TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TIESTO live op TMF!!! :(((((
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Its all bout tha money....lalalalaaa
Laat m toch gewoon bij tmf zeggen dat ie van spruitjes houdt,een dwergpoedel als huisdier heeft en kippen fokt.
Dat je t kijkt zegt al genoeg,de massa helpt tmf te groeien
| quote: |
| Originally posted by Donna Dat je t kijkt zegt al genoeg,de massa helpt tmf te groeien |
dat wist ik zelf niet eens!
WTB> je hebt wel gelijk over dat wat ie zelf als muziek gaat kiezen om te draaien.. Maar aan de andere kant ligt het dus zeker aan de persoon. Als TMF wil dat Tiesto komt draaien, en thijs zegt dat hij alleen komt als hij mag draaien wat hij zelf de voorkeur geeft, en TMF keurt dat goed, oke no problemo.. Maar als thijs anders moet draaien omdat het voor tmf is en van TMF moet, dan staat hij voor de keuze om natuurlijk af te wijzen en niet te komen. Of hij kiest ervoor om 'zn stijl' aan te passen en wel te draaien..
De keuze ligt volledig bij hem.. Maar ik denk niet dat wij ooit zullen weten of hijzelf mocht kiezen, of dat TMF hem de keus voorlegde..
Eye-Riz, dat was ik dus, die 600 piek verknald had, maar dat had nix met commercie te maken, maar doordat mn zus mee was gegaan... :-) Feest zelf had ik nix over te klagen... :-P
Ik weet niet of je t kijkt,maar ik weet nooit een moer van tmf,alleen wat ik hier te lezen krijg of ergens anders op inet waar ik een gesprekje opvang.
| Originally posted by Donna Ik weet niet of je t kijkt,maar ik weet nooit een moer van tmf,alleen wat ik hier te lezen krijg of ergens anders op inet waar ik een gesprekje opvang. |
Jezus ik heb et dus gezien... Waarom!?!?! weet ik niet, of toch wel, nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben Ti�sto hebt gekozen voor de easy way. WAT ERG! ik zalje nu een korte analyse geven wat het ergste van het programma was:
1. Op de vraag wat hoor je liever klassieke muziek of metal, zegt hij metal en doet hij een gitaar gebaar... ti�sto hebt altijd gezegt inspiratie te halen uit klassieke muziek, maar dat is boring voor het tmf publiek, vandaar dit antwoord.
2. Op de vraag met wie zal je liever willen samenwerken, jean of carl cox zegt hij: moeilijke keuze, eeuhm, doe toch maar jean #"$"% ook gedaan voor de tmf (twarres) kinderen.
3. Er komt een meisje in de uitzending die zich een grote fan noemt, aan de stem te horen een 14 jarige die ook van de backstreetlosers houd... ze hebt de hond naar tiesto genoemd... ze lachen in de studio.
de conclusie trek je zelf maar...
Damm dat meen je niet!!!!!!Echt zeer zeer zeer triest. Meer woorden heb ik er gewoon niet voor...
zoef dat heb ik dus ook ff gezien, tsja het niveau lag niet echt hoog maarja das TMF he....maarja je hond bloempot noemen vind ik wel sneu hoor 
| Originally posted by Origin X 2. Op de vraag met wie zal je liever willen samenwerken, jean of carl cox zegt hij: moeilijke keuze, eeuhm, doe toch maar jean #"$"% ook gedaan voor de tmf (twarres) kinderen. |
Ze hadden ook wel weer een mega moeilijke vraag he.
Hoe lang draait Tiesto op DD, waar halen z ehet vandaan om dat te vragen, dat weet zelfs iedereen die het een keer in de reclame voorbij ziet komen.
Die gast hadden ze echt niet naar de Studio moet laten komen, nou ja Tiesto had gewoon moeten weigeren.
Als ze nou een boeiend interview gingen houden, maar dat was al niet eens het geval
| Originally posted by Dr. Kuipers Ze hadden ook wel weer een mega moeilijke vraag he. Hoe lang draait Tiesto op DD, waar halen z ehet vandaan om dat te vragen, dat weet zelfs iedereen die het een keer in de reclame voorbij ziet komen. |
aan het eind van het interview werd ook bekend gemaakt dat tiesto a s zaterdag bij club delicious is. misschien dat het nu wel een beter interview wordt
Ik kan je geen succesformule geven,
Maar ik kan je wel een formule geven hoe te falen:
Probeer het iedereen naar de zin te maken. 
