TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- TMF presenteert: Armada Night, vrijdag 28 april, Heineken Music Hall
Pages (2): « 1 [2]


Posted by iLuMinate on Mar-24-2006 19:20:

Ik ben momenteel bezig met een VZW helemaal uit te bouwen
dus persoonlijk heb ik de tijd gewoon niet.


Posted by Kaidreas on Mar-26-2006 20:39:

quote:
Originally posted by iLuMinate
Ik ben momenteel bezig met een VZW helemaal uit te bouwen
dus persoonlijk heb ik de tijd gewoon niet.

ik ben een giant snottepiet uit mijn neus aan het halen,dus kheb er ook niet echt de tijd voor


Posted by christina on Mar-27-2006 11:07:

quote:
Originally posted by Kaidreas
ik ben een giant snottepiet uit mijn neus aan het halen,dus kheb er ook niet echt de tijd voor


en hoever zit ge al?


Posted by Kaidreas on Mar-27-2006 17:59:

^te ver, een bloedneus is niet zo fijn. kheb trouwens ooit al eens gehoord dat iemand zo dood is gegaan. te ver in zijn neus met zen vinger


Posted by christina on Mar-27-2006 18:02:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^te ver, een bloedneus is niet zo fijn. kheb trouwens ooit al eens gehoord dat iemand zo dood is gegaan. te ver in zijn neus met zen vinger


ieeuuwww


Posted by krikke on Mar-27-2006 18:08:

Wij zouden graag meegaan met een bus, maar wij rijden zaterdag door naar Leiden voor again AvB, en kpeins ni dat er veel dat gaan doen ... Mochten er toch zo zijn, let me know, kunnen we misschien iets arrangeren

greetz


Posted by FredNova on Apr-23-2006 15:44:

een lijstje van de aanwezige BeTA's?

FredNova


Posted by domineesje on Apr-23-2006 17:12:

quote:
Originally posted by domineesje
synthesia
kelly*
whuke
domineesje


wie nog?



klopt al helemaal niet meer


Posted by Freezel on Apr-23-2006 17:29:

Ben er ook


Posted by MikeVee on Apr-23-2006 18:57:

Een lijstje van de aanwezige BeTA's?

FredNova
MikeVee


Posted by Progrez on Apr-26-2006 12:39:

Ik ben niet altijd even actief op het forum maar ik zal er ook zijn.

(Zondag in Illusion ook uiteraard)


Posted by Progrez on Apr-29-2006 08:35:

Het was toch weer de moeite!

Zelfs Armin heeft me niet verveeld met teveel techtrance.

Ooit zal bewezen worden dat armada nights de kwalitatiefste feesten van allen zijn.


Posted by Solar1 on Apr-29-2006 10:18:

Meer details over gisteren? Ben erg benieuwd, lang geleden dat ik nog n Armada-feestje heb gemist


Posted by FredNova on Apr-29-2006 10:44:

V*E*T


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.