TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Ferry Corsten@Sentrum Scene 16. Mai!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Jepp.
Det stemmer. L.E.F er konseptnavnet Ferry har rundt i verden.
S� dette kommer til � bli helt r�tt, standarden var skyh�y da jeg var p� LEF i London!
Konseptet fikk sin start i Club Panama (Amsterdam) 2005. Les review her:
http://trance.nu/v3/article_show.php?id=195
Vi har MYE � glede oss til
Pr�ver � f� med meg wandii her p� forumet til Oslo! 
Har aldri v�rt p� en stor konsert f�r.
| quote: |
| Originally posted by Corteoz Pr�ver � f� med meg wandii her p� forumet til Oslo! ![]() Har aldri v�rt p� en stor konsert f�r. |
| Originally posted by Corteoz Pr�ver � f� med meg wandii her p� forumet til Oslo! ![]() Har aldri v�rt p� en stor konsert f�r. |
Du burde bli plassert under Norske Helter Corteoz, du er jo den store etterf�lger av Eskimo
Blitt noe plateslipp p� deg enda da?
| Originally posted by freeloop Du burde bli plassert under Norske Helter Corteoz, du er jo den store etterf�lger av Eskimo Blitt noe plateslipp p� deg enda da? |
� herre jesus. jeg regnet med at billettene var utsolgt by now. men det ser ut som om de ikke er det. Kanskje jeg har muligheten til � ta en tur alikevel o_O
Vi danses i kveld folkens!!!

Gleder meg forresten til kvelden med Ferry og Deep Dish!!
Wandii ? Da skal jeg m�te han og =)
alle NOTAer m� g� med navneskilt!!
fyyyy faeen!!!! loka siste bussen... bestilte taxi s� jeg kom meg p� toget, den kom aldri, og da ble det d�rlig med ferry p� meg.. fytte helvete ass!!! nedtuuuuuur
| Originally posted by dj_alfi fyyyy faeen!!!! loka siste bussen... bestilte taxi s� jeg kom meg p� toget, den kom aldri, og da ble det d�rlig med ferry p� meg.. fytte helvete ass!!! nedtuuuuuur |
Home sweet home! D�ven tro jeg er sliten i beina.
Tenkte jeg skulle legge inn en post f�r jeg la meg.
Nok en gang et vellykket party i Oslo!
Bra musikk, masse folk, god plass. Lite � klage p�. Stor ros til arrang�rer og alle involvert!
Fikk ogs� signert tre plater av Ferry, w00t w00t 
Som alltid memorerte jeg litt tracklister, her er det jeg har av Ferry:
01. Mike Shiver & Marc Damon - Water Ripples (Mike Shiver's Catching Sun Mix)
02. Luminary - Wasting (Ronski Speed Remix)
03. DJ Tatana feat. Joanna - If I Could (Ronski Speed Remix)
04. Ferry Corsten - Galaxia
05. ID
06. Ferry Corsten & Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Ferry Corsten Breakout Mix)
07. Kyau vs. Albert - Kiksu
08. Ferry Corsten - Fire (Flashover Mix)
09. Lange vs. Gareth Emery - Three
10. ID
11. Filo & Peri feat. Fisher - Ordinary Moment
12. ID
13. Nitrous Oxide - North Pole
14. Above & Beyond - Can't Sleep
15. Ferry Corsten - Star Traveller (Hydroid Remix)
16. System F - Out Of The Blue
17. Ferry Corsten - I Love You (2006 Edit?)
18. Ferry Corsten - ID
19. ID
20. Ferry Corsten - Beautiful
21. Ferry Corsten - L.E.F.
22. Ferry Corsten - Rock Your Body, Rock
23. Ferry Corsten - Watch Out
24. Sander van Doorn - Punk'd (Sean Tyas Remix)
25. Ralphie B - ID
26. Aven - All I Wanna Do (Ferry Corsten Remix)
27. ID
28. Veracocha - Carte Blanche
##. Ferry Corsten - Cubicated
Mange takk til Sjodalf samt freeloop for tracklist assistanse! 
I Love You blir releaset om noen m�neder og blir selvf�lgelig � finne p� L.E.F. ogs� if�lge Ferry himself 
S� hva synes folket ?
