TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- WWW (Wij Wonen Waar ??)
Pages (15): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Posted by Blik on Jan-27-2002 15:22:

ow, ik zie nu dat THC hem aan de praat gekregen heeft, nu is die veeeeeel duidelijker

ziet er goed uit

Posted by blighty on Jan-27-2002 16:03:

Hi all,

Misschien is deze beter

Greetings,
Blighty

Posted by TimeportE on Jan-27-2002 16:24:

die van blightly is een goede!! die nemen we.. ik upload em nu meteen naar die tripod site..

Posted by magrec on Jan-27-2002 17:13:

ik heb hem er ook tussen gezet.

Posted by -=WVG=- on Jan-27-2002 17:40:

Wrom nu weer n ander kaartje? Ik heb die andre nog op mn HD staan hoor...Daar stonden al redelijk wat namen op...

Posted by TimeportE on Jan-27-2002 17:52:

quote:
Originally posted by -=WVG=-
Wrom nu weer n ander kaartje? Ik heb die andre nog op mn HD staan hoor...Daar stonden al redelijk wat namen op...

ik had die map nie meer dus daarom heb ik deze der maar op gegooid.. maar uuh kun jij die oude op tripod zetten dan zijn we weer wat verder alvast bedankt!

Posted by -=WVG=- on Jan-27-2002 18:02:

quote:
Originally posted by TimeportE

ik had die map nie meer dus daarom heb ik deze der maar op gegooid.. maar uuh kun jij die oude op tripod zetten dan zijn we weer wat verder alvast bedankt!

Als die Tripod-meuk zou werken deed ik t met plezier :S

Posted by Ding Chavez on Jan-27-2002 18:05:

Nijijijijijijijmeeeeeeggggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!
Zo, dan hoef ik geloof ik niks meer op te kaart te zetten he?

GreetZ, DC

Posted by -=WVG=- on Jan-27-2002 18:14:

Checkt uw PM TimeportE

Posted by TranceFool on Jan-27-2002 18:21:

Nieuwerkerk a/d IJssel hierzo, ligt vlakbij Rotterdam

Posted by Sandman on Jan-27-2002 18:37:

Heee

Heel leuk en aardig... Ik heb het plaatje opgeslagen en mijn naam der bij gezet..

Ik open tripod. MAAR HOE KRIJG IK DAT PLAATJE GEUPLOAD??????

Sandman

Posted by TimeportE on Jan-27-2002 19:14:

quote:
Originally posted by Sandman
Ik open tripod. MAAR HOE KRIJG IK DAT PLAATJE GEUPLOAD??????

uuh inloggen (login/pass) dan boven op build drukken (bovenaan) dan filemanager, dan upload via (single files) en dan kun jij de aangepaste map uploaden..

HET IS DUS NIET DE BEDOELING DAT JE ALLEEN MAAR ZEGT WAAR JE WOONT
maar dus ook eff de map aanpast (WE BLIJVEN DEZE MAP GEBRUIKEN!!)

Posted by Little Theseus on Jan-27-2002 19:21:

Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik die foto van Blighty veel te druk, en je kunt er niet bepaald makkelijk 30 namen van ta's erin plakken. Hou het wel overzichtelijk, anders zie je door de bomen het bos niet.
Wat vinden jullie hiervan?

Zomaar een idee hoor, het leek me wel grappig om de plekken met festivals aan te duiden, en dit is een simpele kaart waar we wel gemakkelijk al die namen in kwijt kunnen.

Posted by Miss Proximus on Jan-27-2002 19:30:

top idee theseus

Posted by Blik on Jan-27-2002 20:05:

die propellors moeten dus Trance Energy voorstellen neem ik aan

moeten dan ook sensation erop zetten, aangezien iedereen sensation kent

Posted by Henkie_henk on Jan-27-2002 20:15:

er zijn 2 <<0>> ' s

Posted by Little Theseus on Jan-27-2002 20:29:

idd Henk, ik was die 2e eau vergeten.
Maar Blik, het Sensation logo staat tussen die van SchockErs en die van Innercity; niet superherkenbaar logo ofzo maar het is m wel.

Posted by eXos on Jan-28-2002 00:37:

quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
DAMN!! PETRUS!! ik net mn naam erop gezet , ge upload , gooi jij de ouwe er weer op met jou naam, kijk eerst ff voordat je em opnieuw upload!!

