TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!!
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Klopt als een bus, ik kom! T kan me geen reet schelen wat er tussen komt nu. We gaan dus alleen met een groepie ta's? Count me in! |
De tering, cool dat der meer komen :-)
Ik ga niet WW voor iedereen meenemen hoor :-) geeltje zooi is niet zo veel :-)
Kut, ik twijfel nu heeeeeel erg...
Jukx, ga jij?
HOERRRRRRRRRRR!!!!!!
Kom gewoon!
Je kip heeft die dure kado's niet nodig en vind het vast niet erg als je het geld daarvoor besteed aan illies en een goed feest!
mmmm, jullie worden eindelijk verstandig!!!

(oeps, nu gaat er natuurlijk niemand meer, hihihi)
Voor het geld hoef je het niet te laten, dat weet je..
We hebben de prijzen iets moeten verhogen, anders was er gewoon helemaal geen feest geweest (lokatiekosten zijn vooral hoog)
Voor het vervoer ook niet: eerste bus gaat dan wel drie kwartier nadat we ophouden, maar ja, Nexus is geen Nexus als we echt precies om 7 uur stoppen... (langste uitloop was tot 12 uur 's middags, hihi)
en voor de rest, tja... dat is ieder voor zich
Als iedereen nou ff foonnummers uitwisselt, hoeft niemand meer alleen 
(bij de weg Magrec: er komt dus een dj uit London (nee, niet van een of ander bekend nr), hij draait progressive in de stijl waarvan ik denk dat je die erg oke vindt...)
En verder zal ik mijn mond maar beetje houden, mag het niet zo veel over Nexus hebben schijnt 
| Originally posted by Little Theseus HOERRRRRRRRRRR!!!!!! Kom gewoon! Je kip heeft die dure kado's niet nodig en vind het vast niet erg als je het geld daarvoor besteed aan illies en een goed feest! |

zeg eye-riz, tis toch nie zo dat er een strenge leeftijdscontrole is of wel? maakt niet uit als het 18+ is, dat red ik wel, maar als 21+ is heb ik geen zin om 130 km naar utreg' te racen om dan bij de deur door zo'n gast tegengehouden te worden ( en ja, het IS voorgesteld om te komen.... (ben benieuwd of rubdub zich los kan maken uit de houtgreep van zun meid
))
reken er alleen niet op ofzo..==>> IK wil wel..
greetz kolkiewolkie
MMWWUUHAHAHHAHAHAHAHAHA.
gheghe TUURLIJK MAG JIJ DER IN!!!!!!
| Originally posted by New Wave MMWWUUHAHAHHAHAHAHAHAHA. gheghe TUURLIJK MAG JIJ DER IN!!!!!! |

Het is geen feestje waar 30 van die uitsmijters bij staan, het is een rustig feestje, totaal underground feestje die ene bepaalde mensen trekt.
Wees dus niet bang dat je der niet ik komt............toch iris ?
| Ik ga niet WW voor iedereen meenemen hoor :-) geeltje zooi is niet zo veel :-) |
)
Beetje late reaktie van mij, maaruh.. woehoe, lekker de week na TE kanllen, heb r egt zin in 
Helemaal kewl dat er meerdere TA'ers komen (eindelijk) 
Heb je ons reglement niet gezien???
zie hier dan de foto: 
wij nemen het nooit zo nauw. Regels zijn er vooral om bepaalde mensen te kunnen weigeren. Ons gaat het om de sfeer, niet om een individu die een pilletje slikt of toevallig nog geen 18 is.
regel 1 is alleen WEL verplicht!!!! (glimlach verplicht
)
Agressie is uit den boze, dan wordt je zonder pardon (wat de aanleiding ook is) verwijderd. Gelukkig is dat nog nooit voorgekomen, aangezien het altijd supergezellig is (mensen die rotzooi willen trappen maken bij ons geen kans, iedereen is altijd goed geluimd, dus valt er geen rotzooi te trappen
)
| Originally posted by Dago "B" Duck No worries, ik heb ook altijd wel un 'zakkie' mee Deze keer wordt het PP. ( oftewel Power Plant, puur natuur geteeld )Eens kijken of we de rookmachine overbodig kunnen maken... |
| Originally posted by New Wave Gheghe, das toch niet dat spul wat je Alpha gegeven had...waarvan ie zo sloom van werd :-)? Maaruh WW vind ik wel cool, wordt je lekker relaxed van maar je kan toch door blijven stampen :-) ennuh dat van die rookmachine daar gaan we aan werken :-). latix |
| Originally posted by Dj Alpha loop nie zo wijs te lullen jong.. van wiet word ik altijd sloom, kan daarom nie snappen dat jij dat volhoudt zo'n hele nacht op wiet, pffffff moet r nie aan denken |
iedereen reageert anders op weed JONG..............ik wil der wel aan denken
kwma je vanavond ook naar ede? hehehe 
Back from the dead
and ready 2 party 
Zo, ff me studie opgezegd en wat zaken moeten regelen ivm werk. Wordt maar eens tijd wat actiever te worden hier
IIG ik kon vorige keer niet komen ivm Impulz, nu moet ik wel :P
ff regelen met pappie en mammie, want de week ervoor ga ik naar Trance Energy (ze kunnen me maar beter laten gaan, want anders
)
okay: tussenstand aanwezigheid TA's op Nexus:
7 Zekers
6 Misschiens
2 Niets

Nou ik heb een defo NO .... M'n vriendje heeft een residency hier in de stad en ik wil hem ook graag erbij hebben....en die demo.....die komt echt nog wel....hij heeft op t moment alleen 3 banen en ik mag van meneer geen verouderde demo's opsturen....maar hij zou vanavond geloof ik een mixje leggen....dus ik vraag wl of ie t opneemt
have fun sweetiez 
Betekent dat dat je nooit meer op zaterdag naar een feest gaat omdat je vriendje moet draaien?
1) hij draait 2 x in de maand
2) ik ga al sinds mensenheugnis zonder Andreas naar feesten

Ach...ik snap wat je bedoelt en misschien is t idd wel een idee om hem dan maar een andere x mee te nemen
ik zeg nog nix toe.....eerst ff de funds enzo tjekken 
| Originally posted by Eye-Riz okay: tussenstand aanwezigheid TA's op Nexus: 7 Zekers 6 Misschiens 2 Niets |

pssst, ik kom wel hoor
Het Rintin-tinnetje.....je moet gewoon komen, weet je hoe die sfeer daar is, echt PHAT!!!!! relaxeder dan reeelaxed.
Ik zal eens navraag doen bij iemand die wel een auto kan regelen (owja die heeft zelf auto hahaha) en anders gaat ervast wel iemand vanuit apeldoorn of amersfoort met de trein naar utreg OF NIET DAN??)
ik kan ook wel in me uppie gaan ff me ouders een lulverhaal ophangen dan.