TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Opti on Jan-24-2002 12:53:

Love

quote:
Originally posted by New Wave

En ik weet zeker dat we hier in dit vredelievend forumpje ook allemaal van jouw houden hoor...we voelens ons wel veilig met zo'n spleetoog in zo'n helden costuum

ik hou van jullie allemaaaalllll

Posted by Blik on Jan-24-2002 13:51:

quote:
Originally posted by tijs08

ja ik begrijp jou wel,...... maar jij mij niet!

wat ik net ook zei; je hoeft hier niet weg!!!! en het is zeker niet zo dat hier alleen over trance gepraat mag worden (wat er dan onder trance valt??) maar als je het over techno wil hebben kan je ook een ander forum ERBIJ zoeken!!!!

ik heb meer een gevoel dat jullie elkaar allebei niet helemaal snappen

maar het is natuurlijk onzin dat je hier natuurlijk alleen maar over trance mag praten, ik heb soms het gevoel dat hier meer techno liefhebbers zijn dan tranceliefhebbers, wat natuurlijk helemaal niet erg is. Dit forum is gewoon voor allerlei soorten trance, techno hoort ook bij een soort trance vind ik......dus lul maar lekker over techno hoor

Posted by Gekhous on Jan-24-2002 14:10:

Exclamation

oliebollen met pindakaas

Posted by New Wave on Jan-24-2002 14:23:

quote:
Originally posted by Blik

dus lul maar lekker over techno hoor

BLIJFT IK OOK ZEKER DOEN

Posted by uhm on Jan-24-2002 15:00:

bui !

Posted by New Wave on Jan-24-2002 15:05:

quote:
Originally posted by uhm
bui !

De tering...........jij krijgt DJ Lex trekjes.....

Met die beargumentatie ben ik het in volle 100% mee eens.

Posted by Dj Alpha on Jan-24-2002 15:06:

quote:

En ik weet zeker dat we hier in dit vredelievend forumpje ook allemaal van jouw houden hoor...we voelens ons wel veilig met zo'n spleetoog in zo'n helden costuum

mochten we nou n keer ruzie krijgen met n ander forum ofzo dan hebben we t oosten iig al met ons

Posted by uhm on Jan-24-2002 16:50:

quote:

De tering...........jij krijgt DJ Lex trekjes.....

Met die beargumentatie ben ik het in volle 100% mee eens.

Kmoets mijn ei kwijt!

Posted by New Wave on Jan-24-2002 18:35:

Uhm, dan moet je je ei in een PM naar DJ lex sturen, die vind die posts schitterend.......

Posted by TranceFool on Jan-24-2002 19:50:

Kheb hier expres laat op gereageerd, maar goed.......laten we et erop houden dat et gewoon een reactie was, no hard feelings ....alleen wil ik nog wel ff kwijt dat ik WEL een van de weinige was die juist wel wat ondernam, heb zelfs thread gestart over nieuwe album van Picotto, techno dus

Posted by Dj Lex on Jan-24-2002 20:57:

quote:
Uhm, dan moet je je ei in een PM naar DJ lex sturen, die vind die posts schitterend.......

Tweede post over mij op 1 bladzijde. Wie is hier nou zielig??? Kgeloof jij. Beetje gestressed?
quote:

BLIJFT IK OOK ZEKER DOEN

Enne kijk is naar je eigen posts

Ik weet dat ik mezelf nu weer tegen spreek omdat ik net een thread geopend heb over dat gezeik en nu doe ik het zelf, maar ik wordt scheitziek van dat gedoe met jou New wave.

Posted by Opti on Jan-25-2002 01:31:

JERRY JERY JERRY!

(als useless poster mag ik dit soort post maken)

(kijk naar de titel onder de naam

Posted by New Wave on Jan-25-2002 13:59:

quote:
Originally posted by Dj Lex

Tweede post over mij op 1 bladzijde. Wie is hier nou zielig??? Kgeloof jij. Beetje gestressed?

Ik weet dat ik mezelf nu weer tegen spreek omdat ik net een thread geopend heb over dat gezeik en nu doe ik het zelf, maar ik wordt scheitziek van dat gedoe met jou New wave.

whehe nerd, mijn post was een antwoord op een zin die Blik zei, niets useless aan, als je beetje fantasie hebt kun je der nog een boodschap achter zoeken ook.........

Neuhoor, ben niet gestressed.....in tegendeel......je hebt het er zelf naar gemaakt dat mensen "niet alleen ik dus" zo over jouw denken......ligt aan jezelf.........en als je scheit ziek van me wordt......er zit ook een ignore functie in je accountje.....als mijn naam daar in komt zal ik me daar niet druk om maken.......

succes met je leven kerel......

Posted by tijs08 on Jan-25-2002 15:04:

quote:

BLIJFT IK OOK ZEKER DOEN

SGOED HOOR!!!

