TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TIESTO live op TMF!!! :(((((
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Donna on Jan-23-2002 21:18:

Its all bout tha money....lalalalaaa
Laat m toch gewoon bij tmf zeggen dat ie van spruitjes houdt,een dwergpoedel als huisdier heeft en kippen fokt.
Dat je t kijkt zegt al genoeg,de massa helpt tmf te groeien

Posted by WTB on Jan-23-2002 21:27:

quote:
Originally posted by Donna
Dat je t kijkt zegt al genoeg,de massa helpt tmf te groeien

Kijk ik 't dan dat wist ik zelf niet eens!

WTB.

Posted by Teal'k on Jan-23-2002 22:40:

WTB> je hebt wel gelijk over dat wat ie zelf als muziek gaat kiezen om te draaien.. Maar aan de andere kant ligt het dus zeker aan de persoon. Als TMF wil dat Tiesto komt draaien, en thijs zegt dat hij alleen komt als hij mag draaien wat hij zelf de voorkeur geeft, en TMF keurt dat goed, oke no problemo.. Maar als thijs anders moet draaien omdat het voor tmf is en van TMF moet, dan staat hij voor de keuze om natuurlijk af te wijzen en niet te komen. Of hij kiest ervoor om 'zn stijl' aan te passen en wel te draaien..

De keuze ligt volledig bij hem.. Maar ik denk niet dat wij ooit zullen weten of hijzelf mocht kiezen, of dat TMF hem de keus voorlegde..

Posted by HaZZa on Jan-24-2002 13:48:

Eye-Riz, dat was ik dus, die 600 piek verknald had, maar dat had nix met commercie te maken, maar doordat mn zus mee was gegaan... :-) Feest zelf had ik nix over te klagen... :-P

Posted by Donna on Jan-24-2002 14:44:

Ik weet niet of je t kijkt,maar ik weet nooit een moer van tmf,alleen wat ik hier te lezen krijg of ergens anders op inet waar ik een gesprekje opvang.

Posted by WTB on Jan-24-2002 16:56:

quote:
Ik weet niet of je t kijkt,maar ik weet nooit een moer van tmf,alleen wat ik hier te lezen krijg of ergens anders op inet waar ik een gesprekje opvang.

Ja, ik heb dus jonge nichtjes van TMF leeftijd (rond de 13 jaar) en die weten dat ik van trance houd dus toen ik de jongste laatst op msn sprak vertelde ze mij dat tiesto in de uitzending zou komen. Dit heb ik dus hier gepost omdat ik jullie mening er over wilde horen. Het is verder niet echt belangrijk overigens maar als jij zegt "Dat je t kijkt zegt al genoeg" dan is dat geen argument want ik kijk er niet naar.

DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS...

WTB.

Posted by Origin X on Jan-24-2002 19:45:

Jezus ik heb et dus gezien... Waarom!?!?! weet ik niet, of toch wel, nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben Ti�sto hebt gekozen voor de easy way. WAT ERG! ik zalje nu een korte analyse geven wat het ergste van het programma was:

1. Op de vraag wat hoor je liever klassieke muziek of metal, zegt hij metal en doet hij een gitaar gebaar... ti�sto hebt altijd gezegt inspiratie te halen uit klassieke muziek, maar dat is boring voor het tmf publiek, vandaar dit antwoord.

2. Op de vraag met wie zal je liever willen samenwerken, jean of carl cox zegt hij: moeilijke keuze, eeuhm, doe toch maar jean #"$"% ook gedaan voor de tmf (twarres) kinderen.

3. Er komt een meisje in de uitzending die zich een grote fan noemt, aan de stem te horen een 14 jarige die ook van de backstreetlosers houd... ze hebt de hond naar tiesto genoemd... ze lachen in de studio.

de conclusie trek je zelf maar...

