TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- WWW (Wij Wonen Waar ??)
Pages (15): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
ow, ik zie nu dat THC hem aan de praat gekregen heeft, nu is die veeeeeel duidelijker
ziet er goed uit 
Hi all,
Misschien is deze beter
Greetings,
Blighty
die van blightly is een goede!! die nemen we.. ik upload em nu meteen naar die tripod site.. 

ik heb hem er ook tussen gezet.
Wrom nu weer n ander kaartje? Ik heb die andre nog op mn HD staan hoor...Daar stonden al redelijk wat namen op...
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Wrom nu weer n ander kaartje? Ik heb die andre nog op mn HD staan hoor...Daar stonden al redelijk wat namen op... |

alvast bedankt!
| Originally posted by TimeportE ik had die map nie meer dus daarom heb ik deze der maar op gegooid.. maar uuh kun jij die oude op tripod zetten dan zijn we weer wat verder ![]() alvast bedankt! |
Nijijijijijijijmeeeeeeggggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh! 
Zo, dan hoef ik geloof ik niks meer op te kaart te zetten he?
GreetZ, DC
Checkt uw PM TimeportE
Nieuwerkerk a/d IJssel hierzo, ligt vlakbij Rotterdam
Heee
Heel leuk en aardig... Ik heb het plaatje opgeslagen en mijn naam der bij gezet..
Ik open tripod. MAAR HOE KRIJG IK DAT PLAATJE GEUPLOAD??????
Sandman
| Originally posted by Sandman Ik open tripod. MAAR HOE KRIJG IK DAT PLAATJE GEUPLOAD?????? |

Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik die foto van Blighty veel te druk, en je kunt er niet bepaald makkelijk 30 namen van ta's erin plakken. Hou het wel overzichtelijk, anders zie je door de bomen het bos niet.
Wat vinden jullie hiervan?
Zomaar een idee hoor, het leek me wel grappig om de plekken met festivals aan te duiden, en dit is een simpele kaart waar we wel gemakkelijk al die namen in kwijt kunnen.
top idee theseus 
die propellors moeten dus Trance Energy voorstellen neem ik aan 
moeten dan ook sensation erop zetten, aangezien iedereen sensation kent
er zijn 2 <<0>> ' s 
idd Henk, ik was die 2e eau vergeten.
Maar Blik, het Sensation logo staat tussen die van SchockErs en die van Innercity; niet superherkenbaar logo ofzo maar het is m wel.
| Originally posted by AFTERNATIVE DAMN!! PETRUS!! ik net mn naam erop gezet , ge upload , gooi jij de ouwe er weer op met jou naam, kijk eerst ff voordat je em opnieuw upload!! |
ff opnieuw..
Kunnen we niet ff opnieuw beginnen??
Ten eerste moet het plaatje een direct gelinkt zijn naar tripod. Nu kan iedereen wel mooi z'n naam erop zetten, maar dit wordt pas zichtbaar als TimeportE de pic upload naar z'n planet server
Ik stel voor dat we ff opnieuw gaan beginnen en dan met het kaartje wat Theseus heeft laten zien..alleen dan zou ik de plaatsen van party's en discotheken er ff afhalen ander wordt t te onduidelijk denk ik..
Als Theseus dit kaartje ff upload naar de tripod server en als TimeportE de link ff maakt naar deze pic kunnen we t allemaal nog eens proberen
OKeej, here it is:
Als TimeportE zijn kaartje ff vervangt door deze LINK: http://tamembers.tripod.com/tanederland.jpg,
dan kunnen degene die er nog niet op staan het plaatje ff bijwerken..
De kaart staat gewoon op de tripod server..
de link werkt niet...ik denk dat t handig is als de kaart geupped wordt naar de account van Spad, en dat TimeportE dan de pas krijgt om m aan te passen 
als iedereen nou gewoon ff een kaartje mailt, maakt niet uit wat voor kaart als het maar duidelijk is, dan kan timeporte dat weer veranderen in een goede duidelijke kaart, zodat je niet het probleem krijgt dat er mensen zijn *like me* die uploaden maar dat uiteindelijk iemand anders er een oudere versie er weer overheen upload
2x al...
| Originally posted by magrec als iedereen nou gewoon ff een kaartje mailt, maakt niet uit wat voor kaart als het maar duidelijk is, dan kan timeporte dat weer veranderen in een goede duidelijke kaart, zodat je niet het probleem krijgt dat er mensen zijn *like me* die uploaden maar dat uiteindelijk iemand anders er een oudere versie er weer overheen upload 2x al... |
) is dat iedereen gewoon hier ff zegt waar die woont en dat TimeportE in zijn grote Bosatlas opzoekt waar dat plaatsje nou precies ligt om het vervolgens allemaal in ��n overzichtelijke kaart te verwerken.
| Originally posted by Miss Proximus de link werkt niet...ik denk dat t handig is als de kaart geupped wordt naar de account van Spad, en dat TimeportE dan de pas krijgt om m aan te passen |

| Originally posted by magrec als iedereen nou gewoon ff een kaartje mailt, maakt niet uit wat voor kaart als het maar duidelijk is, dan kan timeporte dat weer veranderen in een goede duidelijke kaart, zodat je niet het probleem krijgt dat er mensen zijn *like me* die uploaden maar dat uiteindelijk iemand anders er een oudere versie er weer overheen upload 2x al... |