Posted by Miss Proximus on Jan-26-2002 11:47:

alle techno freaks moeten oprotten van TA...ga maar naar http://www.dutchtechno.com/ !!! jammer dat het forum nog under construction is

ik ga er iig wel s rond blijven kijken altijd leuk om s te kijken hoe de techno liefhebbers zih onder elkaar gedragen

Posted by New Wave on Jan-26-2002 13:54:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
alle techno freaks moeten oprotten van TA...ga maar naar http://www.dutchtechno.com/ !!! jammer dat het forum nog under construction is

ik ga er iig wel s rond blijven kijken altijd leuk om s te kijken hoe de techno liefhebbers zih onder elkaar gedragen

www.dutchtechno.com.........DE TERING, HAD JE DAT NIET EERDER KUNNE ZEGGEN!!!!!!!!!!!!!

effe kieken :-) zal wel een veeeeel relaxerderde sfeer hangen dan hier

Posted by JunKX on Jan-31-2002 12:38:

Hmm, ik heb hier nog eens over nagedacht en ik kom tot de volgende conclusie...

De 'oude' trance is per definitie niet beter dan de 'nieuwe' trance, het blijft gewoon een kwestie van smaak en daar valt niet over te twisten...

Verder, over het commercieel worden van trance..
Vroeger was trance iets speciaals, iets voor een selecte groep zoals hardcore dat nu is. Trance hoorde je alleen in speciale clubs en op speciale feesten. Het was iets moois, totdat de muziek op de radio kwam. Tuurlijk, die lui moeten ook geld verdienen, maar het is toch alsof er een stukje van je identiteit verdwijnt. Platen waar je vroeger helemaal loooos op ging, worden je nu van alle kanten naar je hoofd geslingerd. Radio en TV, niets anders dan trance. En ik denk dat daar hem het knelpunt zit. Niemand in dit forum gunt de producers hun geld niet, maar het is toch vervelend om te zien hoe van zo'n goede muziek stroom zo'n ongeloofelijke hype wordt gemaakt.

En ja, ik erger me er ook aan als Tiesto op TMF komt, en die muts van een Renee of weet ik veel wie, vraagt of ie altijd hagelslag of pindakaas op zijn brood doet s'ochtends. Je moet wel onthouden: TMF blijft een zender met een jonge doelgroep... Van deze interviews trek ik me dan ook niet meer zoveel aan, we weten ondertussen toch wel beter met zijn allen.... Doe gewoon wat ik doe, luister naar ID-T Radio, en 538 op zaterdag avond, luister verder niet naar top 40 zenders, en kijk geen TMF.. Doe ik namelijk ook niet...

Dan nog iets.. Over dat Trance Energy commercieel zou zijn geworden. Inderdaad het is het feest met de meeste promotie, het jongste publiek, en misschien ook het meest gevarieerde publiek qua betrokkenheid bij de trance muziek. Maar je gaat toch naar een feest voor de muziek??? Ik wel teminste. Ik vermaak me net zogoed op Trance Energy als op Shockers of Awakenings of een plaatselijk feest wat ik zelf organiseer. Ik ben er voor de muziek, niet voor al die shit erom heen. Trouwens, alle feesten die op internet staan, op de tv komen of op de radio zijn (in mijn ogen) commercieel. Als je dus niet van commerciele feesten houdt, kan je dus niet naar Dance Valley gaan, niet naar Sensation, niet naar Awakenings, Qlimax of een ander feest, omdat die allemaal door 'commerciele organisaties' worden georganiseerd. Ja, denk je dan. En Dance Valley dan? Euhm niet om het een of ander, maar de theme van Dance Valley was ook een hit, en de CD liep ook als een tierelier.. Das dan toch ook commercieel?

Het enige wat deze feesten dan van elkaar nog onderscheid is het publiek wat erop afkomt.... En dat publiek zijn wij. Als wij al geen vertouwen meer hebben in de muziek, wie dan wel.

Think about it...

[-JX-] AKA JunKX.

Posted by kolkiewolkie on Jan-31-2002 14:00:

quote:
Originally posted by JunKX
En ja, ik erger me er ook aan als Tiesto op TMF komt, en die muts van een Renee of weet ik veel wie, vraagt of ie altijd hagelslag of pindakaas op zijn brood doet s'ochtends. Je moet wel onthouden: TMF blijft een zender met een jonge doelgroep... Van deze interviews trek ik me dan ook niet meer zoveel aan, we weten ondertussen toch wel beter met zijn allen.... Doe gewoon wat ik doe, luister naar ID-T Radio, en 538 op zaterdag avond, luister verder niet naar top 40 zenders, en kijk geen TMF.. Doe ik namelijk ook niet...

Dan nog iets.. Over dat Trance Energy commercieel zou zijn geworden. Inderdaad het is het feest met de meeste promotie, het jongste publiek, en misschien ook het meest gevarieerde publiek qua betrokkenheid bij de trance muziek. Maar je gaat toch naar een feest voor de muziek??? Ik wel teminste. Ik vermaak me net zogoed op Trance Energy als op Shockers of Awakenings of een plaatselijk feest wat ik zelf organiseer. Ik ben er voor de muziek, niet voor al die shit erom heen. Trouwens, alle feesten die op internet staan, op de tv komen of op de radio zijn (in mijn ogen) commercieel. Als je dus niet van commerciele feesten houdt, kan je dus niet naar Dance Valley gaan, niet naar Sensation, niet naar Awakenings, Qlimax of een ander feest, omdat die allemaal door 'commerciele organisaties' worden georganiseerd. Ja, denk je dan. En Dance Valley dan? Euhm niet om het een of ander, maar de theme van Dance Valley was ook een hit, en de CD liep ook als een tierelier.. Das dan toch ook commercieel?

