TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sensation 2006
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Mindphaser on Jul-03-2006 16:34:

I found some sets here but still no Sander K, anyone??

Posted by ScuL on Jul-03-2006 17:20:

finns det n�gon h�rifr�n som drar till black? :P

Posted by trancedanne on Jul-03-2006 18:14:

Om det inte �r b�ttre lineup n�sta �r gr�ter jag

Posted by EsseT on Jul-06-2006 05:44:

Mina damer o herrar Sensation var bra mycket bra �ven om jag hade vetat att ferry hade k�rt l�ngre o jag vet faktiskt inte varf�r det �r mer house o progrisive musik p� white saknar Trance inslagen som det var tidigare. Ibland �nskar jag n�stan att sensation �ter gick till vanliga Sensation white edition ett event

f�r min del s� �r det upplevelse som �r det viktigaste jaha d� v�ntar flera andra event isommar hoppas jag
Det b�sta av alla �r ju kvar o har inte �ndrat sig s� mycke bara att musiken �r nyare

MYSTERYLAND my home

Posted by hustler on Jul-06-2006 13:51:

For fuck sake!

Inga mer kommentarer? Hur var Guetta? Hur sk�tte sig Angello? Hur blev han mottagen?

Kom igen nu!

Posted by Christian �. on Jul-06-2006 16:23:

quote:
Originally posted by hustler
For fuck sake!

Inga mer kommentarer? Hur var Guetta? Hur sk�tte sig Angello? Hur blev han mottagen?

Kom igen nu!

+1

N�gon som har setten fr�n kv�llen?

Posted by hustler on Jul-06-2006 23:27:

quote:
Originally posted by Christian �.
+1

N�gon som har setten fr�n kv�llen?

Du har PM.

Posted by wingman on Jul-09-2006 15:35:

Någon som har mer info om följande?

http://www.youtube.com/watch?v=hqn4bTglG3Q

Posted by ScuL on Jul-09-2006 16:01:

saxat fr�n GHF
quote:
daaaamn... I've never seen such a thing on a party in the last 5 years that I have been going to parties.. damn I was really stunned and speechless of what I saw

about the set... well the first track was pretty nice "Sex Drugs 'n Gabba House" (classic Rob Gee set) .... but after that one the audience started to dislike the set, after every other track Rob Gee and the band got some whistles and booing but they just continued..

on a certain moment a lot of people sat down on the ground in protest but it didn't had a big effect :{

but then suddenly a guy went completely crazy he ran across the stage (don't know how he managed to pass security) and started hitting Rob Gee in his face!! :X ... then he was pushed down to the ground by two securtiy people and dragged down on his arms, Rob Gee and some other band guys kept hitting and kicking this guy in the chest, back and neck!!

The camera's showed the incident on the large vidiwalls but after a few kicks the image went black :X ... I was close enough to see the ending of it, everybody was taken away including Rob Gee and the rest of the band. The music stopped, stage went black and after a while they started the Megamix.

WTF..... I stil can't believe it.

I sincerly wonder how ID&T will deal with this issue, will they give a press release of some kind.... will this fight be included in the DVD :? I am clueless !!

Here is a clip
http://www.youtube.com/watch?v=hqn4bTglG3Q

Posted by ice_key on Jul-09-2006 16:07:

jahapp... d� �r detta slutet f�r ID&T.... l�tt att det kommer bli anm�lningar osv... gillar inte ID&T l�ngre o dissar dom totalt.. m�ste alla knarka s� f�rbannat och f�rst�ra musiken.. ???

Posted by ScuL on Jul-09-2006 16:17:

Rob Gee och n�gra andra i bandet blev polisanm�lda och han kr�ver att de ska betala 2500� var.
det s�gs att killen som slog f�rst har en skallfraktur, han har f�rresten ocks� blivit polisanm�lt av Rob Gee och ID&T f�r han f�rst�rde showen (och iofs av Rob Gee f�r att han slog honom)

Posted by ice_key on Jul-09-2006 16:19:

s�ger bara en sak.... IDIOTER... att ens orka...

Posted by ScuL on Jul-09-2006 16:22:

quote:
Originally posted by ice_key
s�ger bara en sak.... IDIOTER... att ens orka...

vem..? de i bandet eller publiken som uppf�rde sig mycket barnslig??
(s�rskilt han som hoppade p� scenen!)

Posted by ice_key on Jul-09-2006 16:29:

hela skiten... hur moget �r det och n�stan d�da en person ? f�r han s�g inte s� levande ut... f�r att sparka p� en m�nniska som ligger �r �r j�vligt d�ligt... vet sj�lv hur det k�nns och har sprickor kvar i revbennen efter 4 �r.. en motfr�ga... vad hade h�nt om han dog p� scenen? det hade varit v�rre f�r hela holland och ID&T... se bara p� roskilde..

Posted by benni on Jul-09-2006 16:30:

jag hade nog ocks� b�rjat booa om dom h�ll p� att scratcha och spela hiphop p� en EDM fest..

