandaag spuitje gekregen + antibiotica voor de komende dagen. ocharme |
Maar voor de rest redt ze t nog wel voorlopig...
Schoon beesje Synthesia!
| quote: |
| Originally posted by Lady_LizzY Schoon beesje Synthesia! |






Hier is dat beesje nog ne keer:


Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.