Posted by hamburgerboefje on Jan-24-2002 20:02:

Damm dat meen je niet!!!!!!Echt zeer zeer zeer triest. Meer woorden heb ik er gewoon niet voor...

Posted by magrec on Jan-24-2002 20:10:

zoef dat heb ik dus ook ff gezien, tsja het niveau lag niet echt hoog maarja das TMF he....maarja je hond bloempot noemen vind ik wel sneu hoor

Posted by Dj Lex on Jan-24-2002 20:12:

quote:
Originally posted by Origin X
2. Op de vraag met wie zal je liever willen samenwerken, jean of carl cox zegt hij: moeilijke keuze, eeuhm, doe toch maar jean #"$"% ook gedaan voor de tmf (twarres) kinderen.

Kdenk dat je dit beetje verkeerd voorspiegelt aangezien hij lang twijfelde vind hij het dus allebei nix. Als antwoord op de vraag wrom met Jean zei hij dan ook omdat hij dichter bij woont. Maar hoe kun je nou een normaal interview geven op zo'n zender met zulke vragen van zulke domme mensen. Het zou zeker een flop worden vond het op zich nog wel aardiog niet eens heel erg lomp ofzo, maar tsja dat je daar zit als beste dj van nederland is natuurlijk al een beetj triest. Hij heeft zonder TMF ook wel publiciteit genoeg.

Posted by Dr. Kuipers on Jan-24-2002 20:44:

Ze hadden ook wel weer een mega moeilijke vraag he.
Hoe lang draait Tiesto op DD, waar halen z ehet vandaan om dat te vragen, dat weet zelfs iedereen die het een keer in de reclame voorbij ziet komen.
Die gast hadden ze echt niet naar de Studio moet laten komen, nou ja Tiesto had gewoon moeten weigeren.
Als ze nou een boeiend interview gingen houden, maar dat was al niet eens het geval

Posted by Dj Lex on Jan-24-2002 20:47:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Ze hadden ook wel weer een mega moeilijke vraag he.
Hoe lang draait Tiesto op DD, waar halen z ehet vandaan om dat te vragen, dat weet zelfs iedereen die het een keer in de reclame voorbij ziet komen.

Ja en ze hadden het geukkig ook niet nog een stuk of 6 keer ervoor gezegd zodat half Nederland lekker kan smsen en hun lekker kunnen vangen, want daar draait het alemaal om

Posted by basvh on Jan-24-2002 21:05:

aan het eind van het interview werd ook bekend gemaakt dat tiesto a s zaterdag bij club delicious is. misschien dat het nu wel een beter interview wordt

Posted by Partyhardy! on Jan-25-2002 00:00:

Ik kan je geen succesformule geven,
Maar ik kan je wel een formule geven hoe te falen:
Probeer het iedereen naar de zin te maken.
-Naar Herbert Swope-

Posted by kolkiewolkie on Jan-25-2002 06:45:

voor iedereen die het dus niet heb gezien: nix gemist.

interview zat gevuld met een paar domme vraagjes, afgewisseld met stomme vragen en antwoorden diek al wist... als ze nou es gevraagd hadden wanneer de volgende ceedee uit komt ( of de volgende isos of magik), maar nee, geen woord daarover. idem voor een eventuele nieuwe single....*sigh*

conclusie is dan ook dat ik beter een uurtje had kennen doorwerken

greetz kolkiewolkie

<<== tjongejonge, ik heb volgens mij nog NOOIT zo vroeg in de morgen gepost

Posted by Donna on Jan-25-2002 07:26:

quote:
Originally posted by WTB

Ja, ik heb dus jonge nichtjes van TMF leeftijd (rond de 13 jaar) en die weten dat ik van trance houd dus toen ik de jongste laatst op msn sprak vertelde ze mij dat tiesto in de uitzending zou komen. Dit heb ik dus hier gepost omdat ik jullie mening er over wilde horen. Het is verder niet echt belangrijk overigens maar als jij zegt "Dat je t kijkt zegt al genoeg" dan is dat geen argument want ik kijk er niet naar.

DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS...

WTB.

Jonge,ik vind t allemaal prima,wie kijkt die kijkt en wie dat niet doet die doet dat niet.
Heb alleen zoiets,als je t zo erg vind,kijk dan gewoon niet,en das tegen iedereen,dus niet speciaal tegen jou.
En dan is tiesto lekker lame,kan mij t schelen,zolang ik me nog vermaak als ie ergens draait vind ik t allemaal wel goed.
Maar mensen zijn zo dubbel,ze gaan uit hun dak over de commercie maar gaan wel allemaal fijn massaal naar commerciele feesten,das een beetje tegenstrijdig enzo
Feest gewoon je feest en maak r allemaal niet zo'n punt van,en als t je heeeeeel erg dwarszit,ga dan ook niet naar commerciele feesten....want die feesten blijven bestaan omdat mensen er met zn alletjes naartoe gaan.
Ik heb er gewoon geen last van,en ik ga naar een feest waarvan ik denk dat dat bij me past,of dat nou commercieel is or not *boeiend*

Posted by Marco Harleman on Jan-25-2002 08:40:

Helemaal mee eens Donna. Kijk ik vind het ook zielig dat hele gedoe op TMF en niet alleen omdat ze een keer Tiesto uitgenodigd hebben. Maar kijk er dan gewoon niet naar. Het enige wat af en toe nog wel lache is is de DJ's, maar ook daar blijf ik niet voor thuis. Maar ik vind wel, dat er over smaak niet te twisten valt. Ik vind bijv Jean meestal superlekker draaien, en echt niet commercieel of zo. Het is ook altijd lache als hij weer eens een keer bij Wessel zit op 538. Over zijn feestjes te ouwehoeren. Denk erom dat die vent nog steeds leeft, overal een beetje in het wilde weg 1 of 2 meiden meenemen naar het hotel, hij kan ze uitkiezen, wie wil dat niet. Overal op de wereld je platen draaien en gevraagd worden voor de gaafste feesten, laat die vent toch. (Ik zou best wel een paar weekjes met hem willen ruilen).

Posted by Miss Proximus on Jan-25-2002 09:06:

toch best wel raar dat het eerst in het algemeen stom gevonden wordt dat tiesto op tmf is, en dan toch nog met ze allen gaan kijken!! wat willen jullie nou eigenlijk!!

anywayz....wijze uitspraak party van jou kan wat geleerd worden

Posted by The Groove on Jan-25-2002 10:00:

quote:
Originally posted by Origin X
1. Op de vraag wat hoor je liever klassieke muziek of metal, zegt hij metal en doet hij een gitaar gebaar... ti�sto hebt altijd gezegt inspiratie te halen uit klassieke muziek, maar dat is boring voor het tmf publiek, vandaar dit antwoord.
[/B]

Een bron van inspiratie hoeft niet perse je eerste keus te zijn...

Posted by Flipper01 on Jan-25-2002 10:22:

quote:
En dan is tiesto lekker lame,kan mij t schelen,zolang ik me nog vermaak als ie ergens draait vind ik t allemaal wel goed.
Maar mensen zijn zo dubbel,ze gaan uit hun dak over de commercie maar gaan wel allemaal fijn massaal naar commerciele feesten,das een beetje tegenstrijdig enzo
Feest gewoon je feest en maak r allemaal niet zo'n punt van,en als t je heeeeeel erg dwarszit,ga dan ook niet naar commerciele feesten....want die feesten blijven bestaan omdat mensen er met zn alletjes naartoe gaan.
Ik heb er gewoon geen last van,en ik ga naar een feest waarvan ik denk dat dat bij me past,of dat nou commercieel is or not *boeiend*

