TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie zijn er nou allemaal dj?
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Gekhous on Jan-23-2002 19:27:

Exclamation

misschien een idee om mijn (en Bellie of Blighty, kweeniemeer zeker) idee weer ff uit de kast te halen & een TA party te houden ergens?? gewoon wat gasten van hier die niet alleen denken maar ook daadwerkelijk kunnen draaien achter de tafeltjes zetten, zaaltje huren, flyertjes uitdelen, kaartjes aan de deur, TAs halve prijs, hoppakee, feessie??

lijkt me wel leuk in ieder geval...

voordat er vragen over komen: djs worden geselecteerd op setjes die ze (op vinyl) inelkaar hebben gezet & die worden beluisterd, en dan wordt het een soort mini playback show, en de beste x djs mogen op et feessie draaien...

Posted by TimeportE on Jan-23-2002 20:38:

quote:
Originally posted by Gekhous
misschien een idee om mijn (en Bellie of Blighty, kweeniemeer zeker) idee weer ff uit de kast te halen & een TA party te houden ergens?? gewoon wat gasten van hier die niet alleen denken maar ook daadwerkelijk kunnen draaien achter de tafeltjes zetten, zaaltje huren, flyertjes uitdelen, kaartjes aan de deur, TAs halve prijs, hoppakee, feessie??

lijkt me wel leuk in ieder geval...

voordat er vragen over komen: djs worden geselecteerd op setjes die ze (op vinyl) inelkaar hebben gezet & die worden beluisterd, en dan wordt het een soort mini playback show, en de beste x djs mogen op et feessie draaien...

geinig ideetje (ook al zal ik niet meedoen kwa dj'en) maar als je dat echt wilde organiseren dan kom ik wel langs (hangt natuurlijk van datum af)

Posted by tijs08 on Jan-23-2002 20:42:

Re: Re: haha

quote:
Originally posted by Optimus

die kent iedereen wel hoor, niet aleen djs

Ja stom, kwas effe vergete dat dit TrancEaddict.com was , dus alleen maar folks die er alles vanaf weten

He Gelhous: lijkt mij een tof idee, ik denk, hoe jij het steld we eerst een dj competition moeten organiseren, zaaltje huren een paar TA djs en een jury, die natuurlijk geleid zal woreden door Dhr Gekhous

greetzz

Posted by mido on Jan-23-2002 23:09:

Ik draai nu sins een half jaartje of zo.

Ik draai voornamelijk Hardstyle. Dat is gewoon de style die mij het meeste aantrekt. Ook draai ik er wel zo nu en dan een ander toppertje doorheen. Bijvoorbeeld Speedy J - Pull Over of Marco V - GODD al moet ik zeggen dat het niet zo vaak is! :P whehe ik heb ze wel in ieder geval.

Bij mij gaat het nu ook in een goed stijgende lijn. Maar zo nu en dan nog wel even zijn downs helaas.

Verder ben ik gevraagd of ik wil draaien op de Mokum World Tour waarbij ze willen beginnen in Rusland en LA Amerika. *handy om DJ Chosen Few te kennen*

Ik heb nog geen ja gezegd omdat ik naar mijn mening nog niet goed genoeg ben. Maar als deze lijn zo blijft stijgen ga ik het denk ik wel doen! :P

Ik hoop het want bij de gedachte wordt ik al zenuwachtig en het lijkt me zwaar bruut.

Ook ben ik voor Bellie aan het regelen dat hij ook mee kan! Maar ook hij heeft nog geen ja gezegd. En dat heeft zo zijn redenen. Maar ik laat het nog wel weten of het allemaal door gaat en Bellie ook mee wilt!

Goed dit was dus weer mijn bijdrage!

Laters!!!

Posted by Gekhous on Jan-23-2002 23:12:

Exclamation Re: Re: Re: haha

quote:
Originally posted by tijs08
He Gelhous: lijkt mij een tof idee, ik denk, hoe jij het steld we eerst een dj competition moeten organiseren, zaaltje huren een paar TA djs en een jury, die natuurlijk geleid zal woreden door Dhr Gekhous

kan... dacht meer aan iedereen die wil djen een mixje bouwen van een half uurtje ofzo, online zetten & dan iedereen luistern

Posted by Bellie on Jan-23-2002 23:44:

Ikkuh :p

Ik ben dj
ik draai nu al ongeveer 7 jaar.
Dit jaar gaat misschien doorbraak worden.ik hoop het wel.
Ik mag iig al zeker een paar keer draaien op feesten dit jaar.

