TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Post uuw huisdier!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by TOR on Feb-11-2006 12:05:

turtle1
turtle2

wegens grootte enkel de links, hehe


Posted by Antony on Feb-11-2006 12:10:

waarom verwonderd het mij niet da gij turtle's hebt


Posted by Push2005 on Feb-11-2006 12:27:

Hahaha, schildpadden

Daar krijg je veel liefde van zeker ?


Posted by TOR on Feb-11-2006 12:35:

als ze honger hebben toch


Posted by Kaidreas on Feb-11-2006 13:06:




onze hond en de kat


Posted by djcresto on Feb-11-2006 13:20:

^rofl


Posted by Phortastic on Feb-11-2006 13:25:

Zeg Kaidreas is uwen hond eens zwaar tegen ne muur gelopen ofwa?


Posted by Dj LPG on Feb-16-2006 18:07:

kzal ook men bijdrage eens leveren

men eerste kat


men tweede kat (de halfzus van man eerste)


men eerste kat nogges


en men derde kat (de dochter van men eerste )


ze zijn alle drie nog in leven


Posted by domineesje on Feb-16-2006 20:44:

quote:
Originally posted by Real
Cute Zehra.


Dit is onze vogel/kat Charlie:





geef dat eten jong!!


Posted by Real on Feb-16-2006 20:48:

Waarom?


Posted by Zehra on Feb-16-2006 22:55:

mooi katjes, lpg!

mijn kat is atm wat ziekjes. heeft griep en die toestanden. heeft vandaag spuitje gekregen + antibiotica voor de komende dagen. ocharme


Posted by Xilver on Feb-16-2006 23:31:

ons kat zen ballen gaan deraf volgende week

vind het wel spijtig voor da beestje, z'n manhood weggesneden, maar ja...


Posted by Synthesia on Feb-17-2006 13:12:

^hahaha ocharme dat beestje...dit dingsken heeft ook onlangs zijn ballen verloren.

Noemt vos, vossie, boujie, ja t'heeft nog gene vaste naam. Stond hier paar maand geleden aan de deur en wou niet meer weg Beestjen heeft zo ne zeer dikke pluchen staart. T'heeft ook ietske met printers, overal dat ne printer staat moet ze derop kruipen.














Posted by domineesje on Feb-17-2006 13:48:

quote:
Originally posted by Synthesia
^hahaha ocharme dat beestje...dit dingsken heeft ook onlangs zijn ballen verloren.

Noemt vos, vossie, boujie, ja t'heeft nog gene vaste naam. Stond hier paar maand geleden aan de deur en wou niet meer weg Beestjen heeft zo ne zeer dikke pluchen staart.

T'heeft ook ietske met printers, overal dat ne printer staat moet ze derop kruipen.



ge vergeet iets... toetsenbord, eet hij ze nog op?


Posted by Synthesia on Feb-17-2006 13:50:

quote:
Originally posted by domineesje
ge vergeet iets... toetsenbord, eet hij ze nog op?


Hehe gelukkig niet meer, alee t'is toch al weer een tijdje geleden, maar k'dek het keybord nu meestal wel af, voor in't geval


Posted by domineesje on Feb-17-2006 13:56:

ons Nala


Fouke




en onze flosser Moby

geen deftige van


Posted by domineesje on Feb-17-2006 13:58:

quote:
Originally posted by Synthesia
Hehe gelukkig niet meer, alee t'is toch al weer een tijdje geleden, maar k'dek het keybord nu meestal wel af, voor in't geval


was me net zo aan het afvragen
wat als die staart daar ineens tussen draait...


Posted by Synthesia on Feb-17-2006 14:36:

quote:
Originally posted by domineesje
was me net zo aan het afvragen
wat als die staart daar ineens tussen draait...


Hahaha idd...maar da beestjen is ne goeien levende kuis borstel

Hehe 1 van u poeskes genoemd naar Frank Verstraeten


Posted by domineesje on Feb-17-2006 14:53:

quote:
Originally posted by Synthesia
Hahaha idd...maar da beestjen is ne goeien levende kuis borstel

Hehe 1 van u poeskes genoemd naar Frank Verstraeten


gegeven door zijn ex
maar this een zot geval ook ze onze kater


Posted by Dj LPG on Feb-17-2006 16:42:

quote:
Originally posted by Zehra
mooi katjes, lpg!

mijn kat is atm wat ziekjes. heeft griep en die toestanden. heeft vandaag spuitje gekregen + antibiotica voor de komende dagen. ocharme


thx! Ik hoop da ze snel beter wordt... Mijn eerste kat lijdt al een jaar of 5 aan astma en zit constant aan den drugs daardoor Maar voor de rest redt ze t nog wel voorlopig...


Posted by Lady_LizzY on Feb-17-2006 19:09:

Schoon beesje Synthesia!


Posted by Synthesia on Feb-17-2006 19:19:

quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Schoon beesje Synthesia!


Merci


Posted by jp on Feb-19-2006 14:20:












Posted by Aur�lie on Mar-15-2006 22:10:



Gevonden in het bos .


Posted by Synthesia on Jun-25-2006 09:51:

Hier is dat beesje nog ne keer:














Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.