TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Was/wordt t nog een beetje een bijzonder weekend?
Pages (2): « 1 [2]
tja dr. kuipers vind je nou dat je goed gezig bent ? wil me nergens mee bemoeien maar nu heb je eindelijk iemand die in jou geintereseerd is en dan ga je op het forum uitleggen wat je met haar van plan bent cq. wat je met haar gedaan hebt ? denk dat als ze het weet dat je weer de hand aan je zelf kunt slaan. Of misschien kan zij ons uitleggen hoe jij de handelingen verricht hebt ! hahaha !
greets Zinatra
hehe mja idd k vind t kinda *vreselijk*
Doe dat op tmf forum ofzo,of hebben die dudes dat niet,dacht dat ze vanalles voor puberale dingen hadden
Maarre....Saturday Februari 23rd: S�O�Special "CELEBRATE!"
Sound Of Saturday
Special
Dj's
Eel!
Jean (celebrating life!)
Johan Gielen (celebrating his birthday!)
Times
23.00 � 07.00
Entrance
� 12,- (� 10,- members)
grinz,ziet er vet commercieel uit,daaaaaar willik heen
Gielen heeft voor mij al bewezen een leuk feestje te kunnen geven en jean wil ik na qontact nog een keer horen bewijzen dat ie t kan
Tis nog wel wat weekendjes weg,maar ik ga daar zijn
| quote: |
| Originally posted by Donna hehe mja idd k vind t kinda *vreselijk* ![]() Maarre....Saturday Februari 23rd: S�O�Special "CELEBRATE!" |
ik heb dit weekend niet veel bijzonders gedaan (ik moest zaterdag avond werken.....)
| dieka is dus wel de place 2b ofnie? |
rest de vraag of zij ook gefeliciteerd moet worden........
Start btw een thread waarin jullie elkaar kunnen feliciteren met t behalen van een afspraakje ofzo?
Wissel ervaringen uit,of weet ik veel wat jullie er allemaal bij nodig hebben,maar maak r ff een eigen thread van wil je?
Dit is totaal niet interessant voor mensen die hier voor andere dingen komen,boeit me namelijk helemaal niet wie hand in hand heeft gezeten en daar heel gelukkig mee is.
my residence is hengelo
ik ga aankomend weekeind naar verjaardag van een vriendin van me, dus dat moet wel gezellig worden neem ik aan.. alleen moet ik nog eff 2 kados voor haar (en vriendin van der) kopen, Donna (of iedereen die een zinnig andwoord kan geven) wat vinden meisjes (18) nou leuk om te hebben (nee optimis, ik ga niet aan dildos beginnen
) ?? ik weet namelijk echt nix te verzinnen 
..
| Originally posted by TimeportE ik ga aankomend weekeind naar verjaardag van een vriendin van me, dus dat moet wel gezellig worden neem ik aan.. alleen moet ik nog eff 2 kados voor haar (en vriendin van der) kopen, Donna (of iedereen die een zinnig andwoord kan geven) wat vinden meisjes (18) nou leuk om te hebben (nee optimis, ik ga niet aan dildos beginnen ) ?? ik weet namelijk echt nix te verzinnen ![]() .. |

| Start btw een thread waarin jullie elkaar kunnen feliciteren met t behalen van een afspraakje ofzo? Wissel ervaringen uit,of weet ik veel wat jullie er allemaal bij nodig hebben,maar maak r ff een eigen thread van wil je? Dit is totaal niet interessant voor mensen die hier voor andere dingen komen,boeit me namelijk helemaal niet wie hand in hand heeft gezeten en daar heel gelukkig mee is. |