TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 29/4 Matthew Dekay @ Pulse Factory
Pages (2): « 1 [2]
Een paar tips dan 
Matthew Dekay - If I could fly
Matthew Dekay Band - Higher thoughts
Matthew Dekay - Beautiful monday
Matthew Dekay vs Akatishia - Time to think
Matthew Dekay & Roob V - Behind secret borders
Matthew Dekay & Doves - God's answer
Beastie Boys - Intergalactic (Matthew Delay remix)
Madoka - Distant memories (Matthew Dekay remix)
Michael Burns - Corrective tones (Matthew Dekay remix)
Van Bellen vs Greed - City lights (Matthew Dekay remix)
En zijn absolute meesterwerk:
Mic Burns - See me fall (Matthew Dekay vs Proluctors trousy mix) 
Heb me feitelijk zowel bij Perry als Dekay erg goed geamuseerd op TE. Vraag is of je die twee wel kan vergelijken? Uiteindelijk hebben ze toch beetje een verschillende stijl? Dekay vind ik zeker productiewijs zeer sterk, en ok mix-technisch dik in orde. Leuke afwisseling van proggy house tunetjes, die leuke sfeer cre�eren. Vond z'n Trousy CD echt verrassend, al tegen verschillende beta's gezegd, maar toch �en van de leukste CDtjes die ik in lange tijd heb gehoord. Die CD neemt je precies mee op een tripje
simply love it
nu wel spijtig dat er zoveel te doen is eind April, zullen harde keuzes worden 
^^, zal deze zekers eens checken, thx 
Proluctors hebben idd al wat werk samen met Dekay gemaakt, waaronder Bad
Een track van de Proluctors alleen dat ik echt enorm goe vind: Star Track 
Star Track staat niet voor niks in mijn top 10 van 2005 en in zowat elke mix die ik in de 2de helft van 2005 gemaakt heb, magistrale plaat!!

More information soon, i'll give you the flyer as soon as possible!!
You can get other info for the parties @ Pulse Factory here
>> http://www.tranceaddict.com/forums/...574#post5835574
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Star Track staat niet voor niks in mijn top 10 van 2005 en in zowat elke mix die ik in de 2de helft van 2005 gemaakt heb, magistrale plaat!! |
| Originally posted by mrcanon Wat betreft producties vind ik Dekay zeer goed. Perry de zijne zijn nog ietske beter, en vooral zijn remixes van sommige platen zijn zo goe, da vind ik zo sterk aan hem. Hij kan van een plaat die op zijn eigen al heel goe is de melodie totaal veranderen naar een andere melodie die veel dieper klinkt en zo een speciale sfeer opwekken. |
| Originally posted by Bjorn Vidaz spijtig dat er niemand bewoog in the factory als ik die oplegde ze spelen er nochtans progressive |
't was waarschijnlijk nie happy genoeg
![]()
| Originally posted by mrcanon Ja Jasper, van die periode kan ik niet veel zeggen, ken eigenlijk maar alleen veel werk van 2004 - nu, omdat ik maar rond die periode er in ge�nteresseerd ben geraakt. Maar ik krijg van Perry zijn producties echt een aangenaam gevoel, echt een goede sfeer. Daarom vind ik hem zo goe. Bij Dekay is dat gevoel er ook, maar in mindere mate. Idd Zehra en zijn remixes van deze platen: Super8 - First Aid Tilt - New Day Hydroid - Greek Trick Rio Addicts - Crossroads ![]() Erro V & Essex - The Second Day Interstate - I Found You ... en natuurlijk Who's Watching |
^voor mij is zijn remix van crossroads veel beter dan origineel, hij steekt er nog een klein melodietje in dat het geheel een hele andere sfeer geeft en found you maakt hij zoveel beter vind ik, maar ja das gewoon uw eigen smaak en voor iedereen is een plaat anders eh 
I Found You vind ik dan weer beter in zowel de original als de Harry Lemon remix, hehe
Wave Force is een �berbom, maar daar blijft het voor mij bij denk ik...
indeed ik zei: perry is een janet, ma ik heb toen ook gezegd, ARISE is nog altijd een bom van een plaat 
| Originally posted by Push2005 Wave Force is een �berbom, maar daar blijft het voor mij bij denk ik... |
| Originally posted by Kaidreas indeed ik zei: perry is een janet, ma ik heb toen ook gezegd, ARISE is nog altijd een bom van een plaat |
24h of Pleasure @ Pulse Factory 29 & 30 Avril 2006
From the 48h Conceptor, great weekend!!!!!!!!!!!
www.Teamdjgeorges.com
www.pulse-factory.com
Amai, Phi Phi komt ook af, wat een line-up