Het enige wat deze feesten dan van elkaar nog onderscheid is het publiek wat erop afkomt.... En dat publiek zijn wij. Als wij al geen vertouwen meer hebben in de muziek, wie dan wel.

Think about it...

[-JX-] AKA JunKX.

dit deel zou ik dus getypt kunnen hebben.....

greetz kolkiewolkie

Posted by Donna on Jan-31-2002 14:28:

quote:
Originally posted by Dj Lex

Ah dus als jij schijtziek wordt dan mag er wel gezeikert worden Lex??
Dus als ik t goed begrijp is er een selectie voor de manier waarop iemand mag posten en wanneer.....hmmm pleur dat dan ff in je regeltjes Blikdude

Posted by Blik on Jan-31-2002 14:41:

quote:
Originally posted by Donna

Ah dus als jij schijtziek wordt dan mag er wel gezeikert worden Lex??
Dus als ik t goed begrijp is er een selectie voor de manier waarop iemand mag posten en wanneer.....hmmm pleur dat dan ff in je regeltjes Blikdude

houdoe en bedankt ol� ol�!!
houdoe en bedankt!!
houdoe en bedankt!!

tis nog altijd meneer Blik voor jou Donna, en als je de regels geen goed idee vind had je dat moeten zeggen.......

quote:

dat moet je nu wel terugnemen New Wave

Posted by Trunks on Jan-31-2002 14:45:

Wink Hostile ?

Hey,
Mmzz had ik laatste een repley met het verwijt dat er aardig hostile werd gereageerd op elkaar.... wordt er daarna ge-add dat iedereen vriendjes is van elkaar en het zo gezellig is..... Mmzzz denk ik nu. Ik heb "fuck you" en "zeikerd" en nog wat van die aardige dingen gezien... jaja erg gezellig hiero. Wat is dat voor een gezeur over wat je wel en niet zou posten en waar...?? Als je wat op je ei hebt kun je dat toch gewoon zeggen of vragen en waar maakt toch niet zoveel uit? het is en blijft een website he !!! Dus veel succes met het uiten van jullie mening over en jegens elkaar... hehehe

Succes & Grz Trunks...

Posted by eXos on Jan-31-2002 14:48:

Re: Hostile ?

quote:
Originally posted by Trunks
Hey,
Mmzz had ik laatste een repley met het verwijt dat er aardig hostile werd gereageerd op elkaar.... wordt er daarna ge-add dat iedereen vriendjes is van elkaar en het zo gezellig is..... Mmzzz denk ik nu. Ik heb "fuck you" en "zeikerd" en nog wat van die aardige dingen gezien... jaja erg gezellig hiero. Wat is dat voor een gezeur over wat je wel en niet zou posten en waar...?? Als je wat op je ei hebt kun je dat toch gewoon zeggen of vragen en waar maakt toch niet zoveel uit? het is en blijft een website he !!! Dus veel succes met het uiten van jullie mening over en jegens elkaar... hehehe

Succes & Grz Trunks...

Komt dat de meeste hier elkaar op #IRC ook al spreken

Posted by New Wave on Jan-31-2002 15:07:

quote:
Originally posted by Blik

dat moet je nu wel terugnemen New Wave

Ghegheghe, we gaan kijken of het een relaxed forum blijft.........

Donna......ik heb de regels opgesteld.......ennuh, die zijn der nu omdat iedereen een beetje meer structuur wilde.........misschien krijgen we dat nu.......dus ik snap niet de afkeer........als je blik persoonlijk wilt aanvallen......doe dat dan wel met de goede middelen.

op de gozondheid

met vriendelijke groeten,

Nieuwe Teef

Posted by Donna on Jan-31-2002 15:26:

Blijkt wel dat je probs hebt met iemand die kan discussieren Blikdude....btw:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Zijn niet echt mijn woorden enzo dus hou t wel een beetje bij de waarheid.
Ennuh,ik val blikje niet aan hoor,zou niet durven,kan t echter niet helpen dat hij zich aangevallen voelt
Sommige mensen hebben dat nu eenmaal wat sneller dan anderen,en regels,ach heb ik ook niks tegen,waar in mn post staat dat eigenlijk?
Jullie hebben allemaal wel erg lange teentjes hoor,snap ik nie echt,maar maakt me verder ook nie uit,ik post als ik zin heb en verder zal t me een worst wezen

Posted by Miss Proximus on Jan-31-2002 16:02:

lange vingers, lange tanden, lange tenen, langeeeeeee

was t maar waar

ey Donn....allez cool? Ik voel me een beetje eenzaam hiero..geen Donna, geen Riz...

..maar ja...ik heb gelukkig wel Profeetrus nog om mee te giebelen en keten

Pages (3): « 1 [2] 3 »