Posted by ice_key on Jul-09-2006 16:31:

quote:
Originally posted by benni
jag hade nog ocks� b�rjat booa om dom h�ll p� att scratcha och spela hiphop p� en EDM fest..

WORD!

Posted by benni on Jul-09-2006 16:37:

quote:
Originally posted by ice_key
hela skiten... hur moget �r det och n�stan d�da en person ? f�r han s�g inte s� levande ut... f�r att sparka p� en m�nniska som ligger �r �r j�vligt d�ligt... vet sj�lv hur det k�nns och har sprickor kvar i revbennen efter 4 �r.. en motfr�ga... vad hade h�nt om han dog p� scenen? det hade varit v�rre f�r hela holland och ID&T... se bara p� roskilde..

h�ller med ..
det var det RobGee bandet som h�ll p� att sparka p� den liggande mannen eller hur? typiskt amerikanskt beteende imo... om dom f�r h�ra att dom inte �r dom allra m�ktigaste, s� sl�r dom tillbaks... �ven om det �r v�ldigt or�ttvist... wow vilka gangsters, trodde s�kert att alla dutch hoes skulle slicka dem efter�t

Posted by Laszlo on Jul-09-2006 16:41:

Jesus kristus, vilken j�vla kallabalik....den ena �r ju mer IQ-befriad �n den andra...

Posted by ScuL on Jul-09-2006 17:00:

hmm samma svar h�r som finns p� andra holl�ndska sidor. alla v�ljer sido f�r killen som kom up och bara slog p� utan anledning..

vad �r det f�r kass mentalitet att man SL�R en DJ f�r att du tycker hans musik �r d�lig??
that doesn't make any sense

�ven om jag inte tyckte om musiken kan man ju ta det lugnt, st�lla sig n�nstans, �ta, bajsa eller g�ra n�got annat vettigt.. men inte booa eller sl�. det �r helt sjukt..

h�ller med att svaret av Rob Gee och hans band var lite F�R agressivt, men jag kan t�nka mig att man blir j�tte arg n�r publiken reagerer s�dant p� ens musik....

folk kasta �l och skit och gav de l�ngfingrarna!

Posted by benni on Jul-09-2006 17:15:

quote:
Originally posted by ScuL
hmm samma svar h�r som finns p� andra holl�ndska sidor. alla v�ljer sido f�r killen som kom up och bara slog p� utan anledning..

vad �r det f�r kass mentalitet att man SL�R en DJ f�r att du tycker hans musik �r d�lig??
that doesn't make any sense

�ven om jag inte tyckte om musiken kan man ju ta det lugnt, st�lla sig n�nstans, �ta, bajsa eller g�ra n�got annat vettigt.. men inte booa eller sl�. det �r helt sjukt..

h�ller med att svaret av Rob Gee och hans band var lite F�R agressivt, men jag kan t�nka mig att man blir j�tte arg n�r publiken reagerer s�dant p� ens musik....

folk kasta �l och skit och gav de l�ngfingrarna!

han gjorde ocks� fel, men jag tycker att det �r mycket mer allvarligt n�r ett band, eller en Dj b�rjar sl� tillbaka.. det finns ju security som borde ta hand om det.. i v�rsta fall skulle dom ha knuffat honom i sj�lvf�rsvar, men att dom alla samlas omkring honom och sparkar, som om dom vore v�rsta gangsterna fr�n brooklyn tycker jag mycket l�gt..

Posted by anuga on Jul-10-2006 18:41:

http://music.anuga.se/v2/news/225/
Han klarade sig, personligen tyckte jag han �r en hj�lte.
Rob Gee var bara ett st�r moment anser jag.

Posted by reveal on Jul-10-2006 19:47:

Fy fan :/ Den DJ:n (vet inte vem det �r, har aldrig h�rt namnet ens) borde inte f� fler spelningar, n�nsin. (Och den g�sten borde inte f� g� p� fler spelningar heller f�r den delen.)

Posted by Kongo_kim on Jul-10-2006 20:33:

n�n som har videon p� Prophet, Megamix & Zany?

Man kan p� TT ladda hela Black videon men en 8 timmar video p� 3 GB vill jag inte ha.

Posted by nicokick_89 on Aug-03-2006 17:42:

Ass� den h�r Rob Gee killen var v�ll inte ens med i lineupen?? Riktigt d�lig var han iaf...Men lite �verdrivet att springa upp och sl� honom f�r det ocks� iofs

Posted by Jeremy H on Aug-03-2006 22:01:

quote:
Originally posted by nicokick_89
Ass� den h�r Rob Gee killen var v�ll inte ens med i lineupen?? Riktigt d�lig var han iaf...Men lite �verdrivet att springa upp och sl� honom f�r det ocks� iofs

Nae, han var en "surprise-act" typ vad jag f�rstod

V�lkommen till sweTA f�rresten!

Pages (3): « 1 [2] 3 »