HAHA cool...FOUTJE!!!

Waarschijnlijk op hetzelfde moment er mee bezig gegaan haha

Posted by Flipper01 on Jan-28-2002 11:18:

Question ff opnieuw..

Kunnen we niet ff opnieuw beginnen??
Ten eerste moet het plaatje een direct gelinkt zijn naar tripod. Nu kan iedereen wel mooi z'n naam erop zetten, maar dit wordt pas zichtbaar als TimeportE de pic upload naar z'n planet server

Ik stel voor dat we ff opnieuw gaan beginnen en dan met het kaartje wat Theseus heeft laten zien..alleen dan zou ik de plaatsen van party's en discotheken er ff afhalen ander wordt t te onduidelijk denk ik..
Als Theseus dit kaartje ff upload naar de tripod server en als TimeportE de link ff maakt naar deze pic kunnen we t allemaal nog eens proberen

Posted by Flipper01 on Jan-28-2002 11:43:

King

OKeej, here it is:

Als TimeportE zijn kaartje ff vervangt door deze LINK: http://tamembers.tripod.com/tanederland.jpg,

dan kunnen degene die er nog niet op staan het plaatje ff bijwerken..
De kaart staat gewoon op de tripod server..

Posted by Miss Proximus on Jan-28-2002 12:29:

de link werkt niet...ik denk dat t handig is als de kaart geupped wordt naar de account van Spad, en dat TimeportE dan de pas krijgt om m aan te passen

Posted by magrec on Jan-28-2002 12:36:

als iedereen nou gewoon ff een kaartje mailt, maakt niet uit wat voor kaart als het maar duidelijk is, dan kan timeporte dat weer veranderen in een goede duidelijke kaart, zodat je niet het probleem krijgt dat er mensen zijn *like me* die uploaden maar dat uiteindelijk iemand anders er een oudere versie er weer overheen upload 2x al...

Posted by Jukx on Jan-28-2002 13:09:

quote:
Originally posted by magrec
als iedereen nou gewoon ff een kaartje mailt, maakt niet uit wat voor kaart als het maar duidelijk is, dan kan timeporte dat weer veranderen in een goede duidelijke kaart, zodat je niet het probleem krijgt dat er mensen zijn *like me* die uploaden maar dat uiteindelijk iemand anders er een oudere versie er weer overheen upload 2x al...

of wat misschien nog makkelijker is, (TimeportE is het vast met me eens ) is dat iedereen gewoon hier ff zegt waar die woont en dat TimeportE in zijn grote Bosatlas opzoekt waar dat plaatsje nou precies ligt om het vervolgens allemaal in ��n overzichtelijke kaart te verwerken.

ok, ik woon dus in Delft.. voor mensen die geen topografie op de basisschool gehad hebben: tussen Rotterdam en Den Haag ligt dat!

Posted by Flipper01 on Jan-28-2002 13:19:

Angry

quote:
Originally posted by Miss Proximus
de link werkt niet...ik denk dat t handig is als de kaart geupped wordt naar de account van Spad, en dat TimeportE dan de pas krijgt om m aan te passen

DAMN, ik zie het nu ook.. grrr

Ik probeer t ff bij een andere server....BRB

Oki, ik heb na wat gezoek wat kunnen vinden..
Als t goed is werkt deze server wel..
Dit is de link: http://www27.brinkster.com/flipperr01/tanederland.jpg

Om het plaatje te uploaden moet je naar www.brinkster.com gaan:
login: flipperr01
pass: tranceaddict

Hopelijk geeft ie 'em goed weer:
[Edit]
Niet dus
[/Edit]

Posted by Flipper01 on Jan-28-2002 13:23:

quote:
Originally posted by magrec

het probleem met het kaartje van TimeportE was dat ie hem niet direct gelinkt had met de tripod site..
Zoals je kan zien heb ik mijn kaartje nu geupload, dus als iedereen deze vanaf nu gebruikt..
En om te voorkomen dat mensen oudere versies gaan uploaden moet je de pic, zodra je hem gedownload hebt meteen bijwerken en weer uploaden. Maar misschien wil TimeportE het ook wel ff allemaal in kaart brengen.

Pages (15): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »