TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- VinterOS Turin - 2006
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by Laszlo on Feb-18-2006 20:07:

Curling e fan skoj...lite som snooker..

Posted by Braxen on Feb-18-2006 20:07:

Ok.. tid ?

F�r �vrigt inte alls s�rskilt impad av USA .. tror dom f�r d tungt i detta OS, p�st�r inte att Sverige kommer vinna stort imorn f�r ja e inte s� impad av Sverige heller ... men ja tror p� vinst, faktiskt

Posted by Braxen on Feb-18-2006 20:10:

quote:
Originally posted by Laszlo
Curling e fan skoj...lite som snooker..

Ja, biljard e inte heller n�n sport, sport ska typ va fysiskt kr�vande imo .. biljard � curling e mer .. n�n form av syssels�ttning, som � l�sa b�cker, lr vattna blommor

Posted by zoric on Feb-18-2006 20:21:

quote:
Originally posted by Braxen
Ok.. tid ?

17:00 har jag f�r mig

Posted by Laszlo on Feb-18-2006 20:48:

1800 �r det som g�ller...

Posted by zoric on Feb-18-2006 20:55:

quote:
1800 �r det som g�ller...

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=45604&a=527929

Det st�r 17:00
..men � andra sidan st�r det ocks� "Kazkakstan"

Posted by Laszlo on Feb-18-2006 22:20:

hmm...jag fick nog fel information d� Vi har m�te vid 1700 imorgon, och dessa brukar ta 2-3 timmar s� n�gon hockey l�r det inte bli f�r mig

Nu st�r det iaf USA p� schemat

Posted by zoric on Feb-18-2006 23:52:

Synd f�r dig

Det lyckades de i alla fall g�ra r�tt

Posted by Laszlo on Feb-19-2006 00:23:

quote:
Originally posted by zoric
Synd f�r dig

Jag vet - tyck synd om mig F�r tr�sta mig med NBA All Star Weekend �ger rum denna helg, och att inga m�ten �r schemalagda under dessa obekv�ma tider. Skills competition inatt...w00t

Posted by zoric on Feb-19-2006 00:32:

quote:
Jag vet - tyck synd om mig F�r tr�sta mig med NBA All Star Weekend �ger rum denna helg, och att inga m�ten �r schemalagda under dessa obekv�ma tider. Skills competition inatt...w00t

B�rjar snart. Det �ger verkligen, men jag hade inte t�nkt och titta p� hela eftersom jag �r s� j�vla s�mnig

Posted by Laszlo on Feb-19-2006 00:43:

Jag pallade mig heller inte igenom hela rookie challengen ig�r natt, vi f�r se hur l�nge jag orkar sitta uppe inatt. Colan �r p� kylning i alla fall, och micropop finns det tonvis av

Posted by zoric on Feb-19-2006 00:52:

quote:
Jag pallade mig heller inte igenom hela rookie challengen ig�r natt, vi f�r se hur l�nge jag orkar sitta uppe inatt. Colan �r p� kylning i alla fall, och micropop finns det tonvis av

Haha, du har det ju skitg�tt.

Jag fryser ihj�l, ska h�mta ett t�cke och l�gga mig i s�ngen samtidigt som jag tittar p� det

Posted by Laszlo on Feb-21-2006 21:55:

ojoj - pinsamt av sverige ikv�ll. S� uppenbart att det var en l�ggmatch s� jag blir m�rkr�dd. Jag hoppas de f�r k�ka upp detta imorgon, n�got annat �r de inte v�rda. S� osportsligt och typiskt svensk-fegt s� det skriker om det...

Posted by RebeL9 on Feb-21-2006 22:18:

quote:
ojoj - pinsamt av sverige ikv�ll. S� uppenbart att det var en l�ggmatch s� jag blir m�rkr�dd. Jag hoppas de f�r k�ka upp detta imorgon, n�got annat �r de inte v�rda. S� osportsligt och typiskt svensk-fegt s� det skriker om det...

h�ller med. vad ger det h�r f�r signaler till alla juniorer ute i stugorna? Helt absurt.
Speciellt med tanke p� att man samtidigt underskattar Schweiz som knappast �r ett b-lag och som besegrat tv� av v�rldens b�sta hockyenationer (Kanada och Tjeckien).
Ja man kan bara hoppas att de f�r k�ka upp det h�r. D� ska den d�r f�rbundskaptenen ha en fet spark i r�va!

