TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [email protected] <===zet hem op iedere maillinglist die er is
Pages (2): « 1 [2]
Je snapt r allemaal nie zo veel van huh
kep r ook geen zin hoor,lammar

zelfs IK ben het met allebei de dames (ALLEBEI JA) eens.( /me fluit de melodie van de twillight zone)
Je ruzie's met die dude zoek je zelf maar uit hoor blik,forum is toch niet bedoelt voor dit soort bull?? En doe het anders via een pm orso.
ik kan hier natuurlijk weer op gaan reageren, maar ik kan die tijd die eraan besteed wel beter besteden 
mzzl
wrom reageer je dan zowieso?
Das psychologisch gezien zo: jij voelt je er beter bij om te zeggen dat je tijd te kostbaar is hiervoor,maar moet je dan ons overtuigen of jezelf
Wij geloven der namelijk toch niks van als je toch stiekem ff een klein beetje reageert,gekkie;p
| quote: |
| Originally posted by Donna wrom reageer je dan zowieso? Das psychologisch gezien zo: jij voelt je er beter bij om te zeggen dat je tijd te kostbaar is hiervoor,maar moet je dan ons overtuigen of jezelf ![]() Wij geloven der namelijk toch niks van als je toch stiekem ff een klein beetje reageert,gekkie;p |
Dan heeft ie geen tijd om mensen van 30 met een redelijk ontwikkelde geest te woord te staan
, ik kan er ook naast zitten heurr
)
Ik zit nu toch een beetje zinloos op school te internetten tot m'n assistentie staalconstructie begint dus ga ik die 'vriend'van je maar ff spammen!!
| quote: |
| Originally posted by Donna wrom reageer je dan zowieso? Das psychologisch gezien zo: jij voelt je er beter bij om te zeggen dat je tijd te kostbaar is hiervoor,maar moet je dan ons overtuigen of jezelf ![]() Wij geloven der namelijk toch niks van als je toch stiekem ff een klein beetje reageert,gekkie;p |