- 8 maart:2-D@nce in Ijsselsteyn ( www.2-dance.com )
- 29 maart:Bass In Your F#ce in "The Q" in Zwolle ( www.dymolution.nl)
Heb paar weken ook te horen gekregen dat ik dit jaar op ID&T radio mag komen draaien in het programma Radio Shockers.Alleen de datum is nog niet bekend.
Livesets.com organiseert ook ene feest 12 april in Huizen.Als dat een beetje meezit draai ik daar ook.En heb vandaag mailtje gekregen van iemand die een demo wilde horen voor het Dutchtechno.com feest.Dus misschien ook daar.Hoop iig dat het wat gaat worden.heb er veel zin in dussuh...beware

Als je naar www.superfeesten.nl gaat en dan op Specials drukt dan kan je profiel lezen van mij.Misschien deze week of iig volgende week kan je ook een filmpje downloaden van een klein feestje waar ik had gedraaid.

GREETZ!!

Posted by Dj Alpha on Jan-23-2002 23:46:

uhh ja, ik benergens wel dj geloof ik
Ik draai op dit moment dan met cd's maar daar gaat zeker verandering in komen. eerst maar es sparen voor draaitafels. in t cafe waar ik werk moet ik vanalles draaien (niet zeuren mensen, ik krijg er meer geld voor dan je denkt ) maar als t op mn egte style aankomt, tsja, wat zal ik daar es over zeggen..

Jouw hardste plaat is mijn intro! Oftewel wat jij kan kan ik harder

Posted by Bellie on Jan-23-2002 23:50:

quote:
Originally posted by Eye-Riz

wij hebben altijd gastdj's, maar zonder demo geen draaiplek, lijkt me logisch...

Hmmmmzzzzz!!!
Ik wacht nog steeds

GREETZ!!

Posted by Opti on Jan-24-2002 00:33:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
uhh ja, ik benergens wel dj geloof ik
Ik draai op dit moment dan met cd's maar daar gaat zeker verandering in komen. eerst maar es sparen voor draaitafels. in t cafe waar ik werk moet ik vanalles draaien (niet zeuren mensen, ik krijg er meer geld voor dan je denkt ) maar als t op mn egte style aankomt, tsja, wat zal ik daar es over zeggen..

Jouw hardste plaat is mijn intro! Oftewel wat jij kan kan ik harder

Hoeveel dan als ik vragen mag?

Ennuuhhh, hoe bouw je een set op als je begint met de hardste plaat? Of bouw je juist af?

Posted by Dj Alpha on Jan-24-2002 02:32:

quote:

Hoeveel dan als ik vragen mag?

Ennuuhhh, hoe bouw je een set op als je begint met de hardste plaat? Of bouw je juist af?

nou mag je best weten hoor. op een avond (ong 4 uurtjes werken) �80

Als ik aan t draaien ben kan t me niet hard genoeg, ik begin zo hard mogelijk en ik eindig zo hard mogelijk Vind t wel leuk om de iets medolieuzere shit vooraan te zetten en dan steeds donkerder te gaan draaien.

Posted by Opti on Jan-25-2002 01:59:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
Vind t wel leuk om de iets medolieuzere shit vooraan te zetten en dan steeds donkerder te gaan draaien.

Lichten dimmen enzo?

Posted by Henkie_henk on Jan-25-2002 03:27:

quote:
Originally posted by New Wave
wild ehet net posten, BACK TO TOPIC!
HENKIE, DELETE EFFE DE POSTS VAN OPTI EN MIJ!

uhu.. ken ook nieteens ff een dagje leete evisu kleertjes checke he..

pssst bellie fatte vid

maarja thread is toch weer mooi on-topic..

duz.. (op mijn post weer na ja.. maar toch)

Posted by Dj Alpha on Jan-25-2002 03:51:

quote:

Lichten dimmen enzo?

lullo, moet ik hier serieus op ingaan?

Posted by Siesta on Jan-25-2002 07:00:

iig, iedereen die dj is, veeeeeel suc6, kboel je muziek sharen met andere lui is gewoooooon zoooooow vet. dat vindd ik..

GreetZ GERRIT!!

Posted by New Wave on Jan-25-2002 14:19:

Kan er geen data-base worden opegsteld waarin alle DJ's van Trance Addict hun mixjes kwijt kunnen.....

waarin uiteraard alleen wij kennuh uppen en de rest ken downen, als iedereen acess heeft dan wordt het een chaotische zooi.

Pages (2): « 1 [2]