TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Insamling från oss svenskar till Swamper!
Pages (2): « 1 [2]
Hehe ok......jag tänkte att vi sätter in pengarna på kontot....700:- tror jag det är. Sen säger jag till honom att det ligger 70$ på ett konto som väntar på honom......Att han får ta det som en present (Då han redan köpt ny server)...eller ska jag fråga först och sen sätter vi in pengarna?
Vänta tills stålarna finns på kontot
//Jre
Men om man väntar tills pengarna finns på kontot så blir det ju knepigt om han av nån anledning inte vill ha dom..
Är det inte bättre om alla som är säkra på att dom kan betala bekräftar det här, sen snackar Mindshooter med Swamper och sen så sätter alla in sin hundring på kontot?
| quote: |
| Originally posted by King of Clubs Men om man väntar tills pengarna finns på kontot så blir det ju knepigt om han av nån anledning inte vill ha dom.. Är det inte bättre om alla som är säkra på att dom kan betala bekräftar det här, sen snackar Mindshooter med Swamper och sen så sätter alla in sin hundring på kontot? |
)
Äh ! Det är inte svårt för mig att föra tillbaka pengarna till era konton 
Vilka ska sätta in pengar? Så skickar jag PM med konto nr.
Me!
jag kan väl ta ett då... :P
hur gick det med detta?
Han har juh redan fixat en server så det verkar inte aktuellt just nu...vi får se hur det blir om det kommer ut något i framtiden 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.