TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- VinterOS Turin - 2006
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Curling e fan skoj...lite som snooker.. 
Ok.. tid ?
F�r �vrigt inte alls s�rskilt impad av USA .. tror dom f�r d tungt i detta OS, p�st�r inte att Sverige kommer vinna stort imorn f�r ja e inte s� impad av Sverige heller ... men ja tror p� vinst, faktiskt 
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Curling e fan skoj...lite som snooker.. |
| Originally posted by Braxen Ok.. tid ? |
1800 �r det som g�ller...
| Originally posted by Laszlo 1800 �r det som g�ller... |
hmm...jag fick nog fel information d�
Vi har m�te vid 1700 imorgon, och dessa brukar ta 2-3 timmar s� n�gon hockey l�r det inte bli f�r mig 
Nu st�r det iaf USA p� schemat 
Synd f�r dig 
Det lyckades de i alla fall g�ra r�tt 
| Originally posted by zoric Synd f�r dig ![]() |
F�r tr�sta mig med NBA All Star Weekend �ger rum denna helg, och att inga m�ten �r schemalagda under dessa obekv�ma tider.
Skills competition inatt...w00t
| Originally posted by Laszlo Jag vet - tyck synd om mig F�r tr�sta mig med NBA All Star Weekend �ger rum denna helg, och att inga m�ten �r schemalagda under dessa obekv�ma tider. Skills competition inatt...w00t |
Jag pallade mig heller inte igenom hela rookie challengen ig�r natt, vi f�r se hur l�nge jag orkar sitta uppe inatt. Colan �r p� kylning i alla fall, och micropop finns det tonvis av 
| Originally posted by Laszlo Jag pallade mig heller inte igenom hela rookie challengen ig�r natt, vi f�r se hur l�nge jag orkar sitta uppe inatt. Colan �r p� kylning i alla fall, och micropop finns det tonvis av |
ojoj - pinsamt av sverige ikv�ll. S� uppenbart att det var en l�ggmatch s� jag blir m�rkr�dd. Jag hoppas de f�r k�ka upp detta imorgon, n�got annat �r de inte v�rda. S� osportsligt och typiskt svensk-fegt s� det skriker om det...
| Originally posted by Laszlo ojoj - pinsamt av sverige ikv�ll. S� uppenbart att det var en l�ggmatch s� jag blir m�rkr�dd. Jag hoppas de f�r k�ka upp detta imorgon, n�got annat �r de inte v�rda. S� osportsligt och typiskt svensk-fegt s� det skriker om det... |
Jag f�rst�r inte det h�r, vem fan bryr sig om man f�r en "sv�rare" match mot tex. Kanada. Schweiz �r fan inget d�ligt lag heller s� jag f�rst�r verkligen inte att man g�r s�h�r. Det borde finnas n�gon vilja att vinna mot de b�sta, som Slovakien �r f�r tillf�llet.
Om man vill vinna n�got eller uppn� n�got m�ste man �ven sl� de allra b�sta. S� himla d�ligt, verkligen. De gjorde mig besvikna som fan ikv�ll. 
S�� fruktansv�rt sk�mmigt det kommer bli f�r dom om dom f�r sp� mot schweiz! tyv�rr kommer nog alla gl�mmt bort det om dom tar medalj �nd� dock...
| Man vet att.... ...Tre Kronor spelar riktigt illa n�r tom. Wikeg�rd satt tyst i flera minuter i 2:a perioden... Imorron hoppas jag att det blir n�t helt annat ! |
Jag s�g inte matchen (p.g.a Real - Arsenal p� ZTV) .. men ska man vinna OS s� m�ste man ju sl� typ alla �nd� s� vafan .. d� kan man v�l f�rs�ka spela seri�st � tr�na in lite varianter � skit ist�lle f�r � sl�nga bort 1 match i v�ntan p� 'den l�tta' kvarten most schweiz.. 
Vilken dag! 
Allt gick som det skulle denna superonsdag 
Verkligen. Bj�rn Lind tar OS Guld i sprint samtidigt som Thobias Fredriksson tar ett brons. Sverige vinner mot Schweiz och spelar r�tt bra, mycket b�ttre �n f�rut men de har fortfarande en bit kvar till b�ttre form, men nu �r man i alla fall p� r�tt v�g 
Anja P�rson tar OS Guld i slalom!
2 Guld, 1 brons och en fantastiskt sk�n vinst i ishockeyn 
| Originally posted by zoric Verkligen. Bj�rn Lind tar OS Guld i sprint samtidigt som Thobias Fredriksson tar ett brons. Sverige vinner mot Schweiz och spelar r�tt bra, mycket b�ttre �n f�rut men de har fortfarande en bit kvar till b�ttre form, men nu �r man i alla fall p� r�tt v�g ![]() Anja P�rson tar OS Guld i slalom! 2 Guld, 1 brons och en fantastiskt sk�n vinst i ishockeyn |
| Originally posted by St_Andrew Icke att f�rgl�mma att vi kom till finalen i curling med idag! S� minst ett silver till |
Tydligen den b�sta resultatet n�gonsin f�r Sverige i ett vinter-OS 
N�gon som s�g ryssarna idag? J�vlar i havet - det b�rjar likna det gamla sovjet p� det glada 80-talet, de stackars kanadickerna visste ju inte vart de hade bak�ndan emellan�t. Har inte sett en s�dan underh�llande ishockeymatch p� v���ldigt l�nge...om �verhuvudtaget n�gonsin...
skulle inte vilja j�mst�lla ryssarna med sovjets forna storhetskedjor, det var snarare kanadickerna som spelade urbota d�ligt.
Dock inte sagt att ryssarna spelade d�ligt, men superbra var dom inte.
Men jag b�rjar se ett skith�ftigt finalscenario, Sverige - Finland. Som b�ddat f�r att bli en riktig hockeyklassiker