Edit: F� oppdateringer...
Dette er den BESTE eventen jeg har v�rt p� i Oslo s� langt.
Ferry vet hvordan han skal f� gulvet til � l�fte seg
[denial mode]nei, jeg er ganske sikker p� at det sugde balle [/denial mode]
| Originally posted by dj_alfi [denial mode]nei, jeg er ganske sikker p� at det sugde balle [/denial mode] |
| Originally posted by dj_alfi [denial mode]nei, jeg er ganske sikker p� at det sugde balle [/denial mode] |
Du kommer til � v�re morsom � ha med � gj�re i dag... Vet ihvertfall at jeg hadde v�rt det..

| Originally posted by KrissO Home sweet home! D�ven tro jeg er sliten i beina. Tenkte jeg skulle legge inn en post f�r jeg la meg. Nok en gang et vellykket party i Oslo! Bra musikk, masse folk, god plass. Lite � klage p�. Stor ros til arrang�rer og alle involvert! Fikk ogs� signert tre plater av Ferry, w00t w00t ![]() Som alltid memorerte jeg litt tracklister, her er det jeg har av Ferry: 01. Mike Shiver & Marc Damon - Water Ripples (Mike Shiver's Catching Sun Mix) 02. Luminary - Wasted (Remix) 03. DJ Tatana feat. Joanna - If I Could (Ronski Speed Remix) 04. Ferry Corsten - Galaxia 05. ID 06. Ferry Corsten & Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Ferry Corsten Breakout Mix) 07. Kyau vs. Albert - Kiksu (Original Mix) 08. Ferry Corsten - Fire (Flashover Mix) 09. Lange vs. Gareth Emery - Three 10. ID 11. Filo & Peri - ID 12. ID 13. Nitrous Oxide - North Pole ? 14. Above & Beyond - Can't Sleep (Original Mix) 15. Ferry Corsten - Star Traveller (Hydroid Remix) 16. System F - Out Of The Blue (Original Mix) 17. Ferry Corsten - I Love You (2006 Edit?) 18. Ferry Corsten - ID 19. ID 20. Ferry Corsten - ID 21. Ferry Corsten - ID 22. Ferry Corsten - Rock Your Body, Rock (Extended Mix) 23. Ferry Corsten - Watch Out (Extended Mix) 24. ID 25. ID (Ralphie B prod./remix) 26. Aven - All I Wanna Do (Ferry Corsten Remix) 27. ID 28. Veracocha - Carte Blanche (Original Mix) I Love You blir releaset om noen m�neder og blir selvf�lgelig � finne p� L.E.F. ogs� if�lge Ferry himself ![]() S� hva synes folket ? |
M�tte enellerannen T�nsberg TA i k�en utenfor der..
Var ikke meg...tror jeg?
Jeg m�tte noen fra djz.no-forumet hvertfall
damn
som vanlig gikk jeg glipp av en bra happening. Men snart tilbake n�, akkurat kasta krykkene.
Det er iallefall godt � se at folk er forn�gde og at det var masse folk. Da er det gode sjanser for at dette gjentar seg.
H�per bare ikke en eller annen teit journalist finner ut at en eller annen tulling har tatt seg en pille, og lager store f�rstesideoppslag
fytti helvete og fett!! sykt bra stemning og masse folk!
b�de ferry og deepdish rocka!!
Kanon kveld for sure! Ferry eide v�rre, og det lille jeg fikk med av Deep Dish var skikkelig smooth!
Bra jobb p� tracklisten Kriss
Noen � fylle inn i ettertid:
02. Luminary - Wasting (Ronski Speed Remix)
11. Filo & Peri feat. Kathleen Fisher - Ordinary Moment
13, var Nitrous Oxide, yepp!
samt at han spillte: Sander van Doorn - Punk'd (Sean Tyas Remix)
Og her er det jeg klarte � f� ned av Phynn's set:
01. ID
02. Lange Vs Gareth Emery - Back On Track
03. Johan Gielen - Physical Overdrive
04. ID
05. Perasma - Swing 2 Harmony
06. Phynn - Treasure Island
07. Fictivision Vs C-Quence - Symbols
08. Above & Beyond - Far From In Love (Remix)
09. Phynn - Lucid
10. ID