TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- YOJI BIOMEHANIKA till Sthlm 13/4
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Nu vet jag inte hur jag ska f� tag i biljetter eftersom jag varken har varit p� s�dana fester eller bor i Stockholm.
C.U.M. Clubwear's hemsida verkar �r nere f�r tillf�llet och jag m�ste fixa Internet f�r annars l�r jag v�l aldrig g� p� detta event. Jag skulle beh�va ganska mycket hj�lp med att k�pa f�rk�psbiljetter till mig och tv� andra kompisar, m�jligtvis en tredje som vill g� p� detta eftersom vi inte bor i Stockholm.
Utan f�rk�psbiljetter kommer vi inte allts� 
Hur l�ng tid brukar det ta tills f�rk�psbiljetterna tar slut, sorry grabbar & tjejer om jag st�ller dumma fr�gor 
�r det n�got mer man beh�ver veta om hur man ska ta sig dit osv..? 
| quote: |
| Originally posted by zoric Nu vet jag inte hur jag ska f� tag i biljetter eftersom jag varken har varit p� s�dana fester eller bor i Stockholm. C.U.M. Clubwear's hemsida verkar �r nere f�r tillf�llet och jag m�ste fixa Internet f�r annars l�r jag v�l aldrig g� p� detta event. Jag skulle beh�va ganska mycket hj�lp med att k�pa f�rk�psbiljetter till mig och tv� andra kompisar, m�jligtvis en tredje som vill g� p� detta eftersom vi inte bor i Stockholm. Utan f�rk�psbiljetter kommer vi inte allts� ![]() Hur l�ng tid brukar det ta tills f�rk�psbiljetterna tar slut, sorry grabbar & tjejer om jag st�ller dumma fr�gor ![]() �r det n�got mer man beh�ver veta om hur man ska ta sig dit osv..? |
280 sp�nn, WHAT?!
Varf�r har mondaybar b�rjat ta ut s� h�ga f�rk�pspriser all of a sudden, Marco V kostar ju ocks� ruggigt mycket mer �n deras tidigare fester gjort.
Yoji �r svindyr att boka. Berns d�r Marc 5 ska spela �r svindyr att hyra...
Lite synd f�r m�nga som inte har tillr�ckligt med cash 
| Originally posted by Vizay 280 sp�nn, WHAT?! Varf�r har mondaybar b�rjat ta ut s� h�ga f�rk�pspriser all of a sudden, Marco V kostar ju ocks� ruggigt mycket mer �n deras tidigare fester gjort. |
| Originally posted by MondayBar Yoji Biomehanika �r en av v�rldens dyraste djs som dessutom flyger business class fr�n Japan med sin manager (vi delar dock den kostnaden med flera andra i Europa). |
| Originally posted by MondayBar P� valborg var det t�nkt att vi skulle vara p� Mondo, men den lokalen har ju som bekant slagit igen, vilket gjorde att vi s�kt med ljus och lykta efter en annan. |
| Originally posted by mr_fisken Fan kostar inte det typ 50.000/person? |
tack staffan f�r svaret, d� �r jag med p� noterna 
M�ste l�ra mig att prioritera de jag helst vill g� p� (tyv�rr, vill ju helst g� p� alla men men, man kan inte f� allt)
| Originally posted by ScuL 10.000 kan det v�l vara |
| Originally posted by mr_fisken kostar ju typ 60.000-70.000 om man inte har n�gra avtal etc men det l�r v�l han ha om han reser mycket |
| Originally posted by ScuL Amsterdam - Tokyo �r 800 euro i economy class. Business class borde v�l inte skilja sig s� mycket.. |
| Originally posted by fede det �r det de g�r, s�g n�tt st�lle som hade f�r 30.000-40.000 i business class... jag har iaf k�pt biljett nu |
Kanske dags man tar och k�per sig en ticket nu innan dom tar slut 
Mycket omotiverat gn�ll fr�n olika h�ll och kanter. Hade jag bott i Stockholm och sluppit f�rden p� 100 mil T+R hade jag gladeligen kunnat punga ut 300 pix f�r en DJ jag g�rna velat se. Inte Yoji i detta fall eftersom han inte �r min cup of tea, men tydligen �r det m�nga som �r stora beundrare av honom, d�rav tycker jag heller inte 300 sp�nn �r speciellt mycket att beg�ra. Jag pungar hellre ut 300 pix f�r en biljett och festar nyktert d�r jag vet bjuds p� h�gkvalitativ musik �n dricker upp dubbelt s� mycket $$$ p� krogen d�r alla springer runt och tror att de �ger v�rlden och d�r man i b�sta fall f�r h�ra 2 minuter av "Love Generation" eller n�got annat s�nderspelat stycke musik.