Helemaal mee eens!!!
Ik geef Ti�sto ook gelijk dat hij dit heeft gedaan. Ik denk dat bijna elke DJ het wel zou doen als hij de kans zou krijgen. Volgens mij wil Tijs met dit interview bereiken dat hij ook bij het 'gewone' publiek ook erg populair wordt. Als je kan kiezen tussen veel verdienen en underground blijven of heeeel veel verdienen en commercieel zijn, dan zullen de meesten toch voor het grote geld kiezen.
Het zou natuurlijk slecht zijn als Ti�sto ineens een hele andere (commerci�le) stijl zou aannemen om populair te worden. Ik hoop niet dat ie dat gaat doen, maar dat lijkt me ook erg onlogisch.
Veel mensen lopen te zeiken dat ze Ti�sto te commercieel vinden worden, maar ondertussen willen ze dolgraag naar zijn solotours.. Heb schijt aan de commercialiteit en doe waar je je goed bij voelt!
Hierbij wil ik niet zeggen dat ik t interview op TMF goed vind, maar daar zal ik niet over oordelen omdat ik het niet gezien heb.

Posted by Donna on Jan-25-2002 10:34:

Ja idd,en als ie zoals jij zegt vage commerciele zooi gaat maken,naja dan ga ik er gewoon nie meer naartoe,en dan hebben de opkomende dj's ook weer een kans bij t *echte* partyvolk.
Het heeft allemaal zn voor en nadelen,maar bovenal vind ik t tiesto zn goed recht geld te pakken uit wat hij wil.
Enige irritante wat ik er wel aan vind,2 jaar geleden kon je nog gewoon heengaan,geen rijen,niet uitverkocht,je kon aan de deur nog een kaartje kopen enzo,sja das nu wel anders,en dat vink wel rottig hoor eej

Posted by Eye-Riz on Jan-25-2002 10:59:

quote:
Ik kan je geen succesformule geven,
Maar ik kan je wel een formule geven hoe te falen:
Probeer het iedereen naar de zin te maken

coole uitspraak, helemaal mee eens...
ik snap trouwens niet waarom er zo geouwehoerd wordt over dat interview... het gaat toch om de muziek of ben ik nou gek?
Mij zal het boeien wat voor uitspraken hij doet. Dat het anderen boeit, prima, laat die kids van 12. Jullie zijn ook ooit zo oud geweest, vond je dat soort dingen toch ook leuk?

Posted by Miss Proximus on Jan-25-2002 11:29:

ik? ik ben nooooooooooit 12 geweest haha

was ik maar weer 12.....kon ik al die fijne dingen weeeeer doen hihi

Posted by Akira on Jan-25-2002 12:02:

KarateKid

Laat hem lekker op TMF Komen...hele tijd dat gezeik en dat geklaag dat het te commercieel word...nou het gaat toch die kant op en wij houden het lekker toch niet tegen..

Posted by Origin X on Jan-25-2002 19:35:

Unhappy

quote:
Originally posted by Dj Lex

Kdenk dat je dit beetje verkeerd voorspiegelt aangezien hij lang twijfelde vind hij het dus allebei nix. Als antwoord op de vraag wrom met Jean zei hij dan ook omdat hij dichter bij woont. Maar hoe kun je nou een normaal interview geven op zo'n zender met zulke vragen van zulke domme mensen. Het zou zeker een flop worden vond het op zich nog wel aardiog niet eens heel erg lomp ofzo, maar tsja dat je daar zit als beste dj van nederland is natuurlijk al een beetj triest. Hij heeft zonder TMF ook wel publiciteit genoeg.

Ik ben het eg nie met je eens. Over deze vraag hoeft hij toch niet na te denken lijkt mij?!? Carl cox is veel logischer kwa muziek en commercie gehalte, maar ja kzal wel weer de enigste wezen die hier mee zit. Kvond et gewoon een vreselijk gezicht en achteraf zeg ik: Ja, je hebt gelijk miss proximus, khad nooit moeten kijken...

Pages (3): « 1 [2] 3 »