TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ביי אנשים !!!!
Pages (2): « 1 [2]
חחחחחחחחח
קומבינות...אבל אני בעד איזה גלח עצבני שלא נותנים לי לעשות........
ברוך שובך הביתה לסוף שבוע!
מה עשו לכם בקורס?
בינתיים לא הרבה
אם תיחנק ותיפול על הרצפה אני יידע להציל אותך כביכול
ולמדנו פול על הנשמות - פגיעת קליע
פגיעות הלם וכל מיני כאלה
אין לזה סוף
בשלושה ימי לימודים גמרתי דפדפת וחצי כוס אמק
...
והתורניות שם על הפנים - שמירות , נקיונות , מסדרים מעצבנים ...
היום קיבלתי שעתיים ביציאה על זה שלא ציחצחתי נעליים ...
| quote: |
| Originally posted by luckystrike בינתיים לא הרבה אם תיחנק ותיפול על הרצפה אני יידע להציל אותך כביכול ולמדנו פול על הנשמות - פגיעת קליע פגיעות הלם וכל מיני כאלה אין לזה סוף בשלושה ימי לימודים גמרתי דפדפת וחצי כוס אמק ... והתורניות שם על הפנים - שמירות , נקיונות , מסדרים מעצבנים ... היום קיבלתי שעתיים ביציאה על זה שלא ציחצחתי נעליים ... |

| quote: |
| Originally posted by luckystrike בינתיים לא הרבה אם תיחנק ותיפול על הרצפה אני יידע להציל אותך כביכול ולמדנו פול על הנשמות - פגיעת קליע פגיעות הלם וכל מיני כאלה אין לזה סוף בשלושה ימי לימודים גמרתי דפדפת וחצי כוס אמק ... והתורניות שם על הפנים - שמירות , נקיונות , מסדרים מעצבנים ... היום קיבלתי שעתיים ביציאה על זה שלא ציחצחתי נעליים ... |
Welcome back to our humble cave
Copyrighted, Jonas Priesman, DaCave.
אחי שמחים שחזרת בריא ושלם
ועם יותר ידע... זה הכי חשוב
חחחח נשמע קצת קשה
אני מקווה שריתוק על זה שלא ציחצחת נעליים יהיו הבעיות הכי גדולות שלך בצבא
ותלמד הכי טוב שאתה יכול שם שאם מישהו פה יתעלף מעומס יתר של טרקים או משהו כזה יהיה מי שיציל אותנו
:
זה טוב שמישהו מאיתנו יודע הנשמות וחרא כזה
למקרה שאריאל איזה יום אחד... אהמ אהמ... אתם יודעים את ההמשך
ברוך שובך אחי...
מתי אתה צריך לחזור לשם?!
מה דעתך על איזה לאפה עסיסית בכיפה... 
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ברוך שובך אחי... מתי אתה צריך לחזור לשם?! מה דעתך על איזה לאפה עסיסית בכיפה... |


hey lucky, ma hamazav ahi?
kanes la icq!
cya
adi
| quote: |
| Originally posted by TranceGiant hey lucky, ma hamazav ahi? kanes la icq! cya adi |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike חחחחח מתאים אש אחי ! ![]() אני חוזר ביום ראשון ![]() איך לא בא לי ... הרגע קמתי - אתמול טחנתי שמירות בלילה וישנתי 4 שעות כל הלילה... נראה לי נלך לתל יצחק המחודש היום ... מישהוא הולך לשם ? |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter זה לא כל כך עוזר שאתה שואל למה אין פה כמעט אף אחד בגיל שלך שהולך למסיבות שלך... אבל לא נורא.. ![]() מה דעתך על מחר בערב? |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.