Sen att Yoji �r en diva som tvunget m�ste �ka Business class �r en annan femma
� andra sidan �r han en stor artist �ven p� scen d� han showar och bjuder mycket p� sig sj�lv, vilket enbart i sig n�stan �r v�rt pengarna.
| Originally posted by Laszlo Mycket omotiverat gn�ll fr�n olika h�ll och kanter. Hade jag bott i Stockholm och sluppit f�rden p� 100 mil T+R hade jag gladeligen kunnat punga ut 300 pix f�r en DJ jag g�rna velat se. Inte Yoji i detta fall eftersom han inte �r min cup of tea, men tydligen �r det m�nga som �r stora beundrare av honom, d�rav tycker jag heller inte 300 sp�nn �r speciellt mycket att beg�ra. Jag pungar hellre ut 300 pix f�r en biljett och festar nyktert d�r jag vet bjuds p� h�gkvalitativ musik �n dricker upp dubbelt s� mycket $$$ p� krogen d�r alla springer runt och tror att de �ger v�rlden och d�r man i b�sta fall f�r h�ra 2 minuter av "Love Generation" eller n�got annat s�nderspelat stycke musik. Sen att Yoji �r en diva som tvunget m�ste �ka Business class �r en annan femma � andra sidan �r han en stor artist �ven p� scen d� han showar och bjuder mycket p� sig sj�lv, vilket enbart i sig n�stan �r v�rt pengarna. |
) har lust att l�gga undan ett par tre tix s�... kan jag bjussa p� en kram eller n�tt
| Originally posted by jofawe s�.. ska du med eller inte? :O jag vet inte om jag f�r tag p� biljetter till mig sj�vl �n, Sara har ju inte tid att �ka och k�pa biljetter �t mig. S� om MondayBar (riktat till anv�ndaren ) har lust att l�gga undan ett par tre tix s�... kan jag bjussa p� en kram eller n�tt |
�r det s� att man m�ste skynda sig med att k�pa biljetter?
Jag vill v�rkligen ha en biljett men kan nog inte k�pa n�gon f�rns m�ndag tidigast.
Lite synd med s� h�ga priser men vafan jag hade nog kunnat n�gra n�gra hundralappar till n�stan
Yoji i sthlm �r den b�sta bokningen n�gonsin av mondaybar imho, kommer bli s� j�vla nice!
Hur m�nga h�r har bytt till sig biljetter mot papper och silver �n d�, �r jag den enda som hitills k�pt biljetter �n?
jag h�ller iofs med lazlo, varf�r gn�lla �ver priset n�r man troligtvis �nd� dricker s� man hamnar p� samma summa. Jag vet givetvis inte hur andra t�nker men jag beh�ver definitivt inte dricka n�r jag bes�ker MB pga. e ngrym DJ (och jag g�r det inte heller).
Jag vet jag gn�llde f�rut ocks� �ver priset men efter MB's f�rklaring s� kan man inte s�ga s� mycket, det �r ju ber�ttigat 
| Originally posted by jofawe s�.. ska du med eller inte? :O |
vilka f�r man se imorron d�? 
| Originally posted by fede vilka f�r man se imorron d�? |
| Originally posted by fede vilka f�r man se imorron d�? |