TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Post uuw dashbord
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Xilver Ja den OPC is nog een graadje vetter, da's waar. Maar kvond de GTC de schoonste auto binnen mijn budget, dus kheb ni getwijfeld. En ook weinig klachten gehoord over Opel, tegenover andere merken. |
)

Ik moest vorige week naar Duitsland en ik werd gewoon ZOT van die wind, moest radio hard genoeg zetten, zodat ik er niet op zou letten... Leuke stemming om daarna een meeting te beginnen
.
^^ feit, da klinkt ni goe... Misschien moet ge eens een nieuwe auto eisen, want all�, daar zit toch garantie op en volgens mij zijn hetgeen ge hierboven genoemd hebt toch al zaken wa vrij abnormaal is (kras in nieuwe auto:wtf
). Da van dien cruisecontrol klinkt ook ni helemaal gezond
All�, men ma heeft ne C3 gekocht (naja, ik rij der meer mee dan zij
) en ik moet zeggen da die bakskes toch lekker rijden, heel zachtjes en comfortabel, cruise control werkt perfect en de garage geeft ne vree goeie service (had onlangs een 'ongevalleke' met een hollandse griek in een ondergrondse parking. Ik stond stil, hij reed tegen mij... Bluts natuurlek. De verzekering zegt da het nog zeker 2 maand duurt eer het geld (625�) daar zal zijn. De garage heeft de geld zelfs ni gefactureerd aan ons
).
| Originally posted by Nyah verhaal |

| Originally posted by Bl@ckOut Tja als u broer ook al veel problemen gehad heeft zal het wel geen toeval meer zijn. Misschien dat 't ook allemaal wat afhangt van welk type je hebt |
Met de rijschool een paar jaar geleden moest'k ook met ne Citro�n rijden, hatelijke bakskes vond'k dat toen! 
| Originally posted by Blue Sky 99 Met de rijschool een paar jaar geleden moest'k ook met ne Citro�n rijden, hatelijke bakskes vond'k dat toen! |
| Originally posted by Tiger777 ha, ja, ge ziet die rijscholen allemaal met C3's rijden... Nogthans, die hebben een hatelijke versnellingsbak: doe 15km/uur, schakel naar tweede, en laat zonder genoeg gas te geven los: gegarandeerd, hij valt stil. vandaag nog zo eentje gezien aan de oprit van de autostrade |
vandezomer ga'k mij een 2de hands opel astra'ke aanschaffen
prachtige wagen voor die prijs ... 
voorlopig moeders mooiste(volvo S40) onder de voet & handen
... zal nog es foto'ke maken als'k thuis ben 
binnenkort een a3 onder men poep
woot
Buh, ik ben nog maar aan mijn rijbewijs bezig, kwil ook nen auto
Kheb in m'n jaar zo ne megarijke snob zitten die dit jaar ne BMW Z4 voor z'n eigen eeft gekocht; best wel een sjieke bak en da kan verdomme keihard optrekken, amai 
@ Nyah: Franse wagens is altijd een beetje een risico. Wij hebben jaaaaaaaaren met Renault gereden, maar sinds we een BMW hadden gekocht, hebben we nooit nog een Renault gekocht. Met ne Renault in den tijd, konde 7 jaar rijden vooraleer er aanzienlijke roest aanwezig was (ge mocht niet me zware mensen vanachter zitten, of ge zat op den asvalt). We hadden na 7 jaar een bijkomende wagen nodig, een BMW (ook 7 jaar oud). Het verschil tussen de staat van die auto's was echt
(en was niet te wijten aan slecht onderhoud ofzo). De iets duurdere prijs van een degelijkere (Duitse) auto haal je der wel uit via onderhoud en 2e handsprijs.
't is natuurlijk ook een subjectieve kwestie! Sommigen rijden al jaren met Renault en hebben nog nooit iets voorgehad.
Ik heb het niet voor franse merken (o.a. vanwege die mankementen, vaak de electronica).
Geef mij maar "Deutsche Grundlichheit" (in mijn geval in een mooi Spaans jasje => Seat Leon)
da verhaal ken ik. me mijn peugeot 306 ook is last ghad en kvertelde da aan een kennis die garagist is.
ik: leg uit wa er mis is + "weet gij wa da kan zijn?"
hij: en wa merk is da? koopt int vervolg nen duitsen auto eh...
en daarmee was de discussie al afgelopen 
ik heb mijnen vorig weekend in de prak gereden.....
nu wachtende op een nieuwe 
| Originally posted by FredNova Ik heb het niet voor franse merken (o.a. vanwege die mankementen, vaak de electronica). Geef mij maar "Deutsche Grundlichheit" (in mijn geval in een mooi Spaans jasje => Seat Leon) |

| Originally posted by pooley binnenkort een a3 onder men poep woot |
| Originally posted by Lady_LizzY +1 k Heb de mijne wel nog niet lang, maar heb er wel al veel plezier aan gehad. Die Ibiza'kes gaan verdorie goed ![]() [EDIT] Misschien kunnen ze wel ne keer iets doen aan de centrale vergrendeling. Hier op de parking hebben ze op een goei week tijd in een 15-tal VW Golf, Polo en Seat Ibiza's autoradio's gepikt door de CV te forceren. Piece of cake schijnt... |
Velo ftw, stelleke lamzakken 
In augustus eerste wagen gekocht, was renault m�gane die lichtjes wa sportiever (lees getuned) gemaakt was. Echter ongelooflijk veel miserie mee gehad: koppeling kapot, ruit kapot, radio gestolen, en dan heeft mijn vriendin er wijselijk een botsing mee gehad (wat ons veel geld heeft opgebracht).
Nu nieuwe opel corsa silverline sinds januari, en heel content van !!!! Franse wagens moetek niks meer van weten, degoutant wa die kunnen mankeren !!!! 
| Originally posted by Xilver Ja den OPC is nog een graadje vetter, da's waar. Maar kvond de GTC de schoonste auto binnen mijn budget, dus kheb ni getwijfeld. En ook weinig klachten gehoord over Opel, tegenover andere merken. |
Op 106.000 km een nieuwe injectiepomp kunnen steken, ondertussen ook nog een afgebroken spanrol moeten vervangen en dat beestje zuipt olie en diesel alsof da't niks is... Kan maar ongeveer een 650 km doen met een volle bak van 58 liter en moet over 7500 km zeker 2 liter olie bijkappen
Ik hoop dat je van dat laatst niet te veel last gaat hebben, want Opel is er blijkbaar voor gekend... Enfin m'n voorlopige kosten: � 2500

dju, waarom is deze maar van men vader...
(raad er maar eens naar anders)
^^ erm... Omdat ge zijn vorige kapotgereden hebt

nee, eigelijk ni
ma kzou hem graag overnemen, let op het geperforeerde stuur 
verzekering zal nie mals zijn 
over duitse degelijkheid gesproken. De mercedessen van tegenwoordig hebben ook superveel problemen met de electronica.
Ikzelf rij al een jaar en 3 maand met ne corrola van 14 jaar oud. Gekocht voor 200 euro, radio van 200 euro. Had toen 70000 km, nu 88000. Buiten een lekke band enkel nog maar onderhoudskosten gehad. Aan de degelijkheid en betrouwbaarheid van de Jappen kan niemand tippen.