TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- United In Trance
Pages (2): « 1 [2]
Sorry 
Ik heb vorige week gehoord da men examens maar tot de 16e duren, dus dit zit er wel het ideale postexamenfeestje uit 
nu nog vervoer...
| quote: |
| Originally posted by Bunz nu nog vervoer... |
Ik heb vervoer, maar geen tijd 
mmmmz kpeins toch niet dat ik nog ga kunnen gaan. mja kyau vs albert sowieso niet iets waar ik naar uitkijk.
| Originally posted by Kaidreas mmmmz kpeins toch niet dat ik nog ga kunnen gaan. mja kyau vs albert sowieso niet iets waar ik naar uitkijk. |
Ik wil hier zeker wel naartoe gaan, maar het probleem is gelijk gewoonlijk: aan vervoer geraken 
17 juni valt inderdaad wel slecht
Vervoer is geen enkel probleem en h��l goed te doen, voor 's morgens nog terug te rijden, maar heb examen op de 23ste en de 24ste, valt dus wel tegen...
Kan natuurlijk h��l de week ook educatief verlof pakken, maar ga der toch ma ni van profiteren... 
Dat is een week later man 
Het aftellen kan alweer beginnen
Wie gaat er nog?
Is er iemand van plan hier naartoe te gaan?
Ja, ik 
Kzal 't anders vragen 
Gaat iemand van de BETA's hier naartoe? 
Ja, ik 
Een heerlijke trance-nacht beleefd in de Asta!!! (Alleen spijtig van het slechte lees:veel te harde geluid daar)
Misschien hebben sommigen onder jullie de live broadcast wel gevolgd op etn?
Voor playlists verwijs ik naar het forum van www.intuitionrecordings.com
Greetzz,
Stijn
Was jij een van die Belgen die later als een kluitje om Jonas heen hingen? 
Jonas moest nog even bedankt worden ja 
tis toch ne sympathieke h� die Jonas --> Limburgers rule 
En wie weet hangen we op 7 juli wel rond jou... Dus goed je best doen he 
lol, ik heb t niet zo op groupies
Voel ik me opgelaten enzo 
Groupies
nu voelen we ons wel beledigd he Ei
Je mag tegenwoordig nog niet meer je appreciatie voor iemands werk uitdrukken of effe vriendelijk zijn tegen een gouwgenoot of je wordt al bestempeld als groupie....
Ik ga naar een trancefeest voor de trancemuziek, niets meer en niets minder... Zo hoort het toch, niet? 
| Originally posted by Solar1 Groupies nu voelen we ons wel beledigd he Ei Je mag tegenwoordig nog niet meer je appreciatie voor iemands werk uitdrukken of effe vriendelijk zijn tegen een gouwgenoot of je wordt al bestempeld als groupie.... Ik ga naar een trancefeest voor de trancemuziek, niets meer en niets minder... Zo hoort het toch, niet? |