TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- ANGEL - Monday Bars nya fredagsklubb !!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Jag �r sugen p� att g�... iofs �r jag typ ett halv�r f�r ung men g�r v�l att testa �nd�. Problemet �r bara att jag inte kan stanna s� l�nge. T�nk om det �r f�r kul 
| quote: |
| Originally posted by Pjox Jag �r sugen p� att g�... iofs �r jag typ ett halv�r f�r ung men g�r v�l att testa �nd�. Problemet �r bara att jag inte kan stanna s� l�nge. T�nk om det �r f�r kul |
| Originally posted by SteveTranz4ever Maila Staffan p� Monday Bar p� mail: [email protected] s� fixar han dig p� en lista s� kommer du in �nd�. Detta g�r att till�mpa p� 1-2 personer och inte stora g�ng med knattar |
�r det bara jag som tycker att ANGEL l�ter v�ldigt cheesy? 
| Originally posted by benni �r det bara jag som tycker att ANGEL l�ter v�ldigt cheesy? |
| Originally posted by benni �r det bara jag som tycker att ANGEL l�ter v�ldigt cheesy? |
| Originally posted by jofawe Angel �r nog ett passande namn.. ska du nog se s� sm�ningom |
jag kommer att bes�ka sverige till somaren, och jag kommer vara i Stockholm f�r ett tag... �r det h�r en bra klubb att bes�ka? Jag har h�rt att Monday Bar �r en av sveriges b�sta... �r det sant?
Tack ska ni ha! =)
| Originally posted by djnaeblis jag kommer att bes�ka sverige till somaren, och jag kommer vara i Stockholm f�r ett tag... �r det h�r en bra klubb att bes�ka? Jag har h�rt att Monday Bar �r en av sveriges b�sta... �r det sant? Tack ska ni ha! =) |

skrevs om angel i b�de metro och stockohlm city idag med bla en bild p� johnny boy .. blir nog skoj ikv�ll
| Originally posted by mr_fisken skrevs om angel i b�de metro och stockohlm city idag med bla en bild p� johnny boy .. blir nog skoj ikv�ll |

Faaaan vad jag vill vara 18!!!!!
jaja �r bara n�gra m�nader kvar nu, fyller i slutet av juli
det �r 20 �rs gr�ns :P tungt f�r dig och thernell
| Originally posted by trancedanne det �r 20 �rs gr�ns :P tungt f�r dig och thernell |
Vill ha en fet review imorn 
orkar inte skriva j�ttemycket just nu men det var helt klart v�rt att sl�pa sig dit. Hade riktigt kul ikv�ll och fan vad folk som kom, riktigt mycket f�r � inte va n�n fest modell st�rre 
Det h�r har ni gjort riktigt bra folket bakom mondaybar!
(ska inte gl�mma mixdemo n�sta vecka ^^)
klart �ver f�rv�ntan, trevlig lokal med bra ljud och ljus f�r att vara en klubb. Att lokalen �r avl�ng och det inte blir n�got stort dansgolv tyckte jag inte gjorde n�got d� det blev lite mer folk p� housegolvet d�r det var r�jj 
Ang musiken s� b�rjade jace som man trode han skulle, sen tog jb �ver och manglade tech trance som verkligen var uppskattat. Vad som h�nde sen vet jag inte f�r jace tog �ver igen och drog n�gra extremt sega l�tar i typ 125bpm
sen gick jag och lyssnade p� house och klubbmusiken som Tornberg levererade. Fick h�ra en av mina favoritl�tar Missy Elliot - My People (Basement Jaxx Remix) sk�n gammal klubbl�t
juste, grymt att man kan g� ut och ta luft och r�ka f�r dom som vill etc, det kommer blir sk�nt p� sommaren
kul o tr�ffas vizay & pjox 
| Originally posted by trancedanne det �r 20 �rs gr�ns :P tungt f�r dig och thernell |
P� det hela tycker jag att det var en helt klart godk�nd kv�ll, blev klart mycket sk�nare drag �n vad jag f�rv�ntat mig.
D�remot s� h�ller jag med om att det stundtals blev trist med musiken, inget drag alls ibland tyv�rr p� trance golvet.
Dock s� blev house golvet en glad �verraskning 
nice shiat
Ni som var d�r, var det mycket k�ande? Och vad l�g intr�det p�? Hur som helst l�r jag o brorsan dra dit nu fram�ver p� fredagar, sk�nt att kunna v�xla mellan house och trance beroende p� vad man k�nner f�r.
mvh
/Joseph
| Originally posted by Clearthought Ni som var d�r, var det mycket k�ande? Och vad l�g intr�det p�? Hur som helst l�r jag o brorsan dra dit nu fram�ver p� fredagar, sk�nt att kunna v�xla mellan house och trance beroende p� vad man k�nner f�r. mvh /Joseph |
Pics or STFU!
ska nog plocka med mig kameran n�sta vecka s� du f�r lite pics joffsan 
| Originally posted by Vizay ska nog plocka med mig kameran n�sta vecka s� du f�r lite pics joffsan |