TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gefilterde posts uit "Stel uzelf voor"
Pages (27): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
zeg hallo tegen jezelf![]()
Hoi !
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather 2de kan Vertaler Tolk |
Jup
| Originally posted by The_G0dfather Jup |
Ah sjeik, 2de lic, bijna gedaan dan, all� als je er door geraakt
Ik doe ook FS, waarvoor staat de V trouwens?
V = vertaler
in 2de licentie moet je kiezen tussen de richting vertaler of tolk.
^wat is dan het verschil tussen die twee studies?
Vertalen is enkel het vertalen van teksten (geschreven), en tolken is ja, onmiddellijk navertellen wat iemand gezegd heeft, in een andere taal dus....
| Originally posted by The_G0dfather onmiddellijk navertellen wat iemand gezegd heeft, in een andere taal dus.... |
| Originally posted by The_G0dfather Vertalen is enkel het vertalen van teksten (geschreven), en tolken is ja, onmiddellijk navertellen wat iemand gezegd heeft, in een andere taal dus.... |
| Originally posted by _Jedi Jeez .. amai 3 van de...? |
Haha, wacht maar tot ik aan 2de lic begin ze zullen me smeken om te tolken ..... NOT
Moet idd ongelooflijk moeilijk zijn om te tolken, ben er nog niet uit wat ik wil doen, maar 'k zal / zou blijkbaar wa meer moeten leren als 'k tolk wil worden 
| Originally posted by TOR ik wil zoiets als huisdier |
ken wel niks van die noten en dergelijks, maar
Celvin Rotane - Bienvenu misschien?
maar dat is van 1997, en niet begin jaren 90
| Originally posted by dj Zevan ken wel niks van die noten en dergelijks, maar Celvin Rotane - Bienvenu misschien? maar dat is van 1997, en niet begin jaren 90 |
^ You're the guy that was at the Second Sun party, right? 
| Originally posted by djmindreaper Hi guys! Just a few words to introduce myself. I recently moved from Paris to Antwerp. I don't speak Dutch yet but I can read it a bit (not much!). I speak English and French. Voornaam : Jerome Leeftijd : 33 Woonplaats : Antwerp Hobbies (buiten Trance) : sports cars Favoriet (sub)genre : uplifting trance Favoriet nummer allertijden : maybe Y Traxx "Mysteryland" Favoriete DJ(s) : Tiesto and many others Favoriete producer(s) : Ferry Corsten, Terra Ferma, Jezper Soderlund, etc. Favoriete film(s) : Kevin & Perry Go Large, Human Traffic Wanneer begon trance voor jou? : 1999 Met welk nummer begon het? : Cygnus X "The Orange Theme" DJ je? : Yes Produce je? : Not yet but I'm planning to get into it in 2005 (I have Reason) |
| Originally posted by Jasperovitsj ^ You're the guy that was at the Second Sun party, right? |
Welcome 
Welcome ... at the second sun party?
verdorie Jasp, goe geheugen.. kzou begot niet weten wie hij is/was.
Hellow Liesbet
en andere nieuwe mensen hier
Nog een vrouw om ons betateam te versterken, en ook nog eens uit limburg ![]()

| Originally posted by Lady_LizzY Heykes, also newbie hier. Zal me eerst even voorstellen, dan hebben jullie al een beetje een idee van wie ik ben. Voornaam : Liesbet Leeftijd : 23 Woonplaats : Hasselt Hobbies (buiten Trance) : sporten, lezen, uitgaan Favoriet (sub)genre : uplifting trance Favoriet nummer allertijden : delerium - silence Favoriete DJ(s) : Armin, Ti�sto, PvD, etc Favoriete producer(s) : Airwave, Thrillseekers, MIKE Favoriete film(s) : moeilijk te kiezen Wanneer begon trance voor jou? : 1999 - 2000 ergens Met welk nummer begon het? : can't remember DJ je? : Nope Produce je? : Nope Greetz! |
euh, van die vrouwensporten, powerplate enzo ;-)
spinning and stuff...
Clears the mind na een dagje werken (of surfen op het werk)
Joa, welkom eh 
En surfen op 't werk, daar ben ik ook kampioen in
Wat doet ge van werk?