TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Insamling från oss svenskar till Swamper!
Pages (2): « 1 [2]


Posted by mindshooter on Feb-01-2002 13:22:

Hehe ok......jag tänkte att vi sätter in pengarna på kontot....700:- tror jag det är. Sen säger jag till honom att det ligger 70$ på ett konto som väntar på honom......Att han får ta det som en present (Då han redan köpt ny server)...eller ska jag fråga först och sen sätter vi in pengarna?


Posted by Jre on Feb-01-2002 13:51:

Vänta tills stålarna finns på kontot

//Jre


Posted by Virus on Feb-01-2002 13:55:

Men om man väntar tills pengarna finns på kontot så blir det ju knepigt om han av nån anledning inte vill ha dom..
Är det inte bättre om alla som är säkra på att dom kan betala bekräftar det här, sen snackar Mindshooter med Swamper och sen så sätter alla in sin hundring på kontot?


Posted by Jre on Feb-01-2002 14:28:

quote:
Originally posted by King of Clubs
Men om man väntar tills pengarna finns på kontot så blir det ju knepigt om han av nån anledning inte vill ha dom..
Är det inte bättre om alla som är säkra på att dom kan betala bekräftar det här, sen snackar Mindshooter med Swamper och sen så sätter alla in sin hundring på kontot?


Mer stålar för GABY att fästa med )

/ Jre


Posted by Gaby on Feb-01-2002 14:42:

Äh ! Det är inte svårt för mig att föra tillbaka pengarna till era konton

Vilka ska sätta in pengar? Så skickar jag PM med konto nr.


Posted by Aendy on Feb-01-2002 16:52:

Me!


Posted by reveal on Feb-01-2002 17:18:

jag kan väl ta ett då... :P


Posted by reveal on Mar-05-2002 20:43:

hur gick det med detta?


Posted by mindshooter on Mar-05-2002 21:18:

Han har juh redan fixat en server så det verkar inte aktuellt just nu...vi får se hur det blir om det kommer ut något i framtiden


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.