TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Laten we het weer gezellig maken please!
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Opti on Jan-25-2002 22:17:

quote:
Originally posted by Blik

nog ff over useless posts van optimus: soms heb je gruwelijke useless posts.....wat voor nut heeft het om in elke thread te schreeuwen dat je een kroepoek junk bent, gewoon beetje ontopic blijven en beetje humor dan is wel OK, maar zo off-topic en dan dat zeggen is wel useless

geef mij 4 posts waarop ik schreeuw dat ik een kroepoek junk ben...

Posted by Dj Alpha on Jan-26-2002 07:29:

fiets kopen?

Posted by Donna on Jan-26-2002 08:53:

2 John :
quote:
Magoed,sommige jonge mensen kunnen idd wel nuttige dingen zeggen,en als mensen dat niet kunnen laat ze dan ook niet beweren dat ze zo volwassen zijn,niks ergs mee dat je pubert maar accepteer t dan ook gewoon dat je t doet

Dat heb ik eerder in de toekomstthread gezegt,dus ik weet beslist dat t ook anders kan,je noemt zelf al t voorbeeld van Lindsey,dus ik zou zeggen : Rest my case

Posted by Gekhous on Jan-26-2002 18:50:

Exclamation

quote:
Originally posted by Donna
wil je er dan later over doorhuilen moe jij weten,

pot verwijt de ketel?? sorry meid, maar je spreekt jezelf ONTZETTEND tegen!!

quote:
Ik kom hier om mn mening ergens over te uiten,mensen mogen hun mening over mij uiten,en dat is ook al zat gedaan daggik zo,maar zanik r dan niet zo over door,ik loop toch ook niet te janken als er iets tegen mij wordt gezegt.

als mensen hun mening over jou uiten, worden ze meteen helemaal naar de tyfus geflamed en alles, en je loopt er nu ZELF over door te mauwen, dus zie boven, pot verwijt de ketel, eerst zelf ff doen alsof je echt volwassen ben & met discussies & kritiek om kan gaan, dan pas over/tegen andere mensen beginnen, ok??

braaf

Posted by Donna on Jan-26-2002 18:58:

hebbie ergens probs mee gekhous?
ik nie namelijk,als mensen iets tegen mij hebben zeggen ze dat ook,lekker belangrijk,als je nu nog is met voorbeelden kwam ofzo dan was je nog een beetje geloofwaardig ook *zugt*
En als ik t ergens niet mee eens ben dan zeg ik dat ook,dus waar doel je nu eigenlijk op,beetje je standpunten onderbouwen kan geen kwaad.
No offense verder hoor,anders heb ik dat weer

En kom nu niet met iets met pindakaas want das alles wat jij in te brengen hebt

*braaf*

Posted by Opti on Jan-26-2002 19:01:

Dog Running

quote:
Originally posted by Gekhous
braaf

WOEF!

Posted by Miss Proximus on Jan-26-2002 19:06:

Optimus KOEST!! Ga in je mand totdat mensen hier echt eens wat van elkaar geleerd hebben....daarna gaan we ff een stukkie hollen in t bos

Posted by Opti on Jan-26-2002 19:20:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Optimus KOEST!! Ga in je mand totdat mensen hier echt eens wat van elkaar geleerd hebben....daarna gaan we ff een stukkie hollen in t bos

*likt aan hand van Miss Prox*

WOEF WOEF

enne....

Posted by Donna on Jan-26-2002 19:48:

grinz,maken jullie maar lekker je fun,k post gewoon nie meer,zijn we allemaal blij

Posted by Miss Proximus on Jan-26-2002 20:24:

Optimus

ennu Donna...weggaan hoeft nou ook weer niet, ik denk dat het goed zal lukken als mensen wat beter elkaars posts lezen en minder "jij dit, jij dat" dingen posten en meer "ik vind..." posts

nu ga ik ff mijn "jij" posts deleten hehe

Posted by Donna on Jan-26-2002 22:47:

moet eerlijk zeggen prox,dat ik jou de laatste dagen meer ben gaan waarderen enzo,maar nee,ik blijf hier verder weg,tis not mijn kind of forum. *surry*

Posted by Miss Proximus on Jan-26-2002 22:50:

ahhhhh...dus dan krijg ik ook niet meer van die leuke pm-etjes? hehe

Posted by mido on Jan-27-2002 03:17:

Eerlijk waar dit vin ik te triest voor woorden.

JAMMMMER!!!!

Gepost door REMY D!!!!!!!!!!

Posted by Gekhous on Jan-27-2002 04:09:

Exclamation

& Donna, ik hoef nix te onderbouwen, alleen jouw posts in DEZE thread zeggen genoeg... en als jij nu het gebeten hondje wil uithangen.... doei...

Posted by Dj Alpha on Jan-27-2002 04:47:

sorry dat ik t zeg hoor, maar t gaat ook egt nerges over hier
ik snap nie waarom iedereen zo moeilijk doet, maar ik ben zelf n heel flexibel persoon duz daar zal t denk ik wel aan liggen.
we houden tenslotte toch allemaal vantzelfde?

Posted by Dj Alpha on Jan-27-2002 04:51:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

hollen of rollen?

Posted by Henkie_henk on Jan-27-2002 07:48:

lol alpha fatte sig!master..

mijne ruled alleen die van jou weer

Posted by Donna on Jan-27-2002 07:49:

quote:
Originally posted by Gekhous
& Donna, ik hoef nix te onderbouwen, alleen jouw posts in DEZE thread zeggen genoeg... en als jij nu het gebeten hondje wil uithangen.... doei...

Hehe,wie zegt dat ik me de gebeten hond voel,ik sta nog steeds achter alles wat ik zeg en in deze post gezegt heb,maar wat is t nut van posten op een forum waar mensen zich zo onzeker voelen dat ze zich al aangevallen voelen als er een discussie plaatsvind.
Neehoor gekje,de gebeten hond voel ik me niet,maar wat heb jij toch met honden *braaf*,*de gebeten hond* wil jij soms graag een hondje ofzo?
En idd ik ga me niet meer mengen in dingen hier,post jij je pindakaas shit maar en ga daar fijn een gesprekje over houden
Ennuh,tis vooral niet persoonlijk hoor

Posted by Siesta on Jan-27-2002 08:33:

quote:
tis not mijn kind of forum. *surry*

oke doei!

Posted by Siesta on Jan-27-2002 08:55:

(@Donna)haaaaaaa siesta,voel je je nog een beetje aangevallen knul?
(@Donna)beetje met de grote mensen mee willen spelen en als t serieus wordt gaan huilen,zielig hoor
(@Donna)dan heb je toch nog een hoop te leren right?;P
(@Donna)*sukkel*

tuutuututuutututututututuuttuuuu, keep on dreaming donna

Posted by Miss Proximus on Jan-27-2002 12:16:

quote:

Hehe,wie zegt dat ik me de gebeten hond voel,ik sta nog steeds achter alles wat ik zeg en in deze post gezegt heb,maar wat is t nut van posten op een forum waar mensen zich zo onzeker voelen dat ze zich al aangevallen voelen als er een discussie plaatsvind.
Neehoor gekje,de gebeten hond voel ik me niet,maar wat heb jij toch met honden *braaf*,*de gebeten hond* wil jij soms graag een hondje ofzo?
En idd ik ga me niet meer mengen in dingen hier,post jij je pindakaas shit maar en ga daar fijn een gesprekje over houden

1) ik vind t jammer dat mensen zeggen dat het nergens over gaat terwijl ze niet duidelijk zeggen w�t ze bedoelen
2) ik heb het gevoel dat datgene wat ik rood heb aangedikt, dat adt precies is wat er nu met jou gebeurt don
3) nu hou ik ook op, maar ik wou dit ff van m'n chest hebben

maar ja..om toch maar weer ff een beetje richting thread-titel te gaan: we gaan toch wel een x-tje barbeknoeien met ze allen ennu Remy en Mido.....jullie zijn ontsnapt naar jullie eigen forum of niet! Jammer heurrrr
Wie zit daar eigenlijk nog meer allemaal? Of ben ik niet welkom hehe

Posted by Gekhous on Jan-27-2002 12:41:

Exclamation

quote:

uhm... ik zeg dat je je de gebeten hond voel, want zo gedraag je je ook...

en ik wil geen hond, haat honden, ben meer een poezen man

voel me ook totaal niet aangevallen, zou niet weten waarom, jij bent jezelf een beetje loos alleen maar harder in afgunst aan het trappen, je zegt nix over mij, dus nee, ik neem het niet persoonlijk op

doei?? ....

Posted by John on Jan-27-2002 12:57:

quote:
2 John :

Dat heb ik eerder in de toekomstthread gezegt,dus ik weet beslist dat t ook anders kan,je noemt zelf al t voorbeeld van Lindsey,dus ik zou zeggen : Rest my case

sorry, kheb nie altijd zin om al die lange verhalen te lezen

mijn hond is trouwens best lief (sorry ik volg het gebeten hond gedoe niet helemaal en ik heb ook geen zin om alles te gaan lezen hiero )

Posted by Gekhous on Jan-27-2002 14:27:

Exclamation

quote:
Originally posted by John

sorry, kheb nie altijd zin om al die lange verhalen te lezen

mijn hond is trouwens best lief (sorry ik volg het gebeten hond gedoe niet helemaal en ik heb ook geen zin om alles te gaan lezen hiero )

gelijk heb je

Posted by Eye-Riz on Jan-27-2002 14:45:

quote:
Het respecteren van elkaars mening wordt soms wel een beetje vergeten

Daar zeg je een waar woord...
Ieder zijn eigen mening, no use om te gaan schelden of mensen op bepaalde punten te pakken.

Over useless posts: ik vind dat je gelijk hebt Blik, useless posts zijn best leuk, als ze nog maar ergens over gaan. Alleen maar de joker uithangen is niet zo moeilijk, het wordt moeilijker om een joker met inhoud uit te hangen...

Pages (3): « 1 [2] 3 »