-Naar Herbert Swope-
voor iedereen die het dus niet heb gezien: nix gemist.
interview zat gevuld met een paar domme vraagjes, afgewisseld met stomme vragen en antwoorden diek al wist... als ze nou es gevraagd hadden wanneer de volgende ceedee uit komt ( of de volgende isos of magik), maar nee, geen woord daarover. idem voor een eventuele nieuwe single....*sigh*
conclusie is dan ook dat ik beter een uurtje had kennen doorwerken
greetz kolkiewolkie
<<== tjongejonge, ik heb volgens mij nog NOOIT zo vroeg in de morgen gepost 
| Originally posted by WTB Ja, ik heb dus jonge nichtjes van TMF leeftijd (rond de 13 jaar) en die weten dat ik van trance houd dus toen ik de jongste laatst op msn sprak vertelde ze mij dat tiesto in de uitzending zou komen. Dit heb ik dus hier gepost omdat ik jullie mening er over wilde horen. Het is verder niet echt belangrijk overigens maar als jij zegt "Dat je t kijkt zegt al genoeg" dan is dat geen argument want ik kijk er niet naar. DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS... WTB. |
Helemaal mee eens Donna. Kijk ik vind het ook zielig dat hele gedoe op TMF en niet alleen omdat ze een keer Tiesto uitgenodigd hebben. Maar kijk er dan gewoon niet naar. Het enige wat af en toe nog wel lache is is de DJ's, maar ook daar blijf ik niet voor thuis. Maar ik vind wel, dat er over smaak niet te twisten valt. Ik vind bijv Jean meestal superlekker draaien, en echt niet commercieel of zo. Het is ook altijd lache als hij weer eens een keer bij Wessel zit op 538. Over zijn feestjes te ouwehoeren. Denk erom dat die vent nog steeds leeft, overal een beetje in het wilde weg 1 of 2 meiden meenemen naar het hotel, hij kan ze uitkiezen, wie wil dat niet. Overal op de wereld je platen draaien en gevraagd worden voor de gaafste feesten, laat die vent toch. (Ik zou best wel een paar weekjes met hem willen ruilen).
toch best wel raar dat het eerst in het algemeen stom gevonden wordt dat tiesto op tmf is, en dan toch nog met ze allen gaan kijken!! wat willen jullie nou eigenlijk!!
anywayz....wijze uitspraak party
van jou kan wat geleerd worden 
| Originally posted by Origin X 1. Op de vraag wat hoor je liever klassieke muziek of metal, zegt hij metal en doet hij een gitaar gebaar... ti�sto hebt altijd gezegt inspiratie te halen uit klassieke muziek, maar dat is boring voor het tmf publiek, vandaar dit antwoord. [/B] |
| Originally posted by Donna En dan is tiesto lekker lame,kan mij t schelen,zolang ik me nog vermaak als ie ergens draait vind ik t allemaal wel goed. Maar mensen zijn zo dubbel,ze gaan uit hun dak over de commercie maar gaan wel allemaal fijn massaal naar commerciele feesten,das een beetje tegenstrijdig enzo Feest gewoon je feest en maak r allemaal niet zo'n punt van,en als t je heeeeeel erg dwarszit,ga dan ook niet naar commerciele feesten....want die feesten blijven bestaan omdat mensen er met zn alletjes naartoe gaan. Ik heb er gewoon geen last van,en ik ga naar een feest waarvan ik denk dat dat bij me past,of dat nou commercieel is or not *boeiend* |
Ja idd,en als ie zoals jij zegt vage commerciele zooi gaat maken,naja dan ga ik er gewoon nie meer naartoe,en dan hebben de opkomende dj's ook weer een kans bij t *echte* partyvolk.
Het heeft allemaal zn voor en nadelen,maar bovenal vind ik t tiesto zn goed recht geld te pakken uit wat hij wil.
Enige irritante wat ik er wel aan vind,2 jaar geleden kon je nog gewoon heengaan,geen rijen,niet uitverkocht,je kon aan de deur nog een kaartje kopen enzo,sja das nu wel anders,en dat vink wel rottig hoor eej
| Ik kan je geen succesformule geven, Maar ik kan je wel een formule geven hoe te falen: Probeer het iedereen naar de zin te maken |
ik? ik ben nooooooooooit 12 geweest
haha
was ik maar weer 12.....kon ik al die fijne dingen weeeeer doen hihi 
Laat hem lekker op TMF Komen...hele tijd dat gezeik en dat geklaag dat het te commercieel word...nou het gaat toch die kant op en wij houden het lekker toch niet tegen..
| Originally posted by Dj Lex Kdenk dat je dit beetje verkeerd voorspiegelt aangezien hij lang twijfelde vind hij het dus allebei nix. Als antwoord op de vraag wrom met Jean zei hij dan ook omdat hij dichter bij woont. Maar hoe kun je nou een normaal interview geven op zo'n zender met zulke vragen van zulke domme mensen. Het zou zeker een flop worden vond het op zich nog wel aardiog niet eens heel erg lomp ofzo, maar tsja dat je daar zit als beste dj van nederland is natuurlijk al een beetj triest. Hij heeft zonder TMF ook wel publiciteit genoeg. |