TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Laten we het weer gezellig maken please!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Blik nog ff over useless posts van optimus: soms heb je gruwelijke useless posts.....wat voor nut heeft het om in elke thread te schreeuwen dat je een kroepoek junk bent, gewoon beetje ontopic blijven en beetje humor dan is wel OK, maar zo off-topic en dan dat zeggen is wel useless ![]() |
fiets kopen?
2 John :
| Magoed,sommige jonge mensen kunnen idd wel nuttige dingen zeggen,en als mensen dat niet kunnen laat ze dan ook niet beweren dat ze zo volwassen zijn,niks ergs mee dat je pubert maar accepteer t dan ook gewoon dat je t doet |
| Originally posted by Donna wil je er dan later over doorhuilen moe jij weten, |
| Ik kom hier om mn mening ergens over te uiten,mensen mogen hun mening over mij uiten,en dat is ook al zat gedaan daggik zo,maar zanik r dan niet zo over door,ik loop toch ook niet te janken als er iets tegen mij wordt gezegt. |
hebbie ergens probs mee gekhous?
ik nie namelijk,als mensen iets tegen mij hebben zeggen ze dat ook,lekker belangrijk,als je nu nog is met voorbeelden kwam ofzo dan was je nog een beetje geloofwaardig ook *zugt*
En als ik t ergens niet mee eens ben dan zeg ik dat ook,dus waar doel je nu eigenlijk op,beetje je standpunten onderbouwen kan geen kwaad.
No offense verder hoor,anders heb ik dat weer
En kom nu niet met iets met pindakaas want das alles wat jij in te brengen hebt
*braaf*
| Originally posted by Gekhous braaf |
Optimus KOEST!! Ga in je mand totdat mensen hier echt eens wat van elkaar geleerd hebben....daarna gaan we ff een stukkie hollen in t bos 
| Originally posted by Miss Proximus Optimus KOEST!! Ga in je mand totdat mensen hier echt eens wat van elkaar geleerd hebben....daarna gaan we ff een stukkie hollen in t bos |

grinz,maken jullie maar lekker je fun,k post gewoon nie meer,zijn we allemaal blij
Optimus

ennu Donna...weggaan hoeft nou ook weer niet, ik denk dat het goed zal lukken als mensen wat beter elkaars posts lezen en minder "jij dit, jij dat" dingen posten en meer "ik vind..." posts 
nu ga ik ff mijn "jij" posts deleten
hehe
moet eerlijk zeggen prox,dat ik jou de laatste dagen meer ben gaan waarderen enzo,maar nee,ik blijf hier verder weg,tis not mijn kind of forum. *surry*
ahhhhh...dus dan krijg ik ook niet meer van die leuke pm-etjes?
hehe 
Eerlijk waar dit vin ik te triest voor woorden.
JAMMMMER!!!!
Gepost door REMY D!!!!!!!!!!
& Donna, ik hoef nix te onderbouwen, alleen jouw posts in DEZE thread zeggen genoeg... en als jij nu het gebeten hondje wil uithangen.... doei...
sorry dat ik t zeg hoor, maar t gaat ook egt nerges over hier 
ik snap nie waarom iedereen zo moeilijk doet, maar ik ben zelf n heel flexibel persoon duz daar zal t denk ik wel aan liggen.
we houden tenslotte toch allemaal vantzelfde? 
| Originally posted by Miss Proximus Optimus KOEST!! Ga in je mand totdat mensen hier echt eens wat van elkaar geleerd hebben....daarna gaan we ff een stukkie hollen in t bos |

lol alpha fatte sig!master..
mijne ruled alleen die van jou weer
| Originally posted by Gekhous & Donna, ik hoef nix te onderbouwen, alleen jouw posts in DEZE thread zeggen genoeg... en als jij nu het gebeten hondje wil uithangen.... doei... |

| Originally posted by Donna tis not mijn kind of forum. *surry* |
(@Donna)haaaaaaa siesta,voel je je nog een beetje aangevallen knul?
(@Donna)beetje met de grote mensen mee willen spelen en als t serieus wordt gaan huilen,zielig hoor
(@Donna)dan heb je toch nog een hoop te leren right?;P
(@Donna)*sukkel*
tuutuututuutututututututuuttuuuu, keep on dreaming donna 
| Originally posted by Donna Hehe,wie zegt dat ik me de gebeten hond voel,ik sta nog steeds achter alles wat ik zeg en in deze post gezegt heb,maar wat is t nut van posten op een forum waar mensen zich zo onzeker voelen dat ze zich al aangevallen voelen als er een discussie plaatsvind. Neehoor gekje,de gebeten hond voel ik me niet,maar wat heb jij toch met honden *braaf*,*de gebeten hond* wil jij soms graag een hondje ofzo? En idd ik ga me niet meer mengen in dingen hier,post jij je pindakaas shit maar en ga daar fijn een gesprekje over houden ![]() Ennuh,tis vooral niet persoonlijk hoor |

ennu Remy en Mido.....jullie zijn ontsnapt naar jullie eigen forum of niet! Jammer heurrrr 
hehe
| Originally posted by Donna Hehe,wie zegt dat ik me de gebeten hond voel,ik sta nog steeds achter alles wat ik zeg en in deze post gezegt heb,maar wat is t nut van posten op een forum waar mensen zich zo onzeker voelen dat ze zich al aangevallen voelen als er een discussie plaatsvind. Neehoor gekje,de gebeten hond voel ik me niet,maar wat heb jij toch met honden *braaf*,*de gebeten hond* wil jij soms graag een hondje ofzo? En idd ik ga me niet meer mengen in dingen hier,post jij je pindakaas shit maar en ga daar fijn een gesprekje over houden ![]() Ennuh,tis vooral niet persoonlijk hoor |

| Originally posted by Donna 2 John : Dat heb ik eerder in de toekomstthread gezegt,dus ik weet beslist dat t ook anders kan,je noemt zelf al t voorbeeld van Lindsey,dus ik zou zeggen : Rest my case |
)
| Originally posted by John sorry, kheb nie altijd zin om al die lange verhalen te lezen mijn hond is trouwens best lief (sorry ik volg het gebeten hond gedoe niet helemaal en ik heb ook geen zin om alles te gaan lezen hiero ) |
| Het respecteren van elkaars mening wordt soms wel een beetje vergeten |