TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Threadscrewers-Plaza
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Ik ben het hier mee eens, ik vind het alleen erg jammer dat wanneer IK het zeg (ja..meerdere malen) dan is het gezeik......en nu is t opeens wel weer goed.....ik snap jullie niet.....rare vogels... /me zit in de hoek met een pruillip |
| Originally posted by Donna Hmmmm zal ik r voortaan een *Prox en ik vinden...* post van maken?? *grinnik* |
YEAH gimme bagger!!
Belangrijker....wat voor kleur bikini's doen we daarbij aan??
Ik zorg voor de bikini's..name jij de make-up mee? 
jah die name ik mee,heb trouwens wel in de gaten dat wij aaaaaaltijd degenen zijn die t zooitje moeten entertainen hiero,*niet eerlijk*
Heren?........

Originally posted by Donna YEAH gimme bagger!!Belangrijker....wat voor kleur bikini's doen we daarbij aan?? |

| Originally posted by !_PeTrUs_! Oei, dit gaat de goede kant op. Volgende keer als we samen op een feest zijn dan ![]() Maar eerst ![]() ![]() ![]() |
| Ik zorg voor de bikini's..name jij de make-up mee? |
rizzzzzzz!!! weet je nouw hoe je moet quoten,dan moet je op dat dingetje rechts onderin een post op quote friemelen en dan doet ie ut!!!
Leuk he??
En tuurlijk ga jij meej,we hebben alleen wel besloten t topless te doen,vin je nie erg toch?
| Originally posted by Eye-Riz en jullie vragen mij niet mee?!? AL die gozertjes, knulletjes, aso's en nerds voor jullie ALLEEEEEN????? Ego�stich hoor |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Zou je iedereen in deze categorieen willen indelen, ben benieuwd wie er dan gaat flippe!! naughty thought, but I like it |
ghehehe, ik hoor bij de neeerdssss
en och, als deze thread toch maar verneukt wordt, geef je mening ff hier http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=32871
| Originally posted by Eye-Riz en jullie vragen mij niet mee?!? AL die gozertjes, knulletjes, aso's en nerds voor jullie ALLEEEEEN????? Ego�stich hoor |

Josta, hij snap het wel, maaruh , spleetogen zijn nog wel eens bijdehand 
Opti!! loempia? 
| Originally posted by New Wave Josta, hij snap het wel, maaruh , spleetogen zijn nog wel eens bijdehand ![]() Opti!! loempia? |
useless posten?? mooi
tutuututututut en laaalalalaa overheerst nog steeds
zow
| Zou je iedereen in deze categorieen willen indelen, ben benieuwd wie er dan gaat flippe!! |
ik was al benieuwd wie er op zou gaan reageren hihihihihi!
ehm, trouwens Donna: topless? Mij veel te koud hoor! 
zoalng je dat bovenste maar laat staan: [ i ] posted by Eye-Riz [ /i ] (en dan zonder spaties) dan komt de naam ebij te staan 
deze tekens moeten dus altijd in je quote staan: [ b ] [ /b ] en [ quote ] [ /quote ] en [ i ] [ /i ] 
ik hoop dat t wat duidelijk is 
nee... als ik op quote druk, dan komt er alleen een balkje waarin ik wat tekst kan plakken.... er komt niet bij te staan posted by...
(ik druk op wuote, krijg balkje en dan CTRL c en CTRL v ik de tekst die ik moet hebben)
| Originally posted by Eye-Riz nee... als ik op quote druk, dan komt er alleen een balkje waarin ik wat tekst kan plakken.... er komt niet bij te staan posted by... (ik druk op wuote, krijg balkje en dan CTRL c en CTRL v ik de tekst die ik moet hebben) |
| Originally posted by Miss Proximus vaag! nou dan is er iets mis met de site op jouw beeldscherm |

useless gepost is meestal alleen leuk voor degene die post, en degene waar hetr om gaat (ik zeg dus, meestal, niet altijd
)
bv die irc logs... wat zal het anderen nou boeien wat er gezegd wordt op irc? niets toch? alleen degenen waar het over gaat lezen die thread...
He dames, willen jullie in deze topic niet ff een NUTTIG gesprek beginnen ja! jullie schoppen weer alles overhoop!