Posted by zoric on Feb-21-2006 22:28:

Jag f�rst�r inte det h�r, vem fan bryr sig om man f�r en "sv�rare" match mot tex. Kanada. Schweiz �r fan inget d�ligt lag heller s� jag f�rst�r verkligen inte att man g�r s�h�r. Det borde finnas n�gon vilja att vinna mot de b�sta, som Slovakien �r f�r tillf�llet.

Om man vill vinna n�got eller uppn� n�got m�ste man �ven sl� de allra b�sta. S� himla d�ligt, verkligen. De gjorde mig besvikna som fan ikv�ll.

Posted by St_Andrew on Feb-21-2006 22:35:

S�� fruktansv�rt sk�mmigt det kommer bli f�r dom om dom f�r sp� mot schweiz! tyv�rr kommer nog alla gl�mmt bort det om dom tar medalj �nd� dock...

Posted by zoric on Feb-21-2006 22:56:

quote:
Man vet att....
...Tre Kronor spelar riktigt illa n�r tom. Wikeg�rd satt tyst i flera minuter i 2:a perioden...
Imorron hoppas jag att det blir n�t helt annat !

det h�r hittade en kompis till mig n�gonstans, och visst fan �r det sant.

Posted by Braxen on Feb-21-2006 23:32:

Jag s�g inte matchen (p.g.a Real - Arsenal p� ZTV) .. men ska man vinna OS s� m�ste man ju sl� typ alla �nd� s� vafan .. d� kan man v�l f�rs�ka spela seri�st � tr�na in lite varianter � skit ist�lle f�r � sl�nga bort 1 match i v�ntan p� 'den l�tta' kvarten most schweiz..

Posted by St_Andrew on Feb-22-2006 17:33:

Vilken dag!

Allt gick som det skulle denna superonsdag

Posted by zoric on Feb-22-2006 17:50:

Verkligen. Bj�rn Lind tar OS Guld i sprint samtidigt som Thobias Fredriksson tar ett brons. Sverige vinner mot Schweiz och spelar r�tt bra, mycket b�ttre �n f�rut men de har fortfarande en bit kvar till b�ttre form, men nu �r man i alla fall p� r�tt v�g

Anja P�rson tar OS Guld i slalom!

2 Guld, 1 brons och en fantastiskt sk�n vinst i ishockeyn

Posted by St_Andrew on Feb-22-2006 18:13:

quote:
Originally posted by zoric
Verkligen. Bj�rn Lind tar OS Guld i sprint samtidigt som Thobias Fredriksson tar ett brons. Sverige vinner mot Schweiz och spelar r�tt bra, mycket b�ttre �n f�rut men de har fortfarande en bit kvar till b�ttre form, men nu �r man i alla fall p� r�tt v�g

Anja P�rson tar OS Guld i slalom!

2 Guld, 1 brons och en fantastiskt sk�n vinst i ishockeyn

Icke att f�rgl�mma att vi kom till finalen i curling med idag! S� minst ett silver till

Posted by zoric on Feb-22-2006 18:24:

quote:
Originally posted by St_Andrew
Icke att f�rgl�mma att vi kom till finalen i curling med idag! S� minst ett silver till

D�r ser du, Sverige har varit s� framg�ngsrika s� man till och med gl�mmer hur bra de presterat idag

Posted by reveal on Feb-22-2006 18:34:

Tydligen den b�sta resultatet n�gonsin f�r Sverige i ett vinter-OS

Posted by Laszlo on Feb-23-2006 01:10:

N�gon som s�g ryssarna idag? J�vlar i havet - det b�rjar likna det gamla sovjet p� det glada 80-talet, de stackars kanadickerna visste ju inte vart de hade bak�ndan emellan�t. Har inte sett en s�dan underh�llande ishockeymatch p� v���ldigt l�nge...om �verhuvudtaget n�gonsin...

Posted by Vizay on Feb-23-2006 10:15:

skulle inte vilja j�mst�lla ryssarna med sovjets forna storhetskedjor, det var snarare kanadickerna som spelade urbota d�ligt.
Dock inte sagt att ryssarna spelade d�ligt, men superbra var dom inte.

Men jag b�rjar se ett skith�ftigt finalscenario, Sverige - Finland. Som b�ddat f�r att bli en riktig hockeyklassiker

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »