TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- In Trance We Trust!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ^booooooooooe, niet gewonnen. seg ff een vraagje, is de cd daar misschien ook verkrijgbaar? anders moet ik hem weer gaan bestellen |
^joy to the world. 
De CD is vrij sterk; dus tis het kopen zeker waard 
| Originally posted by Gonzo Winnaars van de last-minute contest: djcresto Lady_LizzY Gefeliciteerd en als het goed is hebben jullie de mail binnen . |

zijn er parkeergarages in de buurt die open zijn?
Goed feestje, niet te druk en wel gezellig.
Muzikale hoogtepunten :
- Signum - Push Through
- Airbase - Escape
- DJ Ernesto - Stop 9.5 (Phynn Remix)
- Phynn - Lucid
- Gouryella - Gouryella
- Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
- Ti�sto - Adagio For Strings (Phynn Remix)
Er zijn ook veel onbekende, nieuwe platen de revue gepasseerd.
^solar stone- waterfall (dacht ik)
phynn-close encounter
alure-the love we lost
+ Oceanlab - Sattelite 
hmmm was ik er maar toch bij geweest 
hoelang draaide phynn?
| Originally posted by Unique2701 hmmm was ik er maar toch bij geweest ![]() hoelang draaide phynn? |

. Was niet druk, maar wel o-zo-gezellig
| Originally posted by Gonzo 2 en een half uur ![]() Was top. Ook een ontzettend dankjewel aan de aanwezige BETA's . Was niet druk, maar wel o-zo-gezellig |
Pictures 
www.atb-community.it/images/ITWT
groetjes

ook nog above and beyond-air for life
en jonas steur-catamara
was een leuk avondje. na wat zoeken toch het stratumseind gevonden en daar toevallig vlakbij kunnen parkeren. Na 5 keer het stratumseind te hebben afgelopen kon ons toch iemand vertellen waar de backZtreet was.
De muziek was dik in orde. Op een bepaald moment stond die wel wat te stil en dat brak de sfeer een beetje vond ik.
ik weet niet meer precies wat ik gedraaid heb, maar Signum - Push Through en Airbase - Escape zaten er iig tussen idd.
Ook nog:
Three Drives - Sunset on Ibiza (Above&Beyond Remix)
Precursor vs Frisky Warlock - Quotations
Leon Bolier - My Precious (Mesh Remix)
Interstate - Remember Me
Estuera - Moon Sugar
Fabb's X - Global Mission Sydney (Jonas Steur Remix)
en een hoop nieuwe eigen shizzle 
| Originally posted by LeonB Leon Bolier - My Precious (Mesh Remix) |
Het was inderdaad echt wel de moeite. was een leuk feesie.
| Originally posted by LeonB ik weet niet meer precies wat ik gedraaid heb, maar Signum - Push Through en Airbase - Escape zaten er iig tussen idd. |
was Escape niet zen laatste track ?
anyway, ik vond het een geslaagd avondje. gezellig clubje en goeie muziek, wat moet een mens nog meer ? 
| Originally posted by Bunz was Escape niet zen laatste track ? |
| Originally posted by Bunz was Escape niet zen laatste track ? anyway, ik vond het een geslaagd avondje. gezellig clubje en goeie muziek, wat moet een mens nog meer ? |

| Originally posted by djcresto volk en sfeer ![]() opkomst was eigenlijk net niet bedroevend, toch voor de release party van een vrij bekende CD op blackhole. De Rector, waar de vorige beta party was is ongeveer evengroot en de sfeer was toch niet te vergelijken. Op in trance we trust ging het volk niet helemaal los. |
Tsja...het mocht inderdaad ietsjes drukker. Maar het feit dat we bijvoorbeeld g��n echte "headliner" hadden, zal meegeteld hebben. Daarnaast was het feest op een vrijdag, wat achteraf ook een mindere keuze bleek te zijn. En als derde factor is het gewoon een feit dat kleinschalige trance-feesten moeten groeien.
Maar de basis voor een groeiende reeks is in ieder geval gezet. Hoe en in welke vorm we deze reeks zullen doorzetten wordt brainstorm-materiaal voor de komende tijd
.
| Originally posted by CygnusX Weet ge misschien nog welk nummer er achter Airbase - Escape kwam? Het was behoorlijk stevig, in de stijl van Katana, en deed wat denken aan Substate - Horizon (Mac Zimms Remix), met een uplifting breakdown. |